En anders kan ze altijd nog met de meubels schuiven.quote:Op vrijdag 17 juni 2005 18:26 schreef just me het volgende:
je hebt nog even voordat golfer thuis is
quote:Op vrijdag 17 juni 2005 18:26 schreef just me het volgende:
je hebt nog even voordat golfer thuis is
Ow zoquote:Op vrijdag 17 juni 2005 18:28 schreef doemaardrie het volgende:
En anders kan ze altijd nog met de meubels schuiven.![]()
om de vlekken weg te werken!quote:
Ok.quote:Op vrijdag 17 juni 2005 18:37 schreef Conflict het volgende:
wasbenzine. Laminaat kan daar best tegen hoor. Ik heb een keer heel mijn huiskamer met wasbenzine gedweild omdat ik overal verf op had ge-adhd't
Het is niet eens mijn eigen schuld.quote:
Als ik drinken in mijn mond had gehad zou het nu van m'n scherm druipenquote:Op vrijdag 17 juni 2005 18:37 schreef Conflict het volgende:
wasbenzine. Laminaat kan daar best tegen hoor. Ik heb een keer heel mijn huiskamer met wasbenzine gedweild omdat ik overal verf op had ge-adhd't
Ja ik heb dus heel de huiskamer gedaan. Misschien zie je daarom nergens vlekjesquote:Op vrijdag 17 juni 2005 18:41 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Ok.
Dat ga ik morgen kopen en op een onzichtbaar plekje eerst proberen.
Boter en je nagel...quote:Op vrijdag 17 juni 2005 19:33 schreef Brighteyes het volgende:
Ja doei! Doe ons ook eens die gouden tip!
quote:Op vrijdag 17 juni 2005 19:35 schreef Oblivion het volgende:
Boter en je nagel...![]()
Had zelf een dikke vette druppel op mijn aanrechtblad laten vallen...![]()
Ook weg...![]()
Mooi!quote:En nee geen doei.![]()
Aaaah dan valt het zat mee dus.quote:Op vrijdag 17 juni 2005 18:32 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Ow zo
Nou zooooo erg is het niet, maar wel precies in het zicht. Vanaf de pc dan.
Als je op de bank zit of vanaf de andere kant kijkt (lichtval) zie je het niet eens... maar ik zie het wel. En het is zonde.
Er liggen wel meer vlekken en je ziet overal kattepootjes enzo, maar die zijn weg te boenen.
jeops, dan zie je alleen de afgekrabte druppeltjes nog liggen ipv een hele veegquote:Op zaterdag 18 juni 2005 12:49 schreef Byte_Me het volgende:
je had het moeten laten drogen, en dan met zo'n soort ouderwets scheermesje eraf krabben.
Mijn eerste paniekreaktie was snel wegvegenquote:Op zaterdag 18 juni 2005 12:49 schreef Byte_Me het volgende:
je had het moeten laten drogen, en dan met zo'n soort ouderwets scheermesje eraf krabben.
dat lukt alleen bij verhuisbaar kliklaminaat, en dan nog moet je waarschijnlijk de halve kamer leeghalen. zulke ongelukjes gebeuren nooit op een makkelijk vervangbaar randje (murphy).quote:Op maandag 20 juni 2005 15:03 schreef God_de_Vader het volgende:
hebben jullie geen stukje laminaat over ... dan doen jullie voorzichtig de plaat los leggen er een nieuwe in en dan goed opboenen ... nja t is maar een idee he ...
We hebben het laten leggen, en niets over dusquote:Op maandag 20 juni 2005 15:03 schreef God_de_Vader het volgende:
hebben jullie geen stukje laminaat over ... dan doen jullie voorzichtig de plaat los leggen er een nieuwe in en dan goed opboenen ... nja t is maar een idee he ...
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |