quote:Op vrijdag 29 juli 2005 00:02 schreef Tafkahs het volgende:
nou, het is toch Soap, Showbizz & Sterren ..
quote:Op donderdag 28 juli 2005 23:57 schreef Duiveltja het volgende:
Het gaat specifiek over zijn positie/prestaties in de filmwereld, daarom lijkt het mij meer op zijn plaats in FTR dan SHO.
SC'en in FB, dat mag niet hé.quote:Op zaterdag 30 juli 2005 09:49 schreef Copycat het volgende:
Was 't een leuk feestje, static?
Overlegd met Mike, zijn mening was dat de kick prima was. Het gaat over de man zijn carriere en niet over zijn buitenechtelijke relatiesquote:
quote:
Oh fuckin hell..doe ffies normaal manquote:Op maandag 1 augustus 2005 22:46 schreef _ELMaikel_ het volgende:
Paradise Hotel #5: *O* GO AMY *O*
Mag er ook een versie komen die niet voor de asso gang is maar voor de barbie clan?
Ja doe jij normaal jij zit een hele amy/Trailertrash propaganda te houde houden terwijl iedereen voor de andere partij is...quote:Op maandag 1 augustus 2005 22:48 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Oh fuckin hell..doe ffies normaal man![]()
En dat mag niet?quote:Op maandag 1 augustus 2005 22:50 schreef _ELMaikel_ het volgende:
[..]
Ja doe jij normaal jij zit een hele amy/Trailertrash propaganda te houde houden terwijl iedereen voor de andere partij is...
Jankerdquote:Op donderdag 4 augustus 2005 01:23 schreef static het volgende:
Sorry, maar ik vind het een beetje inkakken. Waar zijn de sappige roddels e.d.?
Je moet een subforum sturen door zelf actief te openen, niet op zijn beloop laten gaan.
Flikker op kutwijf.quote:
Dat zeg ik niet...vind alleen dat je kritiek misschien ook anders had gekundquote:Op donderdag 4 augustus 2005 01:34 schreef static het volgende:
[..]
Flikker op kutwijf.
Het is wel mijn kindje.
Want?quote:Op donderdag 4 augustus 2005 01:37 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Dat zeg ik niet...vind alleen dat je kritiek misschien ook anders had gekund
Je had t ook positiever kunnen zeggen ..de toon was erg hard en ik bespeur een betweterige en autoritaire toonquote:
De toon is prima. Period.quote:Op donderdag 4 augustus 2005 01:41 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Je had t ook positiever kunnen zeggen ..de toon was erg hard en ik bespeur een betweterige en autoritaire toon
Goh..de kleur is weg maar t autoritaire toontje nietquote:
Sorry hoor maar een forum sturen door zelf topics te gaan openen?quote:Op donderdag 4 augustus 2005 01:23 schreef static het volgende:
Sorry, maar ik vind het een beetje inkakken. Waar zijn de sappige roddels e.d.?
Je moet een subforum sturen door zelf actief te openen, niet op zijn beloop laten gaan.
Je mist de essentie. Niet achteroverleunen totdat iemand een topic start.quote:Op donderdag 4 augustus 2005 01:58 schreef Duiveltja het volgende:
[..]
Sorry hoor maar een forum sturen door zelf topics te gaan openen?Lijkt mij dat de users zelf wel
weten wat hier thuishoort en zoniet zijn Copycat en ik er om dat bij te sturen.
Wie zegt dat wij dat doen? Zit jij over mijn schouders mee te kijken?quote:Op donderdag 4 augustus 2005 02:00 schreef static het volgende:
[..]
Je mist de essentie. Niet achteroverleunen totdat iemand een topic start.
Nee, maar goed, je begrijpt mijn punt niet. Kan gebeuren.quote:Op donderdag 4 augustus 2005 02:00 schreef Duiveltja het volgende:
[..]
Wie zegt dat wij dat doen? Zit jij over mijn schouders mee te kijken?
Komt wel vaker voor, dus ik voel me nu niet speciaal.quote:Op donderdag 4 augustus 2005 02:03 schreef static het volgende:
[..]
Nee, maar goed, je begrijpt mijn punt niet. Kan gebeuren.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |