quote:Op vrijdag 17 juni 2005 15:07 schreef Beautygirl het volgende:
Ik zit even op me zusjes account, maar ik wou een condoom omdoen,maar dat lukte niet. Want het paste niet. Toen ik hem eruit uiteindelijk omheen kreeg, schrok ik enorm, want eigenlijk zie ik me echte eikel nooit, want ik heb veel voorhuid, maar nu is me voorhuid helemaal naar achter gegaan, en is me eikel helemaal te zien. Wat moe tik doen!
WRAAAA!!!!!quote:Op vrijdag 17 juni 2005 15:16 schreef heiden6 het volgende:
[..]
"Het kan best zonder, we zijn toch familie?"
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Fine, fuck you then!
The whole problem with the world is that fools and fanatics are always so certain of themselves, but wiser people so full of doubts.
je zusje is een man?quote:Op vrijdag 17 juni 2005 15:07 schreef Beautygirl het volgende:
Ik zit even op me zusjes account, maar ik wou een condoom omdoen,maar dat lukte niet. Want het paste niet. Toen ik hem eruit uiteindelijk omheen kreeg, schrok ik enorm, want eigenlijk zie ik me echte eikel nooit, want ik heb veel voorhuid, maar nu is me voorhuid helemaal naar achter gegaan, en is me eikel helemaal te zien. Wat moe tik doen!
hele gezin op 1 accountquote:Op vrijdag 17 juni 2005 16:32 schreef da_micha_man het volgende:
Jouw hele verhaal klopt niet. Eerst is je 'zusje' een meid. (is ze dus schijnbaar niet)
Volgens dit topic ben jij een meid.
wtf
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |