heb je gelijk in. maar dat anti-bush-amerika gelul is zo vorig jaar.quote:Op vrijdag 24 juni 2005 11:17 schreef heiden6 het volgende:
Wat een gezeik halion, alsof je per sé een linkse hippie moet zijn om een grafhekel aan die oplichter te hebben... Ik zal bij deze wat libertarische kots over hem uitspuien.
Waar baseer jij dat op dan, op zijn beroep enkelquote:Op vrijdag 24 juni 2005 11:09 schreef Xenomaniac het volgende:
[..]
No way. Pa van der Sloot is een magistraat, dat sluit natuurlijk niet uit dat dat soort mensen weleens iets doen wat niet mag, maar in dit geval weet ik vrijwel zeker dat hij er geen moer mee te maken heeft.
We zullen het zien, ik weet vrijwel zeker dat Pa van der Sloot er geen reet mee te maken heeft gehad.quote:Op vrijdag 24 juni 2005 11:17 schreef halion het volgende:
oh dus iedereen die een rechtenboekje gelezen heeft kan per definitie nooit iemand vermoorden?
wat is dat voor gelul? Er zijn zat artsen die mensen organen uitnemen voor de lol. Heeft geen reet met status te maken.
Geen idee, ik ken de man niet, ik kan slechts gissen hoe iemand in paniek zou kúnnen reageren.quote:Op vrijdag 24 juni 2005 11:22 schreef Xenomaniac het volgende:
Nee Milagro.
Ik kan me voorstellen dat een Pa van der Sloot mixed feelings heeft, maar achterlijk is hij niet.
Dude, Rechten zou een HBO studie moeten zijn. Zwaar overtrokken shit.quote:Op vrijdag 24 juni 2005 11:22 schreef Xenomaniac het volgende:
Nee Milagro.
Ik kan me voorstellen dat een Pa van der Sloot mixed feelings heeft, maar achterlijk is hij niet.
Daar gaat het hier dus niet over.quote:Op vrijdag 24 juni 2005 11:24 schreef halion het volgende:
Dude, Rechten zou een HBO studie moeten zijn. Zwaar overtrokken shit.
HBO rechtenquote:Op vrijdag 24 juni 2005 11:24 schreef halion het volgende:
[..]
Dude, Rechten zou een HBO studie moeten zijn. Zwaar overtrokken shit.
dat heeft alles te maken met de media. De Nederlandse media is als het volk hier, behoudend, nuancerend, rationaliserend, ontnuchterend. De Amerikaanse media is zoals het volk daar: fantasievol, energiek, vooruitstrevend, concluderend, romantiserend. Beide hebben voordelen en nadelen. Maar ik vind het Amerikaanse duizenden keren vermakelijker en interessanter.quote:Op vrijdag 24 juni 2005 11:26 schreef Xenomaniac het volgende:
[..]
Daar gaat het hier dus niet over.
Ik vind dat de familie van der Sloot onevenredig hard wordt aangepakt.
Of Joran het nou wel of niet heeft gedaan.
Ik weet het niet, ik zit niet bij de verhorenquote:Op vrijdag 24 juni 2005 11:26 schreef Xenomaniac het volgende:
[..]
Daar gaat het hier dus niet over.
Ik vind dat de familie van der Sloot onevenredig hard word aangepakt.
Of Joran het nou wel of niet heeft gedaan.
Ik denk eerder dat Joran van der Sloot zijn vader 'up-covered' dan dat de vader zijn zoon de hand boven het hoofd houdt.quote:Op vrijdag 24 juni 2005 11:30 schreef milagro het volgende:
[..]
Ik weet het niet, ik zit niet bij de verhoren
als je tegenstrijdige verklaringen aflegt, verklaringen intrekt, je verhaal verandert, is het vrij logisch dat je vastgehouden wordt
En wat hen heeft doen beslissen de vader te arresteren, weten we helemaal niet, dus hoe kun je dan stellen dat hij te hard aangepakt wordt, of die familie
roeien en ruiten? wat is dat voor vaag spreekwoord man.quote:Op vrijdag 24 juni 2005 11:34 schreef Xenomaniac het volgende:
Njah, Milagro, stel dat je eigen zoon van zoiets verdacht wordt, dan ga je door roeien en ruiten, maar als jij ook opgepakt wordt? Ik moet het allemaal nog zien.
Het drama is in de familie van dat meisje én in de familie van Joran compleet.
Njah, het resultaat is dat ik de familie van der Sloot sympathiek vind.quote:Op vrijdag 24 juni 2005 11:29 schreef halion het volgende:
dat heeft alles te maken met de media. De Nederlandse media is als het volk hier, behoudend, nuancerend, rationaliserend, ontnuchterend. De Amerikaanse media is zoals het volk daar: fantasievol, energiek, vooruitstrevend, concluderend, romantiserend. Beide hebben voordelen en nadelen. Maar ik vind het Amerikaanse duizenden keren vermakelijker en interessanter.
Gewoon je boek Nederlands er weer bij pakken, dan is alles opgelost.quote:Op vrijdag 24 juni 2005 11:36 schreef halion het volgende:
roeien en ruiten? wat is dat voor vaag spreekwoord man.
En jij je kalenderquote:Op vrijdag 24 juni 2005 11:38 schreef Xenomaniac het volgende:
[..]
Gewoon je boek Nederlands er weer bij pakken, dan is alles opgelost.
Idiote suggestie.quote:Op vrijdag 24 juni 2005 11:39 schreef nikk het volgende:
En papa VDS weet volgens mij wel wat je moet doen om een lijk te verstoppen.
Als er iemand is die weet wat je moet doen om uit de handen van de wet te blijven is hij dat wel toch?quote:
Hoe weet je dat?quote:Op vrijdag 24 juni 2005 10:49 schreef Xenomaniac het volgende:
Beetje laat:
Dat ze Pa van der Sloot hebben opgepakt maakt duidelijk dat ze totaal geen zaak hebben.
Het is gewoon too much.quote:Op vrijdag 24 juni 2005 11:40 schreef nikk het volgende:
Als er iemand is die weet wat je moet doen om uit de handen van de wet te blijven is hij dat wel toch?
Ik weet het niet. Zoals Stratos al zegt is Greta Van Susteren samen met de moeder van Natalee op bezoek gegaan bij de ouders. De moeder emotioneel, de vader nerveus. De moeder zegt, mijn zoon is onsschuldig. De vader zegt, "i'm confident he'll hold up" (of iets in die richting). Dit zegt natuurlijk helemaal niks, maar mocht Joran er iets mee te maken hebben, dan zal de vader ook wel iets ervan afweten.quote:
Als ze er mee te maken hebben dat zijn er wmb 2 mogelijkheden :quote:Op vrijdag 24 juni 2005 11:33 schreef halion het volgende:
[..]
Ik denk eerder dat Joran van der Sloot zijn vader 'up-covered' dan dat de vader zijn zoon de hand boven het hoofd houdt.
Ik denk dat Joran langzaam begint te breken en dat nu duidelijk is dat Pappa Slut er nog meer mee te maken heeft dan Slut Jr.
De Kalpoe brothers zijn innocent if you ask me.
En zolang er geen lijk gevonden word en zij niks zeggen, gaat het nog lukken ook.quote:Op vrijdag 24 juni 2005 11:52 schreef milagro het volgende:
Nu lijkt het er op dat ze, Pa en zoon, elkaar willen beschermen.
Wordt tijd om misdaad verslaggever Peter R. de Vries inteschakelenquote:Op vrijdag 24 juni 2005 11:55 schreef nikk het volgende:
[..]
En zolang er geen lijk gevonden word en zij niks zeggen, gaat het nog lukken ook.
inderdaad.quote:Op vrijdag 24 juni 2005 11:55 schreef nikk het volgende:
[..]
En zolang er geen lijk gevonden word en zij niks zeggen, gaat het nog lukken ook.
Wat is dat nou voor geouwehoer?quote:Op vrijdag 24 juni 2005 11:55 schreef nikk het volgende:
hoezo, hij kent alle mazen van de wet als ie zijn beroep goed volstaatquote:
alles goed, Xenoquote:Op vrijdag 24 juni 2005 12:03 schreef Xenomaniac het volgende:
[..]
Wat is dat nou voor geouwehoer?
Ja hoor, Pa van der Sloot gaat effe lekker lopen frotten met een studente.
En ja hoor, Pa van der Sloot gaat actief helpen met het verdwijnen van een lijk.
Ja hoor.
zo wereldvreemd en toch wonend in amsterdamquote:Op vrijdag 24 juni 2005 12:03 schreef Xenomaniac het volgende:
[..]
Wat is dat nou voor geouwehoer?
Ja hoor, Pa van der Sloot gaat effe lekker lopen frotten met een studente.
En ja hoor, Pa van der Sloot gaat actief helpen met het verdwijnen van een lijk.
Ja hoor.
Waarom zou dat niet kunnen? Niets onmenselijks is de mens vreemd.quote:Op vrijdag 24 juni 2005 12:03 schreef Xenomaniac het volgende:
Ja hoor.
Mark my words: Pa van der Sloot heeft er geen reet mee te maken.quote:Op vrijdag 24 juni 2005 12:09 schreef donald_dick het volgende:
zo wereldvreemd en toch wonend in amsterdam
Dit is nog de meest geloofwaardige versie tot nu toequote:Op vrijdag 24 juni 2005 12:11 schreef R@b het volgende:
[..]
Waarom zou dat niet kunnen? Niets onmenselijks is de mens vreemd.
Geruchten in Arbua zeggen dat studente Holloway teveel pillen had gebruikt en in het bijzijn van Joran stierf. Zoon in paniek, belt pa, die regelt een boot (via die dj die nu ook vastzit) en laat het lichaam ergens voor de kust afzinken.
Maar goed, info komt uit het roddel achterklap circuit.
De authoriteiten hebben wel goede tactiek.quote:Op vrijdag 24 juni 2005 11:52 schreef milagro het volgende:
[..]
Als ze er mee te maken hebben dat zijn er wmb 2 mogelijkheden :
dat de zoon Pa gebeld heeft en Pa gezien heeft hoe het meisje toegetakeld was, uit 2 kwaden de in zijn ogen minst kwade gekozen heeft, en dat is dus sporen wissen, en dan gewoon bek houden, ze kunnen je niets maken, trust me.
of zoon heeft na het 1e verhoor , waarna hij weer gewoon naar huis mocht, thuis aan Pa alles opgebiecht, en Pa heeft toen pas een en ander proberen te 'regelen'....
in dit geval is het meisje ms niet vermoord, maar omgekomen door een ongeluk, maar door het niet meteen opbiechten van de zoon, ziet Pa de bui al hangen : ze gaan hem nu niet meer geloven, en probeert dus alsnog te helpen.
Als er derden in het spel zijn, en Joran niets gedaan heeft maar er wel vanaf weet, getuige was, dán zou hij nu allang alles al bekend hebben (dat hij wel weet wat er gebeurd is, maar slechts getuige was), want waarom blijven liegen, veranderen, zwijgen als het je je eigen kop kost?
Bovendien, zou Joran getuige zijn geweest van een ontvoering door derden, dan hadden ze hem vast ook niet gespaard.
Nu lijkt het er op dat ze, Pa en zoon, elkaar willen beschermen.
Ik zie steeds maar nergens een reden waaróm je dat zo zeker weet?quote:Op vrijdag 24 juni 2005 12:13 schreef Xenomaniac het volgende:
[..]
Mark my words: Pa van der Sloot heeft er geen reet mee te maken.
En ja je mag me aanspreken als Pa van der Sloot er wél wat mee te maken heeft.
Dat die jongen in paniek raakt kan ik nog begrijpen, maar dat je als volwassen vent met een goede baan zo stom kan zijn niet.quote:Op vrijdag 24 juni 2005 12:11 schreef R@b het volgende:
[..]
Waarom zou dat niet kunnen? Niets onmenselijks is de mens vreemd.
Geruchten in Arbua zeggen dat studente Holloway teveel pillen had gebruikt en in het bijzijn van Joran stierf. Zoon in paniek, belt pa, die regelt een boot (via die dj die nu ook vastzit) en laat het lichaam ergens voor de kust afzinken.
Maar goed, info komt uit het roddel achterklap circuit.
Dat is hij normaal gesproken ms ook niet, maar op dat moment even wel, door de compleet wanhopige situatie waarin zijn zoon zich bevond.quote:Op vrijdag 24 juni 2005 12:40 schreef _Boo_ het volgende:
[..]
Dat die jongen in paniek raakt kan ik nog begrijpen, maar dat je als volwassen vent met een goede baan zo stom kan zijn niet.
Ja maar dat bedoel ik juist, zo hopeloos is die situatie niet als zij gestorven is door een overdosis. Als hij haar vermoord had, dan is het een ander verhaal.quote:Op vrijdag 24 juni 2005 12:46 schreef milagro het volgende:
[..]
Dat is hij normaal gesproken ms ook niet, maar op dat moment even wel, door de compleet wanhopige situatie waarin zijn zoon zich bevond.
Hele slimme mensen doen hele domme dingen soms, gooien met 1 foute beslissing hun hele carriere, leven overhoop.
Hey, ik ken een president die dat deed , omdat zijn leuter hem dat ingaf, ik bedoel maar.
Ik kan me heel goed voorstellen juist, dat een vader, rechter en slim of niet, zoiets doet, als een situatie er compleet hopeloos uitziet, en juist een rechter realiseert zich dat laatste.
Hij heeft gegokt, en verloren.
(alles aannames, hè, maar dat begreep je al)
Exactamundo.quote:Op vrijdag 24 juni 2005 12:40 schreef _Boo_ het volgende:
Dat die jongen in paniek raakt kan ik nog begrijpen, maar dat je als volwassen vent met een goede baan zo stom kan zijn niet.
Dat bedoel ik, dus, als de situatie compleet hopeloos was, dan is het niet ondenkbaar dat Pa als boven beschreven gehandeld heeft.quote:Op vrijdag 24 juni 2005 12:47 schreef _Boo_ het volgende:
[..]
Ja maar dat bedoel ik juist, zo hopeloos is die situatie niet als zij gestorven is door een overdosis. Als hij haar vermoord had, dan is het een ander verhaal.
Misschien is ze opgevreten door haaien.quote:Joran dat kind alleen gelaten heeft op het strand, en de volgende dag hoorde dat ze verdwenen is,
er zijn vaders die hun echtgenote en kinderen vermoorden, vaders aan wie niemand ooit wat gemerkt heeft, niemand ooit van had kunnen vermoeden dat etc etc.... vaders die 2 weken lang een lulverhaal ophangen over een verdwijning, een weggelopen verwarde vrouw en dan blijkt dat ....quote:Op vrijdag 24 juni 2005 12:53 schreef nummer_zoveel het volgende:
En al zou ze gestorven zijn aan een overdosis, uiteindelijk biecht je dan toch vrij snel op denk ik zo. Ze zouden stom zijn het niet doen, want dan komen ze nog meer in de problemen. Dat weten ze zelf ook wel.
Ach, hoeveel De Vriesen en Janssens hebben we hier wel niet. In Scheveningen heet ook iedereen Toet. Allemaal incest?quote:Op vrijdag 24 juni 2005 14:16 schreef SlimShady het volgende:
Is incest normaal daar, dat iedereen Croes met de achternaam heet.
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |