Totaal niet eigenlijk.quote:Op woensdag 27 juli 2005 22:50 schreef pfaf het volgende:
Leer je echte muziek waarderen.
Zoals Spoon, jullie hebben Gimme Fiction toch ook al grijs gedraaid? Wat een ontiegelijk sterke plaat!
Niet grijs gedraaid, wel zeker wel een goede plaatquote:Op woensdag 27 juli 2005 22:50 schreef pfaf het volgende:
Leer je echte muziek waarderen.
Zoals Spoon, jullie hebben Gimme Fiction toch ook al grijs gedraaid? Wat een ontiegelijk sterke plaat!
Ik zal er eens naar luisteren, dan. Let wel dat ik alleen maar een oordeel had over die single, van de rest van het album heb ik nog helemaal niks gehoord. Teveel muziek, te weinig tijd, je weet wel hoe dat gaat.quote:Op woensdag 27 juli 2005 22:56 schreef pfaf het volgende:
Shame on you!
Luister nu snel naar 2sides/monsieur valentine of The beast and dragon adored en durf het nog eens te zeggen.
De hype rond I turn my camera heb ik overigens ook nooit volledig begrepen, hoewel het wel een ijzersterk en bovenal funky nummer is. Maar totaal niet representatief voor het album, de 2 nummers hierboven, maar ook My mathematical mind, I summon You en They Never got you, zijn veel betere nummers.
Het blijft behelpen he, arme stakkers dat we zijn - illegale downloadprogramma's en vakantietijd daargelaten.quote:Op woensdag 27 juli 2005 23:03 schreef pfaf het volgende:
Miles Davis With Stan Getz & Lee Konitz stonden in m'n Audioscrobbler vorige week.![]()
Als ik tijd heb zal ik er eens naar luisteren, maar Indie en Americana krijgen meer tijd en aandacht dan jazz...
Hehe, inderdaad. Stel je toch eens voor dat we 20 jaar eerder waren geboren en nu met postduiven onze new-wave bevindingen moesten posten. Die arme duiven met hun lp's aan de poten.quote:Op woensdag 27 juli 2005 23:05 schreef Grobbel het volgende:
[..]
Het blijft behelpen he, arme stakkers dat we zijn - illegale downloadprogramma's en vakantietijd daargelaten.
Sorry, ik heb alleen die mp3 beluisterd die je hierboven ergens geplaatst had. Die was best goed, eigenlijk. Zelfde mantra als hierboven alleen, te veel muziek, te weinig tijd.quote:Op woensdag 27 juli 2005 23:08 schreef DaisyDuke het volgende:
Heeft overigens helemaal niemand de nieuwste van Thee More Shallows gehoord?
Als we 20 jaar eerder waren geboren, zaten we nu te grooven op onze oude Genesis/Yes/Jethro Thrull platen, terugdenkend aan de tijd dat muziek nog leuk was en zo. En dan zouden we nu een pesthekel aan mede-fok!ker kamagurka hebben, waarschijnlijk.quote:Op woensdag 27 juli 2005 23:12 schreef pfaf het volgende:
[..]
Hehe, inderdaad. Stel je toch eens voor dat we 20 jaar eerder waren geboren en nu met postduiven onze new-wave bevindingen moesten posten. Die arme duiven met hun lp's aan de poten.
Dat concert van Roisin Murphy is trouwens op fabchannel te bekijken. Zag er wel goed uit, in ieder geval. Alleen tijdens Ruby Blue was haar bareback-jurk gescheurd, moest ze het hele nummer zingen en 'dansen' met de restanten van die jurk stevig tegen haar borst geklemd.quote:Op donderdag 28 juli 2005 10:14 schreef Z het volgende:
Dat album moet ik nog steeds een beluisteren. M'n vriendin was naar het concert van Roisin geweest en was daar behoorlijk van onder de indruk.
De albums die ze op Astmatic Kitty aanbieden, hebben toch geen Superman meer precies.quote:Op woensdag 27 juli 2005 13:45 schreef Z het volgende:
Volgens mij mocht superman blijven!
Sexy.quote:Op donderdag 28 juli 2005 15:57 schreef Grobbel het volgende:
[..]
Dat concert van Roisin Murphy is trouwens op fabchannel te bekijken. Zag er wel goed uit, in ieder geval. Alleen tijdens Ruby Blue was haar bareback-jurk gescheurd, moest ze het hele nummer zingen en 'dansen' met de restanten van die jurk stevig tegen haar borst geklemd.![]()
Woei, dat wordt cashenquote:Op donderdag 28 juli 2005 22:49 schreef de_man_in_beige het volgende:
[..]
De albums die ze op Astmatic Kitty aanbieden, hebben toch geen Superman meer precies.
Dus toch een collector's item! Hoera!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |