Een soort verzamelvat voor de vergane glorie onder de sterren?quote:Op vrijdag 15 juli 2005 18:17 schreef Tom_Tom- het volgende:
Is er ergens een topic met nieuwtjes die niemand interesseren over sterren die iedereen al weer vergeten is?
Je hebt het jeugdjournaal ook gezien? Kun je mijn topic rechtvaardigen?quote:
Jawel hoor, ik had hem alleen hierin gemerged waarschijnlijk: Koninklijk nieuws - deel 2quote:Op zondag 17 juli 2005 20:07 schreef Loedertje het volgende:
[..]
Je hebt het jeugdjournaal ook gezien? Kun je mijn topic rechtvaardigen?
Neen, ben een grote fan van Amalia sinds ik wat meer hoor over haar karaktertrekjesquote:Op zondag 17 juli 2005 20:11 schreef Duiveltja het volgende:
Heb je ook een suggestie voor een duidelijkere titel?
Mergen zou eigenlijk niet moeten met de familie van onze troonopvolger. (zijn gezinsleden verdienen allemaal ook een eigen topic)quote:Op zondag 17 juli 2005 20:13 schreef static het volgende:
[..]
Jawel hoor, ik had hem alleen hierin gemerged waarschijnlijk: Koninklijk nieuws - deel 2
Was overigens niet alleen op het Jeugjournaal, maar ook de 'normale' en het RTL Nieuws.
Ze is wat te overheersend, ik vond het vroeger leuker.quote:
Scheer je wegquote:Op dinsdag 19 juli 2005 16:00 schreef OnaNia het volgende:
[..]
Ze is wat te overheersend, ik vond het vroeger leuker.
Overheersend?quote:Op dinsdag 19 juli 2005 16:00 schreef OnaNia het volgende:
Het? Heb je het dan over Cc of over SHO?quote:Op dinsdag 19 juli 2005 16:00 schreef OnaNia het volgende:
[..]
Que?quote:Op dinsdag 19 juli 2005 16:00 schreef Dizer het volgende:
Alhoewel, van D weten we het nog niet zeker hoe en wat
Was een grapquote:Op dinsdag 19 juli 2005 17:12 schreef Duiveltja het volgende:
Que?
Ik heb nu een identiteitscrisis...quote:Op dinsdag 19 juli 2005 17:12 schreef Duiveltja het volgende:
Het? Heb je het dan over Cc of over SHO?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |