quote:Op donderdag 13 mei 2004 22:19 schreef PLAE@ het volgende:
aaaargh sommige mods zijn echt dom
Jepz die zijn volgens mij ook gewoon getrouwt.quote:Op donderdag 13 mei 2004 22:23 schreef PLAE@ het volgende:
HAHAop die site staat dat Tara met Keith verhuisd is naar LA, of ze iig naar Keith toe in LA
![]()
Doe es normaal....lelijk wijf dat is ze.. ik vind ze allemaal niet knap eik daar.. Alleen Alexquote:Op donderdag 13 mei 2004 22:50 schreef _bigmac_ het volgende:
Tara is de mooiste vrouw uit Paradise hotel.
Oh, wat zag dat er overtuigend uit.quote:Op vrijdag 14 mei 2004 01:14 schreef Shirley het volgende:
En Tara was idd een echte vriendin door eerst het geld te weigeren.
Keith is gewoon een gokker. En kan zo z'n fortuin uitbreiden terwijl die Zack met open ogen zit toe te kijken en geniet van dat modderlelijke wijffie van 'mquote:Op vrijdag 14 mei 2004 01:08 schreef Linz het volgende:
die charla toch, gaat ze naar dave toe met de vraag wat ie er van zal vinden als ze het geld houdt. duhh, wat denkt ze zelf?? Dave is tekort gedaan, heeft Charla vaak gedekt, maar zit nu met lege handen.
keith en tara is ok
oh ja, waarom neemt keith die losers mee naar vegas??
Nee,volgende week Patty's Posse terugblikquote:Op vrijdag 14 mei 2004 01:17 schreef Andoire het volgende:
Komt er volgende week misschien een aflevering waarin Tara, Keith, Dave en Charla een kijkje geven in hun leven ná Paradise Hotel?
Een beetje het Temptation island idee zeg maar
Ik hoop echt dat Keith en Tara een relatie krijgen/ hebben... die twee passen zo goed bij elkaar![]()
nee hoor, ik vind haar ook een heerlijke psychoquote:Op donderdag 13 mei 2004 23:20 schreef Rapid het volgende:
Wordt het nog herhaald?
Ben ik nou de enige die Toni een lekker wijf vind? En de tofste?
Het Vegas tripje is toch maar gecancelled vond ik via Google.quote:Op vrijdag 14 mei 2004 01:08 schreef Linz het volgende:
oh ja, waarom neemt keith die losers mee naar vegas??
Toni lekker ?? ben je homo ofzoquote:Op donderdag 13 mei 2004 23:20 schreef Rapid het volgende:
Wordt het nog herhaald?
Jaquote:Op donderdag 13 mei 2004 23:20 schreef Rapid het volgende:
Wordt het nog herhaald?
k wou net zeggenquote:Op vrijdag 14 mei 2004 01:16 schreef APK het volgende:
[..]
Oh, wat zag dat er overtuigend uit.
Dave is gewoon een lelijke leugenaar.. Waarschijnlijk had hij het geld ook zelf gehouden als hij in charla's schoenen stond..quote:Op vrijdag 14 mei 2004 10:06 schreef Echo99 het volgende:
Charla is echt slecht dat ze dat geld gehouden heeft. Alsof ze zonder Dave zover had gekomen. Ok, het is echt een dork maar ze hadden wel een deal.
En verders Toni's hersens zijn echt aangetast door de anabolen. Wat een psycho bitch is dat zeg!![]()
Volgens mij is geld hem meer waard als heel die Charla..maarja, ik weet het ook niet natuurlijk.. Maar ik vind dat Charla goed heeft gedaanquote:Op vrijdag 14 mei 2004 10:10 schreef Copycat het volgende:
Dat denk ik niet, EmmYKUHh. Al was het alleen maar omdat hij met die gift zich wellicht een plekje dieper in Charla's hart had hopen te verschaffen.
Nee, vind het hoe langer hoe meer een naaistreek.
Ja nou had je Dave nog gehoord daarna, 'als je je nog bedenkt, geef me het geld volgende week maar'.. Wahaha..quote:Op vrijdag 14 mei 2004 10:18 schreef Echo99 het volgende:
Nope. ik blijf d'r bij het is echt een naaistreek van Charla. En dan dat schijnheilige gelul:
We blijven wel vrienden hierna he?
Ik zou mooi geen vrienden willen zijn met iemand de me $ 125.000,-
door me neus boort. Opzouten!!!
Die gooit zich voor een trein dat kan niet anders, want OMG wat is die kerel geplayedquote:Op vrijdag 14 mei 2004 10:22 schreef EmmYKuHh het volgende:
[..]
Wel vet man, als Dave strax terug kijkt naar alle afleveringen..
Hahaha.. Toni heeft Charla altijd nog af zitte te zeiken..en dat weet Charla net zo goed..en ze trapt er nog in ook.. Wel goed van der op zich!quote:Op vrijdag 14 mei 2004 10:31 schreef _bigmac_ het volgende:
Trouwens wel een naai streek van die Toni
En Alex met zijn poging tot.
Als je toch iemand wil sturen om Keith overtehalen het geld niet tegeven *Airheadclubje*
Stuur dan Math & Scott ofzo.
Pas op: dalijk wordt dit topic doorgeschopt naar TRU. omdat het vooraf afgesproken zou zijn dat Tara zou winnenquote:Op vrijdag 14 mei 2004 10:39 schreef _bigmac_ het volgende:
http://crazy4realityromance.crazy4realitytv.com/phpromo.html
Ik zou die Chinees er wel in willen zien haha .
Volgens mij is die kerel echt maf hoe die dat meisje vast pakt enzo.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |