abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_30545180
quote:
Op dinsdag 13 september 2005 16:37 schreef DrDentz het volgende:
oo! een beetje charity singles downloaden, die mensen komen bij elkaar om geld in te zamelen voor arme stervende kinderen
Je bent wanhopig naar iemand die hapt op je "provocerende" opmerkingen of niet?
  dinsdag 13 september 2005 @ 17:58:14 #227
46906 Brave_Sir_Robin
He bravely ran away
pi_30546642
quote:
Op dinsdag 13 september 2005 16:15 schreef Chepke het volgende:
Toch wel een mooi rijtje namen...
Waarom tegen gehouden?
Jackson lag al sinds Invincible met Sony in de clinch, ook bij dat album is behoorlijk door Sony aan de rem getrokken. Had volgens de geruchten allemaal te maken met het geld van Michaels muziekcatalogus. Dat wilde hij niet afstaan ofzo.

Is inderdaad een best lekker plaatje trouwens.
Galantly he chickened out...
The tale of Sir Robin: http://www.youtube.com/watch?v=BZwuTo7zKM8
pi_30546904
nou, wat provocerend
is het de bedoeling dat er alleen zwartjes meedoen aan de nieuwe single? of kunnen madonna, celine dion en justin timberlake enzo gewoon niet
pi_30549707
Ik ben zeer benieuwd. Het lijkt me toch dat zo'n single nu ook binnen een week in de winkels moet liggen of niet?
  dinsdag 13 september 2005 @ 20:18:37 #230
46906 Brave_Sir_Robin
He bravely ran away
pi_30550801
Nou ja, het duurt nog wel een poosje voordat die stad is leeggepomd en daarna kan er pas begonnen worden met opbouwen, dus de single kan nog best eens op zich laten wachten de eerste weken...
pi_30550872
Nu is het nieuws over de ramp zelf nog vers. De mensen zijn nu toch sneller 'verveeld', hoe hard dat ook klinkt. En dan nog, als ze te lang wachten is er weer een of andere terroristische aanslag die alle aandacht opeist.
pi_30570148
De hype is alweer aan het afnemen idd
pi_30598379
quote:
Man In The Mirror – The Michael Jackson Story

Acteurs:
Flex Alexander
Eugene Clark
Frederic Tucker

Genre:
Speelfilm

Speelduur:
106 minuten

Bridge Entertainment Group

Releasedatum:
13-09-2005

Deze TV-film belicht het vaak getroubleerde leven van de King Of Pop, zijn opkomst en zijn val. Er wordt geprobeerd geen kant te kiezen en de zanger dus niet te veroordelen. Alhoewel Flex Alexander een vrij geloofwaardige Michael neerzet, is dit een saaie, slecht gemaakte biografie, vooral omdat nergens ook maar de minste aandacht aan de muziek van de ster werd besteed. Enkel en alleen voor hardcore Michael Jacksonfans. (film**/entertainment**(*))

bron
pi_30605072
heb ik gezien ja, vage film.. je hoort nooit MJ muziek en het verhaal is eigenlijk alle MJ-dingen [records gebroken, neverland gekocht, plastische chirurgie, pedo aanklachten, trouwen met lisa marie, kinderen krijgen bij debbie, nog meer aanklachten] een beetje achter elkaar.. 1x kijken is wel leuk maar het is wel super low budget en lelijk
ze neigen ook heel erg naar "schuldig" toe, want de hele film focust zich op de geheimzinnigheid zeg maar.. alarmen bij de kamer van michael, michael die alleen geinteresseerd is in kinderen, hij negeert lisa marie, en hij zegt "make the people believe im innocent"
pi_30720817
Terwijl Lisa Marie bij Oprah zegt dat het een 'gewoon' huwelijk was.
  zaterdag 24 september 2005 @ 12:22:15 #236
28167 matthijst
In a New York State of Mind
pi_30883222
Iemand de MJ Live In Bucharest DVD (gekocht)?
Hoort daar een boekje bij te zitten?
Haters everywhere but I don't really care.
pi_31252483
Volgens geruchten zijn de 'nanny' en zijn woordvoerdster gespot in London, dus dan is het 99% zeker dat MJ er ook zit. Dit zou dan gaan om de opnames van het nieuwe nummer, hij zou zitten in het Dorchester hotel.
pi_31257766
quote:
Op zaterdag 24 september 2005 12:22 schreef matthijst het volgende:
Iemand de MJ Live In Bucharest DVD (gekocht)?
Hoort daar een boekje bij te zitten?
Ik wil hem ook gaan kopen, hoe is de dvd?
  vrijdag 7 oktober 2005 @ 16:53:38 #239
94080 VeX-
HAHA..JIJ hebt HEUL veel POSTS
pi_31258145
Def Jam schijnt hem wel te willen signen
quote:
*LA Reid Wants To Sign Michael Jackson To Def Jam*

--------------------------------------------------------------------------------

LA REID WITH MIJAC IN LONDON: Fox 411 says singer is
courting a record deal with Def Jam.

*According to Fox 411's Roger Freidman, Michael Jackson is staying at the posh Dorchester Hotel in London with a gang of folk in position to put him back on, including his lawyer Thomas Mesereau. Jr., Def Jam Records chairman Antonio L.A. Reid, Atlanta music business attorney Joel Katz, Jackson's publicist Raymone Bain and his friend, the Crown Prince of Bahrain - who is reportedly footing the bill for everyone.

Friedman's sources say that Katz came along to represent the Crown Prince in a deal that would fund a record label for Jackson at Island/Def Jam's parent, Universal Music Group.

Katz, Friedman is told, represented Jackson's brother Jermaine for many years in the mid-'80s, and is listed on the credits for the Victory tour as Jermaine's legal rep. Katz represents Reid as well, having negotiated Reid's deal that made him head of Arista Records in 2000. He also got him out of that deal and negotiated Reid's current reign at Universal.

If Jackson's Universal deal works out, Friedman reports that the first order of business would be to record the Hurricane Katrina charity single Jackson has been promoting since the beginning of September.

source: eurweb.com
Ik zie het niet zo zitten. Ik hoef MJ niet als schoothondje van platenmaatschappijen en hun hippe producers.
Life is just a series of peaks and troughs, yeah. And you don't know whether you're in a trough until you're climbing out, or on a peak, 'till you're coming down. And that's it. - David Brent
pi_31270658
Bevestigd, hij zit er en nu al chaos voor het hotel. Is al 2 keer in de studio geweest, waaronder de oude Beatles studio. Geruchten zijn dat hij 1 á 2 weken blijft.
pi_31271312
  vrijdag 14 oktober 2005 @ 05:47:49 #243
74506 Rebbedebje
Bedrijfspsycholoog
pi_31429426
Post 'm dan zo...

Op di 15 januari 2013 schreef Pharkus: Ik spit de flow op je radio,
als een eloquente heer, mijn diss doet geen zeer, mijn raps sucken dus, peace out, Pharkus.
Op di 26 maart schreef MultiBanaan: Holy crap, was dat gedicht van jou?!
pi_31432593
quote:
Op vrijdag 9 september 2005 09:22 schreef MJboard het volgende:
Heel veel artiesten playbacken tegegnwoordig, zelfs Madonna volgens mij. Ik vind het ook niet erg, als ze een goede show geven is het vrij indenkbaar dat ze niet zo goed kunnen zingen en dansen tegelijkertijd.
Daar noem je ook een artiest
  vrijdag 14 oktober 2005 @ 12:50:18 #245
121994 Fokkertje35
Ook maar een mens
pi_31435297
Ik moet eerlijk zeggen dat ik vind dat hij er goed uit ziet op het moment
  vrijdag 14 oktober 2005 @ 13:55:54 #246
46906 Brave_Sir_Robin
He bravely ran away
pi_31436806
Ja, zo goed heeft hij er in tijden niet meer uitgezien. Is te zien dat het weer beter met hem gaat. Ik ben wel benieuwd of die single voor de Katrina-slachtoffers nog van de grond gaat komen. Die ramp is al weer helemaal overschaduwd nu door de aardbeving in Pakistan...
pi_31438918
De ene ramp maakt de ander niet minder erg natuurlijk, het leed in New Orleans eo is er nog steeds. Misschien dat de opbrengsten naar meerdere goede doelen gaat.

Hier Michael in de studio in London en andere foto's;

http://mjjsource.com/main/index.php?option=content&task=view&id=707&Itemid=32
pi_31440736
ik vind charity singles stom, dat dramatische gedoe..
ok de eerste 2 ofzo waren wel leuk maar het is zo achterhaald, al die bekende lui een zinnetje laten zingen, allemaal bij elkaar, heel serieus doen
kan MJ niet gewoon een normaal trendy album maken, een soort nieuwe Dangerous
  vrijdag 14 oktober 2005 @ 18:01:39 #249
44591 Stanley_Climbfall
out of your league
pi_31441656
Het wachten op die charity single duurt ook wel erg lang??
  zaterdag 15 oktober 2005 @ 15:38:40 #250
74506 Rebbedebje
Bedrijfspsycholoog
pi_31463214
Ik heb die eerste "charity single" niet eens óóit gehoord. Dat was nog van 11 september of de overstroming in Azie ofzo (weet niet meer precies wat ) Maar het is allemaal idd wel een beetje ,wat DrDentz zegt. (ben het dus met je eens, staat misschien raar die zin zo...)
Op di 15 januari 2013 schreef Pharkus: Ik spit de flow op je radio,
als een eloquente heer, mijn diss doet geen zeer, mijn raps sucken dus, peace out, Pharkus.
Op di 26 maart schreef MultiBanaan: Holy crap, was dat gedicht van jou?!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')