quote:Op vrijdag 17 juni 2005 18:47 schreef snellejelle het volgende:
ik snap er niets van, ben ik net ineens ongesteld geworden. altijd gedacht dat ik een jongen was
das kutquote:Op vrijdag 17 juni 2005 18:47 schreef snellejelle het volgende:
ik snap er niets van, ben ik net ineens ongesteld geworden. altijd gedacht dat ik een jongen was
waarschijnlijk lijkt zn dingetje een beetje op n neusquote:Op vrijdag 17 juni 2005 18:51 schreef Megter het volgende:
[..]
Heb jij 2 neuzen of zit jouw neus alleen tussen je benen?
Met 2 gaatjes?quote:Op vrijdag 17 juni 2005 18:52 schreef c0mpleX het volgende:
[..]
waarschijnlijk lijkt zn dingetje een beetje op n neus![]()
AJTquote:
Alleen Josti Topicsquote:
Nee. Dathoort zoquote:Op vrijdag 17 juni 2005 18:58 schreef Megter het volgende:
[..]
O, trouwens over je sig. Er moet nog een spatie tussen het en maar![]()
Waarom stop je ermee??quote:Op vrijdag 17 juni 2005 18:58 schreef c0mpleX het volgende:
[..]
Josti band zoekt nog triangel speler he.. niets voor jou?
Wanneer heb je je eerste les begrijpend lezen?quote:
wat schrijf jequote:Op vrijdag 17 juni 2005 19:00 schreef Ondergrond het volgende:
[..]
Wanneer heb je je eerste les begrijpend lezen?.
Het is gewoon een soa waardoor je hele lul van binnenuit helemaal weg rot en nu lekt dat er dus uitquote:Op vrijdag 17 juni 2005 18:47 schreef snellejelle het volgende:
ow kut. nou bedankt ijsmeisquote:Op vrijdag 17 juni 2005 19:02 schreef this_is_Gigolo het volgende:
[..]
Het is gewoon een soa waardoor je hele lul van binnenuit helemaal weg rot en nu lekt dat er dus uit![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |