Ik ben er weer.quote:Op maandag 11 juli 2005 20:52 schreef Bupatih het volgende:
Hoi, het ShowChat-topic loopt niet.
Kan daar misschien iets aan gedaan worden?
Ik denk zelf dat de topictitel nogal misleidend is. Iemand die het programma nu pas voor het eerst ziet opent het topic, niet wetend dat de eerste post al meteen een spoiler is. Lijkt me wel vervelendquote:Op dinsdag 12 juli 2005 21:19 schreef Copycat het volgende:
Wat? Dat je tijdens de herhaling van een programma verbaasd bent dat je spoilers te lezen krijgt?
Wees svp even wat concreter.
[quote:
quote:Op dinsdag 12 juli 2005 21:21 schreef Tania18 het volgende:
[..]
Iemand die het programma nu pas voor het eerst ziet opent het topic, niet wetend dat de eerste post al meteen een spoiler is. Lijkt me wel vervelend
Zoiets jaquote:Op dinsdag 12 juli 2005 21:25 schreef Bupatih het volgende:
[..]
[[afbeelding]]Paradise Hotel #4: Watch out, spoilers!
Mijn dank is verpletterend.quote:Op dinsdag 12 juli 2005 21:31 schreef Copycat het volgende:
[SPOILER ALERT] Paradise Hotel #4
+ OP aangepast.
Maar natuurlijk!quote:Op dinsdag 12 juli 2005 21:25 schreef Bupatih het volgende:
Of gewoon de OP en andere verraderlijke stukjes in een spoiler zetten.
Één dag mod en nu al te beroerd om je in te spannen!quote:
Nee hoor.quote:Op dinsdag 12 juli 2005 21:27 schreef Pr0nXXX het volgende:
[..]
Daarom probeer jij bij iedereen een bruine arm te halen?
Ja, maar het gaat dus om de hand enzo.quote:Op woensdag 13 juli 2005 17:22 schreef Copycat het volgende:
Is dat Anna Nicole met haar nieuwe vlam?
Oh nee, LLo...
Uhm... vind 't eerder een slechte outfit dan een onflatteuze foto... En d'r benen zien er ook redelijk gevuld uit, dus ook geen eng mager toevoeging...
Lelijke outfitjes maar doen, lijkt mij!![]()
Aha... Beetje magertjes wel voor een topic... maar what the heck... het is komkommertijdquote:Op woensdag 13 juli 2005 17:26 schreef Tom_Tom- het volgende:
Ja, maar het gaat dus om de hand enzo.. Is Bupa's suggestie geen idee?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |