abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_30820708
quote:
op donderdag 22 september 2005 12:27 schreef stanley_climbfall het volgende:
nog beter verwoord.
wat is nog beter verwoord??
Do one thing erveryday that scares you...Sing!
pi_30821446
jij hebt het nogbeter verwoord. helder en duidelijk en zo.
pi_30822325
quote:
op zaterdag 18 juni 2005 05:37 schreef deecruise het volgende:

[..]

het leuk hebben kun je anders ook een aardig doel noemen. naar mijn idee het nastreven zeker waard!
[..]

maar godzijdank zit jij niet vol vooroordelen...o wacht even...toch wel!....
ik weet het zeker..... iemand als jij moet wel vooroordelen hebben
tsk...stelletje gelovigen ook
ik heb wel een oordeel over geloven..(dat ik er niks van geloof ), maar over gelovigen?
jaaha! ze bidden!! maar waarom?
─_(º.0)_/─
  maandag 17 oktober 2005 @ 22:36:41 #104
44591 Stanley_Climbfall
out of your league
pi_31519684
quote:
op donderdag 22 september 2005 13:37 schreef vamos1 het volgende:

[..]

ik weet het zeker..... iemand als jij moet wel vooroordelen hebben
tsk...stelletje gelovigen ook
ik heb wel een oordeel over geloven..(dat ik er niks van geloof ), maar over gelovigen?
jaaha! ze bidden!! maar waarom?
bidden geeft kracht.
pi_32159127
quote:
op vrijdag 16 september 2005 16:42 schreef #ANONIEM het volgende:
maar nu is de dip toch wel voorbij enzo?
ja al lang
  donderdag 10 november 2005 @ 21:40:12 #106
84252 Verdwaalde_99
Definitief uitgelogged.
pi_32160757

de zin van opstaan en slapen gaan is het ritme vinden tussen daglicht en duisternis.

ik zou bijna moe worden van de depressieve o.p.

het gaat om plezier. en dat kan op allerlei manieren. van mijn part lig je iedere nacht wakker en luister je muziek of neuk je je buurvrouw.

de kunst van het leven is schijt hebben aan het leven en anderen laten leven.
Sinds 2007 anti depressiva vrij,
In 2008 gezonder enigsins rustiger blij.
Gekte en waanzin voorbij.
Eindelijk tijd voor de normalere realiteit.
  donderdag 10 november 2005 @ 21:41:48 #107
84252 Verdwaalde_99
Definitief uitgelogged.
pi_32160853
en jezus is dood en komt niet terug. die is voortijdig gestorven omdat hij zielig was

jezus is dood en de verlosser komt niet. je bent je eigen verlosser dus

dus verlos jezelf van je negativiteit.

en maak plezier
Sinds 2007 anti depressiva vrij,
In 2008 gezonder enigsins rustiger blij.
Gekte en waanzin voorbij.
Eindelijk tijd voor de normalere realiteit.
  vrijdag 11 november 2005 @ 02:38:18 #108
105919 Pracissor
Semi-intellectueel
pi_32168970
wanneer ik mijn geloof niet zou hebben zou ik het leven ook somber inzien. alles is vergankelijk, was is tijd in de eeuwigheid? wat is mijn nutteloze bestaan dan nog waard?
ergens is het besef dat dit niet de werkelijkheid kan zijn er mede verantwoordelijk voor dat ik geloof, tenminste een van de peilers die mijn geloof draagt.
A little philosphy may inclineth a man's mind to atheism, but depth in philosophy shall bringeth men's minds about to religion.
Id legi modo hic modo illic. Vero, Latine loqui non est difficilissimum.
  vrijdag 11 november 2005 @ 03:38:06 #109
84957 sterre1981
ik hou van panda's
pi_32169587
ik heb de reacties op het topic niet gelezen, enkel de op...

euhm.. ik denk dat er niet echt een betekenis is voor wat je hier doet elke dag. je vult inderdaad je dagen tussen je geboorte en je dood maar wat op met onzinnige dingen. je leeft uiteindelijk echt alleen voor jezelf. de kans dat je iets doet van grote betekenis, of hoe je het ook mag noemen... iets dat de geschiedenis beïnvloedt, is vrij klein. dus kun je er maar beter het beste van maken, en proberen het te zien als een grappige ervaring die je uiteindelijk geen ruk oplevert.

als ik morgen dood ben, who gives a shit. het is inderdaad niet van wereldbelang, ik ga er niet dood van (dat ben ik dan immers al) en mijn familie gaat er hoogstens aan onderdoor, maar then again, is dat zo freaking important? nee... hoogstens voor mij, maar remember, ik ben er toch niet meer.

het doet er allemaal inderdaad niet toe, en aan de ene kant maakt dat het allemaal moeilijker, aan de andere kant maakt het dat makkelijker. je mag namelijk fouten maken, en daar leer je weer van. je hebt geen doel, dat maakt het ingewikkelder. je bent namelijk "schijnbaar" totaal vrij. wat je doet heeft geen daadwerkelijke consequenties. hoogstens voor jezelf. maar dan nog, het ergste wat er kan gebeuren, is zo erg nog niet, zie bovenstaande.

daarom is geloof uitgevonden... voor die mensen die het nodig hebben om een doel, een richting, een consequentie te hebben. ik weet niet... vooralsnog probeer ik het zonder te doen. ik hoop dat het me lukt. maar af en toe voelde de dood voor mij ook aantrekkelijk. blijkbaar niet aantrekkelijk genoeg, dus.
Ananassen
Stofzuigerzakken
Printerinkt
Wormgaten
  vrijdag 25 november 2005 @ 23:16:36 #110
44591 Stanley_Climbfall
out of your league
pi_32582668
geloof is niet 'uitgevonden.'
pi_32582857
stanley niet echt een nuttige kick in mijn ogen.
ik gooi deze daarom ook maar op slot.
♥ K, N, R en F ♥
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')