Iemand die geen keuzes durft te makenquote:Op zaterdag 18 juni 2005 00:47 schreef Eilanden het volgende:
[..]
Squash, voetbal, inline-skaten, hardlopen, fietsen .... wat ben ik dan wel niet?
Ik heb bij de Gay Games geen sport gezien, alleen wat in de stad gewandeld.quote:Op zaterdag 18 juni 2005 00:48 schreef Eilanden het volgende:
Is het niveau nog een beetje serieus? Of is het meer allemaal een feestje?
Was vanavond ook geweldig - hoe de Marokkaanse voetbalsupporters en de nichten door elkaar heen waggeldenquote:Op zaterdag 18 juni 2005 00:51 schreef Eilanden het volgende:
Wat is Utrecht eigenlijk een topstadSleept het ene na het andere topsportevenement binnen
![]()
quote:Op zaterdag 18 juni 2005 00:52 schreef SCH het volgende:
[..]
Was vanavond ook geweldig - hoe de Marokkaanse voetbalsupporters en de nichten door elkaar heen waggelden![]()
Ik kwam natuurlijk weer een paar van die opera-nichten tegen die zich verbaasden over al die Marokkanen - van het WK -20 hadden ze nog nooit gehoordquote:
Maar ik maak me er ook sterk voor dat die Marokkanen nog nooit van de Eurogames hadden gehoord!quote:Op zaterdag 18 juni 2005 00:56 schreef SCH het volgende:
[..]
Ik kwam natuurlijk weer een paar van die opera-nichten tegen die zich verbaasden over al die Marokkanen - van het WK -20 hadden ze nog nooit gehoord![]()
Ik kwam daar, maar een of andere baron was me voorquote:Op zaterdag 18 juni 2005 00:56 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
Nog een Prelude gekocht vandaag?
Jezus, ben jij óók al transseksueelquote:Op zaterdag 18 juni 2005 00:58 schreef golfer het volgende:
Ik ben een transseksuele golfer, maar die tak van sport doen ze weer zeker niet aan in Utrecht?
Ik zag er vandaag op de golfbaan weer een paar rondlopen, waarvan ik dacht: hoe durf je je daarin te vertonen.quote:Op zaterdag 18 juni 2005 00:59 schreef SCH het volgende:
golfer zijn toch per definitie trans in die gekke pakjes van ze?
Maar daarover heb ik dus dezelfde mening/gedachte ... vind het ook niet nodig dat mensen zich gaan afzonderen op basis van geloof etc. Maar wat ik eerder ook postte... als mensen daar plezier in hebben, dan moeten ze het vooral niet laten!quote:Op zaterdag 18 juni 2005 01:02 schreef SCH het volgende:
Eilanden - je hebt trouwens echt heel veel van die evenementen - zelfs de Games voor joden - volgens mij heten die de Maccabi Games ofzo?
Vandaag is mijn maand om maar het kooitje zit nog dichtquote:Op zaterdag 18 juni 2005 01:09 schreef Suijk het volgende:
Wanneer word je weer losgelaten in POL/NWS, SCH?
Kunnen we binnenkort ook weer een nieuwe SCH-column verwachten?quote:Op zaterdag 18 juni 2005 01:10 schreef SCH het volgende:
[..]
Vandaag is mijn maand om maar het kooitje zit nog dicht![]()
quote:Op zaterdag 18 juni 2005 01:10 schreef SCH het volgende:
[..]
Heb je erge behoefte nu weer het kooitje uit te komen? Dan kan ik dat wel even voor je regelen.quote:Op zaterdag 18 juni 2005 01:10 schreef SCH het volgende:
Lief van je - heb jij een sleutel van het kooitje dan? Al die tijd al?quote:Op zaterdag 18 juni 2005 01:18 schreef golfer het volgende:
[..]
Heb je erge behoefte nu weer het kooitje uit te komen? Dan kan ik dat wel even voor je regelen.
Mocht je het gewoon even willen afwachten kan dat ook.
Ik ben nogal close met 1 van de sleutelbewaarders.quote:Op zaterdag 18 juni 2005 01:20 schreef SCH het volgende:
Lief van je - heb jij een sleutel van het kooitje dan? Al die tijd al?![]()
![]()
Ja, jij ook.quote:Op zaterdag 18 juni 2005 01:18 schreef Eilanden het volgende:
* Eilanden gaat slapen!
Bloesie, SCH, Golfer, Boez en de rest....
Slaapzzzzzzzzzzzze!
quote:Op zaterdag 18 juni 2005 01:18 schreef Eilanden het volgende:
* Eilanden gaat slapen!
Bloesie, SCH, Golfer, Boez en de rest....
Slaapzzzzzzzzzzzze!
Stress?quote:Op zaterdag 18 juni 2005 01:31 schreef Suijk het volgende:
DG is mod geworden, dat is hard werken en daar val je van af.
Hard werken?quote:Op zaterdag 18 juni 2005 01:31 schreef Suijk het volgende:
DG is mod geworden, dat is hard werken en daar val je van af.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |