Dan moet ik Bag of Bones toch ook maar eens lezenquote:Op vrijdag 17 juni 2005 22:21 schreef Isabeau het volgende:
Die ken ik al, dreeske, ook spannend(vond Bag of Bones toch spannender)
Dat is toch ontzettend sufquote:Op zaterdag 18 juni 2005 14:25 schreef tong80 het volgende:
Het gouden ei van Tim Krabbé. Verfilmd als Spoorloos.
de beproeving..quote:Op zaterdag 18 juni 2005 11:50 schreef Isabeau het volgende:
Zijn er nog spannende boeken niet van meneer King?
Er stond "niet", lieverdquote:Op maandag 20 juni 2005 13:29 schreef buzzer het volgende:
de beproeving..
ook gelijk een lekkere pil van 1000 pagina's
Met dat boek ben ik bij hoofdstuk 2 of 3 al afgehaakt..quote:Op maandag 20 juni 2005 13:29 schreef buzzer het volgende:
[..]
de beproeving..
ook gelijk een lekkere pil van 1000 pagina's
quote:Op maandag 20 juni 2005 12:11 schreef linda856763 het volgende:
Het Parfum...van Suskind. Ik las het in Parijs, en sliep in een hotel in dezelfde straat waar Grenouille (hoofdpersoon) in het boek ook telkens rondsloop. Stelde me zo voor dat hij elk moment bij mij zou komen snuffelen![]()
Ik weet niet welk boek jij bedoelde, maar dat was dus niet De Beproevingquote:Op dinsdag 21 juni 2005 12:42 schreef HMaster-II het volgende:
[..]
Met dat boek ben ik bij hoofdstuk 2 of 3 al afgehaakt..
Een lerares die een beetje zit te praaten met een levend skelet..Laat maar...
Gelukkig toch een medestander.quote:Op dinsdag 21 juni 2005 23:07 schreef _Arual_ het volgende:
Aan de opsomming die hierboven staat te zien, heb ik een vrij standaard smaak. Het gouden ei, It, ben het daar volledig mee eens. Het parfum heb ik ook in 1 keer uitgelezen. Ik houd wel van verhalen waarin iets gebeurt.
Oh, die zijn er zat. Mijn oom heeft mijn nichtje van 16 verboden om Het gouden ei te lezen, omdat ie er zelf te veel van ontdaan was.quote:
Dus nu gaat ze het juist lezen.quote:Op woensdag 22 juni 2005 09:30 schreef _Arual_ het volgende:
[..]
Oh, die zijn er zat. Mijn oom heeft mijn nichtje van 16 verboden om Het gouden ei te lezen, omdat ie er zelf te veel van ontdaan was.
Nederlands meisje wordt op vakantie in Frankrijk gekidnapt. Het blijft het hele boek onduidelijk wat haar precies is overkomen. Haar vriend gaat op onderzoek uit en komt in contact met de kidnapper. Tot de laatste bladzijde is het ongewis wat haar is overkomen. Haar vriend komt tot een lugubere ontdekking.quote:Op woensdag 22 juni 2005 10:16 schreef ChrisJX het volgende:
Waar gaat het gouden ei dan over??? Ik weet bijna zeker dat het op mijn lijst stond (en dan ook gelezen) en het enige dat me bijstond was dat het ontzettend suf was
Of het moet een ander boek van Tim Krabbé zijn geweest, dat kan ook.
Dan is het toch een ander, denk ikquote:Op woensdag 22 juni 2005 10:25 schreef tong80 het volgende:
Nederlands meisje wordt op vakantie in Frankrijk gekidnapt. Het blijft het hele boek onduidelijk wat haar precies is overkomen. Haar vriend gaat op onderzoek uit en komt in contact met de kidnapper. Tot de laatste bladzijde is het ongewis wat haar is overkomen. Haar vriend komt tot een lugubere ontdekking.
ah, nog een Koontz liefhebber.quote:Op woensdag 22 juni 2005 09:01 schreef twentemeisje het volgende:
"Schaduwvuur" van Dean Koontz
Dat is idd heel wat anders. Lees dus het Gouden Ei maar alsnogquote:Op woensdag 22 juni 2005 10:27 schreef ChrisJX het volgende:
[..]
Dan is het toch een ander, denk ikAl heb ik geen idee welke. Iets met een man die de weg kwijt raakt in Australië ofzo.
quote:Op woensdag 22 juni 2005 10:34 schreef Supaplex het volgende:
[..]
ah, nog een Koontz liefhebber.
Winter Moon is ook één van mijn favorieten
Lovecraft!quote:Op dinsdag 21 juni 2005 12:37 schreef Kolkus het volgende:
The Call of Cthulhu - H.P. Lovecraft
Kosmische horror op zijn best!
Was dat niet Midnight?quote:Op woensdag 22 juni 2005 11:49 schreef Supaplex het volgende:
Ice Bound was trouwens met stip het slechtste Koontz-boek dat ik heb gelezen.
In welk boek kwam ook al weer een incestueuze familie voor van een soort kat-mensen?, dat boek was echt weird.
By the light of the moon: was met die verdachte injecties + gestoorde wetenschapper? Dat boek was of heel goed of heel slecht....klinkt een beetje vaag, maar ik heb het geluk dat ik de verhalen vrij snel weer vergeet, daarom kan ik alle boeken gerust weer een keer lezen = dubbel plezier!quote:Op woensdag 22 juni 2005 12:10 schreef twentemeisje het volgende:
[..]
Was dat niet Midnight?
Ik ben nu met By the Light of the Moon bezig... ik kom er maar niet doorheen...![]()
'The Eyes of Darkness' was trouwens ook geweldig!
Die las ik vroeg ook altijd op vakantie!!! ik heb ze echt allemaal gelezenquote:Op woensdag 22 juni 2005 10:26 schreef ChrisJX het volgende:
Ik weet al wat ik het engste vond
Toen ik een jaar of 12 was (10 jaar geleden) bracht Kluitman een serie Amerikaanse tienerthrillers uit. Bekendste schrijver uit die serie is R.L. Stine (schrijft ook Fear Street, dacht ik). En sommige boeken daarvan waren echt ontzettend eng! Hoofdpersoon was altijd een meisje van een jaar of 14,15 dat gewone dingen deed: op vakantie gaan, een vriendje hebben, net verhuisd, oppassen. Dat meisje werd eerst bedreigd en er viel altijd wel ergens een dode of een zwaargewonde in haar vriendenkringUiteindelijk was de dader altijd degene van wie je het het minst verwachtte.
De boeken hadden titels als 'De Babysitter' en 'De strandwacht'. Van de allerengste weet ik de titel niet meer maar dit ging over een meisje dat een paar jaar eerder door een vriend gewond in zee was achtergelaten en half opgevreten was door haaien. Ze werd net op tijd gered door vissers, maar was ontzettend verminkt. En nu was ze terug om wraak te nemen op die gast *gloep*
http://www.kluitman.nl/view.php?query=thriller&stpos=0&s=95&stype=AND
Hier staan wat van die boeken.
Winter Moon was iddquote:Op woensdag 22 juni 2005 10:34 schreef Supaplex het volgende:
ah, nog een Koontz liefhebber.
Winter Moon is ook één van mijn favorieten
Die ga ik deze zomer eens proberen.quote:Op woensdag 22 juni 2005 16:11 schreef twentemeisje het volgende:
Wat trouwens ook een vreselijk spannend boek was: 'Duister Lot' van David Baldacci!
Heb je dan ook 'De Talisman' gelezen? Daar is 'Zwart huis' een vervolg op.quote:Op zaterdag 18 juni 2005 21:32 schreef Talietje het volgende:
ik ben nu bezig met Zwart huis van Stephen King en Peter Straub absoluut geen kattepisbest moeilijk ook om te volgen al zeg ik het zelf...
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |