Dan moet ik Bag of Bones toch ook maar eens lezenquote:Op vrijdag 17 juni 2005 22:21 schreef Isabeau het volgende:
Die ken ik al, dreeske, ook spannend(vond Bag of Bones toch spannender)
Dat is toch ontzettend sufquote:Op zaterdag 18 juni 2005 14:25 schreef tong80 het volgende:
Het gouden ei van Tim Krabbé. Verfilmd als Spoorloos.
de beproeving..quote:Op zaterdag 18 juni 2005 11:50 schreef Isabeau het volgende:
Zijn er nog spannende boeken niet van meneer King?
Er stond "niet", lieverdquote:Op maandag 20 juni 2005 13:29 schreef buzzer het volgende:
de beproeving..
ook gelijk een lekkere pil van 1000 pagina's
Met dat boek ben ik bij hoofdstuk 2 of 3 al afgehaakt..quote:Op maandag 20 juni 2005 13:29 schreef buzzer het volgende:
[..]
de beproeving..
ook gelijk een lekkere pil van 1000 pagina's
quote:Op maandag 20 juni 2005 12:11 schreef linda856763 het volgende:
Het Parfum...van Suskind. Ik las het in Parijs, en sliep in een hotel in dezelfde straat waar Grenouille (hoofdpersoon) in het boek ook telkens rondsloop. Stelde me zo voor dat hij elk moment bij mij zou komen snuffelen![]()
Ik weet niet welk boek jij bedoelde, maar dat was dus niet De Beproevingquote:Op dinsdag 21 juni 2005 12:42 schreef HMaster-II het volgende:
[..]
Met dat boek ben ik bij hoofdstuk 2 of 3 al afgehaakt..
Een lerares die een beetje zit te praaten met een levend skelet..Laat maar...
Gelukkig toch een medestander.quote:Op dinsdag 21 juni 2005 23:07 schreef _Arual_ het volgende:
Aan de opsomming die hierboven staat te zien, heb ik een vrij standaard smaak. Het gouden ei, It, ben het daar volledig mee eens. Het parfum heb ik ook in 1 keer uitgelezen. Ik houd wel van verhalen waarin iets gebeurt.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |