Ik ga persoonlijk nog steeds voor "In Utero". Al heeft Bleach natuurlijk die geweldige rammelende Endino-productie.quote:Op woensdag 27 juli 2005 14:52 schreef Z het volgende:
Bleach is toch wel een must-have Grobbel.
Sorry, dat moest 'voor mijn tijd' zijn.quote:
Tss, hebben peer pressure en overexposure van dat livealbum uit New York je niet eens over kunnen halen?quote:Op woensdag 27 juli 2005 14:47 schreef Grobbel het volgende:
Ik heb nu nog steeds geen Nirvana CDs in mijn bezit.
Nee, dat is wat mij betreft ook niets meer dan een tijdsdocument gebleken.quote:Op woensdag 27 juli 2005 14:55 schreef Z het volgende:
Naar Nevermind kan ik niet zo goed meer luisteren overigens.
Ik heb een broertje dood aan peer pressure. En ik was in die tijd exclusief een singletjeskoper, waardoor ik nu wel met bakken vol met waardeloze singletjes thuis zit, maar omdat ik pas relatief laat ben begonnen aan het aanschaffen van albums is de kwaliteitscontrole daar weer een stuk beter op.quote:Op woensdag 27 juli 2005 14:55 schreef Litpho het volgende:
[..]
Tss, hebben peer pressure en overexposure van dat livealbum uit New York je niet eens over kunnen halen?.
Ergens schep ik wel een soort van elitair plezier in het statement 'ik heb geen Nirvana CDs in mijn bezit', maar als ik 'm een keertje in de stad voor weinig tegenkom, zal ik het overwegen.quote:Op woensdag 27 juli 2005 14:52 schreef Z het volgende:
Bleach is toch wel een must-have Grobbel.
Ik zit er nu naar te luisteren, en ik denk dat ik dit al een keer eerder heb geprobeerd, waarschijnlijk na een Pitchforkrecensie of zoiets. Doet me een beetje denken aan Sunburnt Hand of the Man, maar echt geweldig vind ik het (nog?) niet. Psychedelisch en hypnotiserend is prima, maar ik mis een beetje een kop en een staart bij die experimenten; op het ogenblik springt er niet echt iets uit. Maar ik zal het nog wel een keer voor het slapen gaan of bij het uitslapen draaien, het lome, voortkabbelende aspect van die plaat lijkt me daar perfect voor.quote:Op woensdag 27 juli 2005 14:06 schreef DaisyDuke het volgende:
[..]
Je kunt "Joy Shapes" (2004) eens beluisteren. Deze plaat wordt beschreven als "De soundtrack voor het onderbewustzijn van een schizofreen. Avantfolk, sjamanistische zanglijnen en minimale, hypnotiserende, muzikale aankleding." Klinkt erg pretentieus, en dat is ook precies wat het is. Het is voornamelijk erg experimenteel en psychedelisch. De vijf songs van 'Joy Shapes' strekken zich uit over vijfenzeventig minuten, dat zegt genoeg....
Nu gewoon toch wel een keer "Ik wil in die rok"quote:Op woensdag 27 juli 2005 15:04 schreef Z het volgende:
Er mag overigens wel weer een nieuwe titel verzonnen worden, dit topic schiet al aardig op.
Ik nomineer:
Clap Your Hands Say Indie
Before Indie Heals Us
Bang Bang Indie Rock & Roll
Bij mij is dat "ik had 'OK Computer', maar ik heb hem verkocht"quote:Op woensdag 27 juli 2005 14:59 schreef Grobbel het volgende:
[..]
Ergens schep ik wel een soort van elitair plezier in het statement 'ik heb geen Nirvana CDs in mijn bezit'
Oh, OK Computer heb ik wel, maar die is al 5 jaar of zo het hoesje niet meer uitgeweest. Ik draai eigenlijk alleen Kid A nog heel af en toe, zo geweldig interessant vind ik Radiohead eigenlijk ook niet.quote:Op woensdag 27 juli 2005 20:39 schreef de_man_in_beige het volgende:
[..]
Bij mij is dat "ik had 'OK Computer', maar ik heb hem verkocht"![]()
![]()
Dat is dus echt niet iets om trots op te zijnquote:Op woensdag 27 juli 2005 20:39 schreef de_man_in_beige het volgende:
[..]
Bij mij is dat "ik had 'OK Computer', maar ik heb hem verkocht"![]()
![]()
Ach, wat schaamplaten betreft moet ik gewoon helemaal mijn mond dichthouden. Wat ik allemaal in een koffer in een stoffige, vergeten kruipruimte probeer te verstoppen qua muziek, zou met gemak een heuse Grobbelgate kunnen veroorzaken.quote:Op woensdag 27 juli 2005 22:20 schreef pfaf het volgende:
Nu we toch aan het biechten zijn, ik heb het debuutalbum van Krezip in m'n bezit.
Jij met je glij platen (singles) allemaalquote:Op woensdag 27 juli 2005 22:39 schreef Grobbel het volgende:
[..]
Ach, wat schaamplaten betreft moet ik gewoon helemaal mijn mond dichthouden. Wat ik allemaal in een koffer in een stoffige, vergeten kruipruimte probeer te verstoppen qua muziek, zou met gemak een heuse Grobbelgate kunnen veroorzaken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |