Je bent wanhopig naar iemand die hapt op je "provocerende" opmerkingen of niet?quote:Op dinsdag 13 september 2005 16:37 schreef DrDentz het volgende:
oo! een beetje charity singles downloaden, die mensen komen bij elkaar om geld in te zamelen voor arme stervende kinderen![]()
Jackson lag al sinds Invincible met Sony in de clinch, ook bij dat album is behoorlijk door Sony aan de rem getrokken. Had volgens de geruchten allemaal te maken met het geld van Michaels muziekcatalogus. Dat wilde hij niet afstaan ofzo.quote:Op dinsdag 13 september 2005 16:15 schreef Chepke het volgende:
Toch wel een mooi rijtje namen...
Waarom tegen gehouden?
quote:Man In The Mirror – The Michael Jackson Story
Acteurs:
Flex Alexander
Eugene Clark
Frederic Tucker
Genre:
Speelfilm
Speelduur:
106 minuten
Bridge Entertainment Group
Releasedatum:
13-09-2005
Deze TV-film belicht het vaak getroubleerde leven van de King Of Pop, zijn opkomst en zijn val. Er wordt geprobeerd geen kant te kiezen en de zanger dus niet te veroordelen. Alhoewel Flex Alexander een vrij geloofwaardige Michael neerzet, is dit een saaie, slecht gemaakte biografie, vooral omdat nergens ook maar de minste aandacht aan de muziek van de ster werd besteed. Enkel en alleen voor hardcore Michael Jacksonfans. (film**/entertainment**(*))
bron
Ik wil hem ook gaan kopen, hoe is de dvd?quote:Op zaterdag 24 september 2005 12:22 schreef matthijst het volgende:
Iemand de MJ Live In Bucharest DVD (gekocht)?
Hoort daar een boekje bij te zitten?
Ik zie het niet zo zitten. Ik hoef MJ niet als schoothondje van platenmaatschappijen en hun hippe producers.quote:*LA Reid Wants To Sign Michael Jackson To Def Jam*
--------------------------------------------------------------------------------
LA REID WITH MIJAC IN LONDON: Fox 411 says singer is
courting a record deal with Def Jam.
*According to Fox 411's Roger Freidman, Michael Jackson is staying at the posh Dorchester Hotel in London with a gang of folk in position to put him back on, including his lawyer Thomas Mesereau. Jr., Def Jam Records chairman Antonio L.A. Reid, Atlanta music business attorney Joel Katz, Jackson's publicist Raymone Bain and his friend, the Crown Prince of Bahrain - who is reportedly footing the bill for everyone.
Friedman's sources say that Katz came along to represent the Crown Prince in a deal that would fund a record label for Jackson at Island/Def Jam's parent, Universal Music Group.
Katz, Friedman is told, represented Jackson's brother Jermaine for many years in the mid-'80s, and is listed on the credits for the Victory tour as Jermaine's legal rep. Katz represents Reid as well, having negotiated Reid's deal that made him head of Arista Records in 2000. He also got him out of that deal and negotiated Reid's current reign at Universal.
If Jackson's Universal deal works out, Friedman reports that the first order of business would be to record the Hurricane Katrina charity single Jackson has been promoting since the beginning of September.
source: eurweb.com
Daar noem je ook een artiestquote:Op vrijdag 9 september 2005 09:22 schreef MJboard het volgende:
Heel veel artiesten playbacken tegegnwoordig, zelfs Madonna volgens mij. Ik vind het ook niet erg, als ze een goede show geven is het vrij indenkbaar dat ze niet zo goed kunnen zingen en dansen tegelijkertijd.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |