het voelt al uitermate klef aan buiten. net 25 minuten gefietst, in het park gaat het nog wel, maar tussen de gebouwen is het al niet lekker meer.quote:Op vrijdag 24 juni 2005 06:28 schreef dimage het volgende:
mooi, nog een paar uur wachten mensen en dan gaat het gebeuren.. ik denk zelf zo rond 4 uur dat de eerste echte buien boven nederland ( zuiden ) verschijnen.. Zwemze dan![]()
Die eerste zou zo in een bier reclame kunnen.quote:Op vrijdag 24 juni 2005 00:10 schreef firecow het volgende:
Pics van vanavond...
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
is dat naar het oosten? bgoven Duitsland ligt nog een band bewolking zie ik.quote:Op vrijdag 24 juni 2005 07:50 schreef Oom_Agent het volgende:
Hier beginnen de wolken al omhoog te schieten. Cumulus Congestus overal.......en dat is goed nieuws, het is dus flink onstabiel
30+ graden ? en jij was aan de beurt om ijs rond te delenquote:Op vrijdag 24 juni 2005 10:05 schreef Againzender het volgende:
Er staat ook werkelijk helemaal geen wind hier. Om 9 uur was het al dik 26 graden, waar gaat dit eindigen?
Hier om half 9 al 29quote:Op vrijdag 24 juni 2005 10:05 schreef Againzender het volgende:
Er staat ook werkelijk helemaal geen wind hier. Om 9 uur was het al dik 26 graden, waar gaat dit eindigen?
temperatuur stijgt wel heel hard ja!quote:
Sterkte... Vraag direct na aankomst naar een ruimte waar je je even op mag frissen, dat maakt een goeie indruk!quote:Op vrijdag 24 juni 2005 11:00 schreef Oldbie het volgende:
Ik heb vanmiddag om 16:00 een sollicitatiegesprek. Ik moet daarvoor eerst een half uurtje in de auto zitten (zonder airco)
Ik zal wel drijfnat en stinkend naar zweet uit die auto stappen. Mijn haar alle kanten op gewaaid.
Dat wordt nog leuk![]()
Tnx, nooit aan gedachtquote:Op vrijdag 24 juni 2005 11:18 schreef dutch-mamma het volgende:
[..]
Sterkte... Vraag direct na aankomst naar een ruimte waar je je even op mag frissen, dat maakt een goeie indruk!
Neem eventueel een shirt extra mee om aan te trekken (in de toiletruimte of zo).
Ik ben ooit vanwege de hitte afgewezen omdat ik "niet genoeg representatief" zou zijn (gek he) en toen kreeg ik van een kennis, die op personeelszaken van een groot bedrijf werkt(e), die tip.
Ook goed. Vannacht, morgen, het zal me aan mijn reet roesten. Als het maar een beetje afkoeltquote:Op vrijdag 24 juni 2005 11:23 schreef dimage het volgende:
kan je wel shaken voor vandaag. alleen het zuiden maakt vandaag kans op onweer en hevig regen. de rest vannacht/. morgen
waarom? van mij mag het best dit weer blijven tot en met eind augustus hoorquote:Op vrijdag 24 juni 2005 11:24 schreef Oldbie het volgende:
[..]
Ook goed. Vannacht, morgen, het zal me aan mijn reet roesten. Als het maar een beetje afkoelt
nop volgende week weer gestaag richting de 30 gradenquote:Op vrijdag 24 juni 2005 11:24 schreef Oldbie het volgende:
[..]
Ook goed. Vannacht, morgen, het zal me aan mijn reet roesten. Als het maar een beetje afkoelt
Als Almere genoeg heeft, zal ik 'm doorschuivenquote:Op vrijdag 24 juni 2005 11:21 schreef Oldbie het volgende:
[..]
Tnx, nooit aan gedacht![]()
Nu maar weer ontopic
Ik hoop op een flinke onweersbui boven Emmeloord
Neeeeeeequote:Op vrijdag 24 juni 2005 11:50 schreef dimage het volgende:
[..]
nop volgende week weer gestaag richting de 30 graden
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |