heb je gelijk in. maar dat anti-bush-amerika gelul is zo vorig jaar.quote:Op vrijdag 24 juni 2005 11:17 schreef heiden6 het volgende:
Wat een gezeik halion, alsof je per sé een linkse hippie moet zijn om een grafhekel aan die oplichter te hebben... Ik zal bij deze wat libertarische kots over hem uitspuien.
Waar baseer jij dat op dan, op zijn beroep enkelquote:Op vrijdag 24 juni 2005 11:09 schreef Xenomaniac het volgende:
[..]
No way. Pa van der Sloot is een magistraat, dat sluit natuurlijk niet uit dat dat soort mensen weleens iets doen wat niet mag, maar in dit geval weet ik vrijwel zeker dat hij er geen moer mee te maken heeft.
We zullen het zien, ik weet vrijwel zeker dat Pa van der Sloot er geen reet mee te maken heeft gehad.quote:Op vrijdag 24 juni 2005 11:17 schreef halion het volgende:
oh dus iedereen die een rechtenboekje gelezen heeft kan per definitie nooit iemand vermoorden?
wat is dat voor gelul? Er zijn zat artsen die mensen organen uitnemen voor de lol. Heeft geen reet met status te maken.
Geen idee, ik ken de man niet, ik kan slechts gissen hoe iemand in paniek zou kúnnen reageren.quote:Op vrijdag 24 juni 2005 11:22 schreef Xenomaniac het volgende:
Nee Milagro.
Ik kan me voorstellen dat een Pa van der Sloot mixed feelings heeft, maar achterlijk is hij niet.
Dude, Rechten zou een HBO studie moeten zijn. Zwaar overtrokken shit.quote:Op vrijdag 24 juni 2005 11:22 schreef Xenomaniac het volgende:
Nee Milagro.
Ik kan me voorstellen dat een Pa van der Sloot mixed feelings heeft, maar achterlijk is hij niet.
Daar gaat het hier dus niet over.quote:Op vrijdag 24 juni 2005 11:24 schreef halion het volgende:
Dude, Rechten zou een HBO studie moeten zijn. Zwaar overtrokken shit.
HBO rechtenquote:Op vrijdag 24 juni 2005 11:24 schreef halion het volgende:
[..]
Dude, Rechten zou een HBO studie moeten zijn. Zwaar overtrokken shit.
dat heeft alles te maken met de media. De Nederlandse media is als het volk hier, behoudend, nuancerend, rationaliserend, ontnuchterend. De Amerikaanse media is zoals het volk daar: fantasievol, energiek, vooruitstrevend, concluderend, romantiserend. Beide hebben voordelen en nadelen. Maar ik vind het Amerikaanse duizenden keren vermakelijker en interessanter.quote:Op vrijdag 24 juni 2005 11:26 schreef Xenomaniac het volgende:
[..]
Daar gaat het hier dus niet over.
Ik vind dat de familie van der Sloot onevenredig hard wordt aangepakt.
Of Joran het nou wel of niet heeft gedaan.
Ik weet het niet, ik zit niet bij de verhorenquote:Op vrijdag 24 juni 2005 11:26 schreef Xenomaniac het volgende:
[..]
Daar gaat het hier dus niet over.
Ik vind dat de familie van der Sloot onevenredig hard word aangepakt.
Of Joran het nou wel of niet heeft gedaan.
Ik denk eerder dat Joran van der Sloot zijn vader 'up-covered' dan dat de vader zijn zoon de hand boven het hoofd houdt.quote:Op vrijdag 24 juni 2005 11:30 schreef milagro het volgende:
[..]
Ik weet het niet, ik zit niet bij de verhoren
als je tegenstrijdige verklaringen aflegt, verklaringen intrekt, je verhaal verandert, is het vrij logisch dat je vastgehouden wordt
En wat hen heeft doen beslissen de vader te arresteren, weten we helemaal niet, dus hoe kun je dan stellen dat hij te hard aangepakt wordt, of die familie
roeien en ruiten? wat is dat voor vaag spreekwoord man.quote:Op vrijdag 24 juni 2005 11:34 schreef Xenomaniac het volgende:
Njah, Milagro, stel dat je eigen zoon van zoiets verdacht wordt, dan ga je door roeien en ruiten, maar als jij ook opgepakt wordt? Ik moet het allemaal nog zien.
Het drama is in de familie van dat meisje én in de familie van Joran compleet.
Njah, het resultaat is dat ik de familie van der Sloot sympathiek vind.quote:Op vrijdag 24 juni 2005 11:29 schreef halion het volgende:
dat heeft alles te maken met de media. De Nederlandse media is als het volk hier, behoudend, nuancerend, rationaliserend, ontnuchterend. De Amerikaanse media is zoals het volk daar: fantasievol, energiek, vooruitstrevend, concluderend, romantiserend. Beide hebben voordelen en nadelen. Maar ik vind het Amerikaanse duizenden keren vermakelijker en interessanter.
Gewoon je boek Nederlands er weer bij pakken, dan is alles opgelost.quote:Op vrijdag 24 juni 2005 11:36 schreef halion het volgende:
roeien en ruiten? wat is dat voor vaag spreekwoord man.
En jij je kalenderquote:Op vrijdag 24 juni 2005 11:38 schreef Xenomaniac het volgende:
[..]
Gewoon je boek Nederlands er weer bij pakken, dan is alles opgelost.
Idiote suggestie.quote:Op vrijdag 24 juni 2005 11:39 schreef nikk het volgende:
En papa VDS weet volgens mij wel wat je moet doen om een lijk te verstoppen.
Als er iemand is die weet wat je moet doen om uit de handen van de wet te blijven is hij dat wel toch?quote:
Hoe weet je dat?quote:Op vrijdag 24 juni 2005 10:49 schreef Xenomaniac het volgende:
Beetje laat:
Dat ze Pa van der Sloot hebben opgepakt maakt duidelijk dat ze totaal geen zaak hebben.
Het is gewoon too much.quote:Op vrijdag 24 juni 2005 11:40 schreef nikk het volgende:
Als er iemand is die weet wat je moet doen om uit de handen van de wet te blijven is hij dat wel toch?
Ik weet het niet. Zoals Stratos al zegt is Greta Van Susteren samen met de moeder van Natalee op bezoek gegaan bij de ouders. De moeder emotioneel, de vader nerveus. De moeder zegt, mijn zoon is onsschuldig. De vader zegt, "i'm confident he'll hold up" (of iets in die richting). Dit zegt natuurlijk helemaal niks, maar mocht Joran er iets mee te maken hebben, dan zal de vader ook wel iets ervan afweten.quote:
Als ze er mee te maken hebben dat zijn er wmb 2 mogelijkheden :quote:Op vrijdag 24 juni 2005 11:33 schreef halion het volgende:
[..]
Ik denk eerder dat Joran van der Sloot zijn vader 'up-covered' dan dat de vader zijn zoon de hand boven het hoofd houdt.
Ik denk dat Joran langzaam begint te breken en dat nu duidelijk is dat Pappa Slut er nog meer mee te maken heeft dan Slut Jr.
De Kalpoe brothers zijn innocent if you ask me.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |