de achterhoekse versie is het leukstquote:Op vrijdag 17 juni 2005 20:02 schreef Eilanden het volgende:
Nu weer Watskeburt op de radio ..... je wordt onderhand wel simpel van.....
Ook al parodieen op Watskeburt: http://home.tiscali.nl/eline/opkeplurt.mp3
![]()
Vrouwen en kleine klusjesquote:Op vrijdag 17 juni 2005 20:17 schreef Eilanden het volgende:
Bluezz haalt haar lijmvlek uit het laminaat met boter
2 secondenlijm op laminaat
Goed zo Eilanden! Latijns droppie?quote:
Callcenter, nieuw op te richten voor de belastingdienst. (is dat woord hier geoorloofd?quote:
quote:Op vrijdag 17 juni 2005 20:18 schreef methodmich het volgende:
[..]
Goed zo Eilanden! Latijns droppie?
Callcenter agent?quote:Op vrijdag 17 juni 2005 20:19 schreef FritsVanEgters het volgende:
[..]
Callcenter, nieuw op te richten voor de belastingdienst. (is dat woord hier geoorloofd?)
Werk voor een kleine 400 mensen. Ik had niet eens ervaring, maar ben er toch doorgekomen.![]()
Gefeliciteerd, misschien krijg ik je nog een keer aan de lijnquote:Op vrijdag 17 juni 2005 20:19 schreef FritsVanEgters het volgende:
[..]
Callcenter, nieuw op te richten voor de belastingdienst. (is dat woord hier geoorloofd?)
Werk voor een kleine 400 mensen. Ik had niet eens ervaring, maar ben er toch doorgekomen.![]()
Blauw oog dan!quote:Op vrijdag 17 juni 2005 20:22 schreef Eilanden het volgende:
[..]Ik zal haar straks zo eens noemen .. laten we maar eens kijken of ze dat kan waarderen
Als je iets verder rijdt, dan is een dagje Antwerpen ook zeker gezelligquote:Op vrijdag 17 juni 2005 20:24 schreef methodmich het volgende:
[..]
Blauw oog dan!
* methodmich gaat morgen naar de stad, vriendin hoeft niet te werken en wil graag gezellig naar de winkels. Twijfel tussen R'dam en Breda.
Belmiep. Als basis, daarnaast wil ik voor mezelf beginnen, maar dat heeft nog tijd nodig.quote:
Thanx, als je vragen over huursubsidie hebt goeie kans.quote:Op vrijdag 17 juni 2005 20:23 schreef Maquiladora het volgende:
[..]
Gefeliciteerd, misschien krijg ik je nog een keer aan de lijn![]()
quote:Op vrijdag 17 juni 2005 20:26 schreef VoreG het volgende:
Of je gaat naar Amsterdam
Of Utereg natuurlijk
O ja dat stond ook in dat "utrecht voor beginners" Nooit Utrecht en Amsterdam vergelijkenquote:Op vrijdag 17 juni 2005 20:27 schreef Eilanden het volgende:
[..]
Hoe durf je dat dorp aan het Ij en Utreg in een post te zetten?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |