Heel af-en-toe, maar ik vind het een bedroevend slecht niveau hebben.quote:Op vrijdag 17 juni 2005 23:44 schreef -Vaduz- het volgende:
Kijken jullie niet naar het onder 20 programma?
doar hej weer zo'n ene uut de grote stadquote:Op zaterdag 18 juni 2005 00:08 schreef Eilanden het volgende:
Geweldig is overdreven.. hij is soms leuk, maar geweldig... mwoah...
Boertje Pascalquote:Op zaterdag 18 juni 2005 00:10 schreef pascalheister het volgende:
[..]
doar hej weer zo'n ene uut de grote stad
aha de nachthool is binnen.. ik kan met een gerust hart gaan slapenquote:
quote:Op zaterdag 18 juni 2005 00:26 schreef just me het volgende:
[..]
aha de nachthool is binnen.. ik kan met een gerust hart gaan slapen
WTF zijn de Eurogames?quote:Op zaterdag 18 juni 2005 00:31 schreef SCH het volgende:
Utrecht is gezellig homostad dit weekend met de Eurogames. Morgen maar eens bij het voetbal kijken.
Jammer dat ze altijd weer denken dat nichten alleen van B-artiesten houden
Dat is dus een van de zaken die ik niet snap SCH... waarom moeten homo's en lesbiennes hun eigen 'games' hebben? Diverse sportevenementen staan toch open voor mensen met alle sexuele voorkeuren?quote:Op zaterdag 18 juni 2005 00:34 schreef SCH het volgende:
[..]
De GayGames maar dan op Europees niveau: http://www.eurogames.info/2005/
Waarom zou het niet mogen dan? Hoe open staat de gemiddelde voetbalploeg voor een homo-man, denk je?quote:Op zaterdag 18 juni 2005 00:37 schreef Eilanden het volgende:
[..]
Dat is dus een van de zaken die ik niet snap SCH... waarom moeten homo's en lesbiennes hun eigen 'games' hebben? Diverse sportevenementen staan toch open voor mensen met alle sexuele voorkeuren?
Je hebt de GayGames in Amsterdam toch wel meegekregen destijds, echt een geweldig evenement.quote:Op zaterdag 18 juni 2005 00:37 schreef Suijk het volgende:
Werkelijk nog nooit van gehoord, doe jij ook ergens aan mee?
Ik denk dat het tegenvalt, maar los daarvan: mensen vinden het af en toe leuk om even helemaal zichzelf te kunnen zijn.quote:Op zaterdag 18 juni 2005 00:39 schreef -Vaduz- het volgende:
Ik denk opener dan je denkt.
Ja de Gay Games wel, dat was behoorlijk groots. Ik zie dat het al de 10e keer is dat deze Eurogames worden gehouden, maar ik kende het niet.quote:Op zaterdag 18 juni 2005 00:39 schreef SCH het volgende:
[..]
Je hebt de GayGames in Amsterdam toch wel meegekregen destijds, echt een geweldig evenement.
Ik doe nergens aan mee.
Ik zeg niet dat het niet zou mogen. Ik ben alleen geen voorstander van dat mensen zich bij bijvoorbeeld sportevenementen gaan 'afzonderen'. Aan bijvoorbeeld de OS kan je meedoen of je nu homo, hetero of bi bent. Neemt uiteraard niet weg dat de mensen zelf mogen weten wat ze doen als ze er plezier in hebbenquote:Op zaterdag 18 juni 2005 00:38 schreef SCH het volgende:
[..]
Waarom zou het niet mogen dan? Hoe open staat de gemiddelde voetbalploeg voor een homo-man, denk je?
Ik ben een redelijke squasher en heb wel aanleg voor al die sporten met een netje: tennis, badminton, tafeltennis en volleybal. Maar is een beetje verslofd de laatste jaren door wat fysiek ongemak.quote:Op zaterdag 18 juni 2005 00:41 schreef Suijk het volgende:
Ben jij niet zo'n sportief type dan?
Ik denk het niet, maar bewijzen kan ik het niet. Ik denk ook dat dat per regio verschilt. Maar goed.quote:Op zaterdag 18 juni 2005 00:40 schreef SCH het volgende:
[..]
Ik denk dat het tegenvalt, maar los daarvan: mensen vinden het af en toe leuk om even helemaal zichzelf te kunnen zijn.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |