Hem toch nietquote:Op maandag 20 juni 2005 19:58 schreef cultheld het volgende:
Ik zet in op El Hamdaoui.
Dat is volgens mij een fout van die journalist. Van Persie heeft 4 vrienden in de voetballerij: Broeder El Hamdaoui, QOA, Nigel de Jong en Ferne Snoyl.quote:Op maandag 20 juni 2005 20:02 schreef methodmich het volgende:
El Hamdaoui zit toch niet meer in de eerste divisie?
Dus wel. Zijn erg goede vrienden zelfs.quote:Op maandag 20 juni 2005 19:59 schreef cultheld het volgende:
Loovens is volgens mij niet eens een vriend van Van Persie, want Robin gaat alleen met allochtonen om en Loovens is een boer.
Cultheld weet helemaal niets. Alsof hij niet zou kunnen gaan stappen met Loovens, omdat hij niet tot de incrowd behoort. Wat een onzin.quote:Op maandag 20 juni 2005 20:41 schreef Staanplaats het volgende:
Cultheld weet het weer allemaal beter... wat een orakel zeg
Het is wel zo. Lees maar op je eigen Feyenoord netwerk. Het is algemeen bekend dat Van Persie vooral met Marocs omgaat en verder alleen met een enkele Suri/Anti.quote:Op maandag 20 juni 2005 20:41 schreef Staanplaats het volgende:
Cultheld weet het weer allemaal beter... wat een orakel zeg
Daar gaat 'ie veel mee om ja, maar toch is Loovens een goede vriend van hem. Geloof me nou maar, ik ken genoeg vrienden van ze.quote:Op maandag 20 juni 2005 20:56 schreef cultheld het volgende:
[..]
Het is wel zo. Lees maar op je eigen Feyenoord netwerk. Het is algemeen bekend dat Van Persie vooral met Marocs omgaat en verder alleen met een enkele Suri/Anti.
Alles wordt nu wel interessantquote:Op maandag 20 juni 2005 20:56 schreef fransie102 het volgende:
Lazovic schijnt de andere getuige te zijn.
En toch is Loovens er niet bij betrokken omdat getuigen al hebben gemeld dat RVP er met 2 gozers was die op marocs leken.quote:Op maandag 20 juni 2005 20:58 schreef BVO het volgende:
[..]
Daar gaat 'ie veel mee om ja, maar toch is Loovens een goede vriend van hem. Geloof me nou maar, ik ken genoeg vrienden van ze..
Oh dat weet ik niet, ging mij om het feit dat ze dus wél vrienden zijn.quote:Op maandag 20 juni 2005 21:00 schreef cultheld het volgende:
[..]
En toch is Loovens er niet bij betrokken omdat getuigen al hebben gemeld dat RVP er met 2 gozers was die op marocs leken.
Zoiets denk ik wat ze heeft gedaan.quote:Op maandag 20 juni 2005 21:25 schreef shredder het volgende:
Wat is dit toch spannend.
Maar het kan ook zijn dat Sandra K. een kleine hoeveelheid speeksel van Robin in haar eh derrière heeft gesmeerd. Dat wijf van Boris Becker heeft dat toch ook geflikt met opgevangen sperma, maar dan anders.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |