Ja, euh, het alternatief was een Renault Modusquote:Op vrijdag 17 juni 2005 12:24 schreef ThaFreak het volgende:
had je niets beter kunnen bedenken![]()
een frot![]()
[pta slowchat] Jaguar Concept Eight @ 541nmquote:Op vrijdag 17 juni 2005 12:26 schreef Xtreem het volgende:
[..]
Ja, euh, het alternatief was een Renault Modus
quote:Om de voorstelling van de Jaguar XJ met lange wielbasis extra in de kijker te zetten, ontwikkelde Jaguar’s designstudio meteen een concept op basis van deze nieuweling. Jaguar koos bewust niet voor een hoogtechnologische aanpak, met plasmaschermen, internet en laptops, maar hield het bij een sobere eenvoud, Britse stijl en een nadruk op comfort en verwennerij. De Concept Eight is geen werkauto. Het uiterlijk werd nochtans ook onder handen genomen; met 21-duims lichtmetalen velgen, een aangepaste uitlaatlijn en chromen lamellen achter de voorwielen om de motor (een 4,2l V8 met 400pk en 541Nm die ook op de productieversie verkrijgbaar is) van extra koellucht te voorzien. Het lichtgewicht aluminium dakpaneel is vervangen door een donker getinte glazen plaat. In het interieur ontstaat daardoor een ruimtelijk gevoel, terwijl een zoom met rode LEDs zorgt voor een aparte sfeer.
Nee, ik hou meer van benzine en luxe. plus dat de 1.8Tdci meer dan 541 in de lease kostquote:Op vrijdag 17 juni 2005 12:29 schreef Vitalogy het volgende:
Kan je niet beter een 1.8 tdci nemen?
verbruik binnen b.k. 9.7 l/100kmquote:Op vrijdag 17 juni 2005 12:42 schreef BaraCuda het volgende:
Een auto met een gemiddeld verbruik boven de 1 op 10 is al 3x niks, dat is gewoon een feit ok
Ok laten we het opkrikken naar 1 op 15quote:Op vrijdag 17 juni 2005 12:48 schreef Xtreem het volgende:
[..]
verbruik binnen b.k. 9.7 l/100km
verbruik buiten b.k. 6.1 l/100km
verbruik gecombineerd 7,4 l/100km
Dit is dus sowieso ruk volgens jou?
Da's ongeveer 1:13,5....quote:Op vrijdag 17 juni 2005 12:51 schreef Fwnk het volgende:
das wel boven de 1:10
maar die stelling slaat als een kut op een gebakje.
Je hebt een vermoeden wat ik wilde plaatsen?quote:Op vrijdag 17 juni 2005 12:53 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Ok laten we het opkrikken naar 1 op 15
SPECS!!!quote:Op vrijdag 17 juni 2005 12:29 schreef aKra het volgende:
Dusss... Alfa is geil, heb mooi verhaaltje voor me vader gevonden dat zo'n ding in onderhoud best nog kan! Tering, te geil ik heb er nu al zin in, maar ik ga ontbijten
ja dat weten we nou welquote:Op vrijdag 17 juni 2005 12:59 schreef user-x het volgende:
ik ga de Ford Focus II 2.0 E 5 deurs First Edition bestellen bij de leasemaatschappij
Fout.quote:Op vrijdag 17 juni 2005 13:02 schreef Fwnk het volgende:
[..]
heb gemiddeld verbruik van zo een focus ghia
max. vermogen 90 kW (122 pk)quote:
een landrover in 5,7 naar de 100quote:Op vrijdag 17 juni 2005 13:11 schreef Fwnk het volgende:
Het eerste wat ik tegenkwam was een peug en een land rover
Het is mijquote:Op vrijdag 17 juni 2005 13:10 schreef hermandeperman het volgende:
Robbert!
Lotus elisequote:Op vrijdag 17 juni 2005 13:12 schreef Xtreem het volgende:
[..]
een landrover in 5,7 naar de 100
[afbeelding]
quote:Op vrijdag 17 juni 2005 13:19 schreef Fugie het volgende:
will the real Wanker please get out please get out.
1 op 13 maar wel een Boxster bijhouden :")quote:Op vrijdag 17 juni 2005 13:15 schreef Fwnk het volgende:
[..]
Lotus elise
had ik trouwens niet verwacht
ik plempte de specs ook maar gewoon in google
Als je een boxster bijhoudt dan rij je ook geen 1:13quote:Op vrijdag 17 juni 2005 13:21 schreef Xtreem het volgende:
[..]
1 op 13 maar wel een Boxster bijhouden :")
ouwe lulquote:
nope. morgen ochtend naar het oosten..... ook omdat ik maandag om 6.00quote:Op vrijdag 17 juni 2005 13:23 schreef hermandeperman het volgende:
X; je blijft dit weekend zeker in Tilburg ivm de o zo fijne NS?
ja relaxt, net toetsje gehaald en heb vast wel een 4 en dat is genoegquote:Op vrijdag 17 juni 2005 13:23 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
He gekke zeeuw
Alles goed daar beneden?
Lekker allemaal dan... Maar als echte parasiet zijnde moet je nu naar't treinstationquote:Op vrijdag 17 juni 2005 13:25 schreef Xtreem het volgende:
[..]
nope. morgen ochtend naar het oosten..... ook omdat ik maandag om 6.00in de trein zit ivm werk... (en zondag is de liberale jongeren dag in Zwolle, zondag 25 juni in Den Bosch
)
Wat een leven heb je tochquote:Op vrijdag 17 juni 2005 13:26 schreef Fugie het volgende:
[..]
ja relaxt, net toetsje gehaald en heb vast wel een 4 en dat is genoegStrax nog ff wat presenteren en dan weekend
Weer ff naar zeeland cruisen met de vectra
Je had ook naar't station kunnen cruisenquote:Op vrijdag 17 juni 2005 13:27 schreef Xtreem het volgende:
<Youp style>
Ik kom er net achter dat een dubbele espresso er net zo uit ziet als een normal cafe creme
Scheelt me weer een paar uuuuro
</Youp style>
ah man praat em er niet van, ik las 30 graden en dacht mooi, strandweerquote:Op vrijdag 17 juni 2005 13:28 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Wat een leven heb je toch
Morgen terrasje zeker na je werk?
quote:Op vrijdag 17 juni 2005 13:26 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Lekker allemaal dan... Maar als echte parasiet zijnde moet je nu naar't treinstation[afbeelding]
Vorig jaar oktober was het in Haarlem....... Den Bosch is vanaf Utrecht / R' dam toch goed te doen?quote:En komen die liberale jongerendagen ook nog een keer in Nederland of houden ze het lekker buiten de randstad?
quote:Op vrijdag 17 juni 2005 13:29 schreef Fugie het volgende:
[..]
ah man praat em er niet van, ik las 30 graden en dacht mooi, strandweerMaar toen bedacht ik me dat ik volgende week ook nog een teringzooi moet afhebben en gewoon moet gaan programmeren
Maar ik denk dat ik gewoon naar het strand ga, doe ik wel herkansingen ofzo
Is dat zo?quote:
Den Bosch is vanaf Utrecht erg goed te doen, met de auto half uurtje ofzo. Maar vanaf R'dam is het ruk met het OV....quote:Op vrijdag 17 juni 2005 13:29 schreef Xtreem het volgende:
[..]
[..]
Vorig jaar oktober was het in Haarlem....... Den Bosch is vanaf Utrecht / R' dam toch goed te doen?
spam:
http://www.liberalejongerendag.nl/
en ja, de site is ruk.
Mooi, jij bent er dus bij?quote:Op vrijdag 17 juni 2005 13:31 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Den Bosch is vanaf Utrecht erg goed te doen, met de auto half uurtje ofzo. Maar vanaf R'dam is het ruk met het OV....
nee maar ik heb nog een herkansingsweek de week na volgende week. Maar ik zie wel wat ik ga doen. En een meer jaren plan wordt het niet, moet van de zomer ook nog allemaal zooi doen om in te halen, kan ik volgend jaar lekker afstuderenquote:Op vrijdag 17 juni 2005 13:30 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Is de opleiding zo belachelijk makkelijk ofzo? Of wordt het gewoon een meer-jaren-plan?
Je mag kiezen hoe ik je noem:quote:
Ik heet gewoon Anne jaquote:Op vrijdag 17 juni 2005 13:35 schreef Xtreem het volgende:
[..]
Je mag kiezen hoe ik je noem:
Murk of Breezah.
Ouwe lul.quote:Op vrijdag 17 juni 2005 13:39 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Ja, jij bent uit 83 en ik uit 84. Heb je nu geen respect meer voor me?
en kop hem niet in![]()
quote:Op vrijdag 17 juni 2005 13:39 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Ik beloof niets... misschien volgende week...
Murk, Breezah of Muts.quote:
Dat is mijn plan ook jaquote:Op vrijdag 17 juni 2005 13:32 schreef Fugie het volgende:
[..]
nee maar ik heb nog een herkansingsweek de week na volgende week. Maar ik zie wel wat ik ga doen. En een meer jaren plan wordt het niet, moet van de zomer ook nog allemaal zooi doen om in te halen, kan ik volgend jaar lekker afstuderen![]()
Wat heb je dan een ontzettend oude kop voor zo'n broekie...quote:Op vrijdag 17 juni 2005 13:39 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Ja, jij bent uit 83 en ik uit 84. Heb je nu geen respect meer voor me?
en kop hem niet in![]()
Een elise ja dat wil wel :p Mijn oom heeft zo'n ding grote kart zegmaarquote:Op vrijdag 17 juni 2005 13:21 schreef Xtreem het volgende:
[..]
1 op 13 maar wel een Boxster bijhouden :")
Minderjarigquote:
Ik ben dan ook onweerstaanbaarquote:Op vrijdag 17 juni 2005 13:41 schreef Xtreem het volgende:
[..]
Wat heb je dan een ontzettend oude kop voor zo'n broekie...
'k heb 10 minuutjes in een 111R gereden ..... 192 pkquote:Op vrijdag 17 juni 2005 13:41 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Een elise ja dat wil wel :p Mijn oom heeft zo'n ding grote kart zegmaar
Tegenover jou is iedereen een oude lulquote:Op vrijdag 17 juni 2005 13:43 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Tegenover mij ben jij een oude lul.
Ik begrijp het wel!
Moet je eerst we:rk zoeken!quote:Op vrijdag 17 juni 2005 13:44 schreef Xtreem het volgende:
[..]
'k heb 10 minuutjes in een 111R gereden ..... 192 pkecht super
staat sindsdien op mijn "must have" lijstje
quote:Op vrijdag 17 juni 2005 13:44 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Ik ben dan ook onweerstaanbaar
29 juli neuken?quote:
Mja, 'vakantie' . Ik ga werkenquote:Op vrijdag 17 juni 2005 13:45 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Aah daar ga je die lange vakantie voor gebruiken....rijbewijs![]()
quote:
Het is altijd kut om in iemand anders zijn snelle auto te rijden.quote:Op vrijdag 17 juni 2005 13:44 schreef Xtreem het volgende:
[..]
'k heb 10 minuutjes in een 111R gereden ..... 192 pkecht super
staat sindsdien op mijn "must have" lijstje
Ben ik zo diep gezonken?quote:Op vrijdag 17 juni 2005 13:46 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Peu ben jij dat?
Xtreem, heb je Peu stiekem je ww gegeven?![]()
quote:Op vrijdag 17 juni 2005 13:46 schreef Xtreem het volgende:
[..]
ik heb vorige week 2dagen gewerkt, deze week 1 en volgende week zelfs 3 (!!)
1) De 111R was van v/d Kooi...quote:Op vrijdag 17 juni 2005 13:47 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Het is altijd kut om in iemand anders zijn snelle auto te rijden.
Stel je sloopt iets![]()
Kut! Waarom rijden er juist nu geen treinenquote:
Je wil naar het buitenland?quote:Op vrijdag 17 juni 2005 13:49 schreef Xtreem het volgende:
[..]
Kut! Waarom rijden er juist nu geen treinen
Ieuw.quote:Op vrijdag 17 juni 2005 13:48 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
![]()
Je imago wat doe je?
Ik werk tegenwoordig 3 tot 4 avonden in de week![]()
Ja toen ik in die elise ree had ik pas maand of 4 a 5 mijn rijbewijs.quote:Op vrijdag 17 juni 2005 13:48 schreef Xtreem het volgende:
[..]
1) De 111R was van v/d Kooi...
2) Ik rij als werk in andermans auto... de angst om iets te mollen ken ik wel, maar daar wen je aan
Nee, ik wilde iets koppen..... Peu's niveauquote:
4 of 5 maandquote:Op vrijdag 17 juni 2005 13:50 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Ja toen ik in die elise ree had ik pas maand of 4 a 5 mijn rijbewijs.
Nu 4 jaar later is het tijd dat hij weer eens langs komt![]()
Heb toen hij vrij nieuw was in de tuuuuuuuuuuuuuuuuuuuurbo gereden en die was iddquote:Op vrijdag 17 juni 2005 13:50 schreef Xtreem het volgende:
[..]
Ieuw.
belSLET!
Oh, trouwens, een Saab 9-3 rijd super strakalleen nagelt de 2.2TiD als een ouwe vrachtwagen
Ik ben nog niet geheel wakkerquote:Op vrijdag 17 juni 2005 13:50 schreef Xtreem het volgende:
[..]
Nee, ik wilde iets koppen..... Peu's niveau![]()
Van die wilde haren heb ik nooit gehad eigenlijkquote:Op vrijdag 17 juni 2005 13:51 schreef Xtreem het volgende:
[..]
4 of 5 maandhad ik niet moeten doen
![]()
Ik heb in die periode met een Hyundai Excel al zoveel kutacties uitgehaald.... had ik een snelle auto onder m'n kont gehad, had ik nu niet meer geleefd...
psst... ALLE saabs hebben een turboquote:Op vrijdag 17 juni 2005 13:51 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Heb toen hij vrij nieuw was in de tuuuuuuuuuuuuuuuuuuuurbo gereden en die was idd![]()
En je moet je sowieso niet wagen aan een![]()
diesel
![]()
Een diesel is voor de Plebeus Caecilium
Ik heb net 2 dubbele espresso's opquote:Op vrijdag 17 juni 2005 13:52 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Ik ben nog niet geheel wakker![]()
<insert Koenigsegg pic>quote:KOM SNEL! Doe me een plaatje van een Zonda![]()
Ik zit in de mensa, 1 hoog. niet dodelijk.quote:En idd... ik zou naar het dak van school lopen en mezelf eraf schoppen
quote:Maar doe maar niet
Daarom kreeg ik van mijn ouders ook een Citroën AX als eerste auto zodat ik niet teveel in de volvo hoefde te rijdenquote:Op vrijdag 17 juni 2005 13:51 schreef Xtreem het volgende:
[..]
4 of 5 maandhad ik niet moeten doen
![]()
Ik heb in die periode met een Hyundai Excel al zoveel kutacties uitgehaald.... had ik een snelle auto onder m'n kont gehad, had ik nu niet meer geleefd...
Af en toe heb ik het nog steeds.... Heel slecht. Als ik alleen in de auto zit en het is erg rustig op de weg gaat er een knop omquote:Op vrijdag 17 juni 2005 13:53 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Van die wilde haren heb ik nooit gehad eigenlijk
En ik zeg al outdoorkarting is geweldige manier om die scheurgevoelens kwijt te kunnen
Wijze oudersquote:Op vrijdag 17 juni 2005 13:55 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Daarom kreeg ik van mijn ouders ook een Citroën AX als eerste auto zodat ik niet teveel in de volvo hoefde te rijden
Corsa was 1.0 automaat, 0-100 in 17 minuten toch?quote:Nu heeft mijn ma die Corsa en m'n pa is aan het kijken voor een leuker wagentje voor moeders... Heeft hij 1x mijn broertje voorbij zien scheuren in die corsa dat hij gelijk zei dat er de eerstkomende 2 jaar geen snellere auto voor moeders komt![]()
Puur uit liefde voor mijn belachelijk onhandige en tevens hersendooie broertje
Ik bedoel dan ook benzine turboquote:Op vrijdag 17 juni 2005 13:53 schreef Xtreem het volgende:
[..]
psst... ALLE saabs hebben een turbo
Ik ben wel een diesel liefhebbermaar een nagelende piekerige diesel is ruk. Een 530d is
Ik heb mezelf zojuist officieel gebombardeerd tot koffieverslaafde. Ik heb in 5 dagen waarvan ik er 3 's ochtends thuis was een pak koffie opgezopenquote:
quote:[..]
<insert Koenigsegg pic>
Dan zoek je maar wat fatsoenlijkers opquote:[..]
Ik zit in de mensa, 1 hoog. niet dodelijk.![]()
quote:[..]
Ik doe het met een maat van me, is goed te betalen als je de juiste kart kooptquote:Op vrijdag 17 juni 2005 13:55 schreef Xtreem het volgende:
[..]
Af en toe heb ik het nog steeds.... Heel slecht. Als ik alleen in de auto zit en het is erg rustig op de weg gaat er een knop omBij drukte of met anderen in de auto heb ik er geen last van...
Outdoorkarting... ja.... heerlijk, maar godvergeten duur
low pressure turbo... ALLE saab motoren hebben een turbo.quote:Op vrijdag 17 juni 2005 13:57 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Ik bedoel dan ook benzine turboEn de 1.8 heeft geen turbo meen ik....
Ik heb geen autoliefhebbers in de familiequote:En ik ben een rasechte diesel hater. M'n oom rijdt (ik meen) 65k op een jaar en rijdt ook benzine (v8 s-type wel te verstaan)
Na 2 maanden weggedaan omdat ik op kamers ging, en ik was in die tijd ongeveer mijn vaders directiechauffeurquote:
Ja zo ongeveer jaquote:[..]
Corsa was 1.0 automaat, 0-100 in 17 minuten toch?
Los van kleding e.d..... : Je kent mijn technische skills niet. Al is -ie onderhouds vriendelijk, dan kost het mij nog een godsvermogenquote:Op vrijdag 17 juni 2005 13:58 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Ik doe het met een maat van me, is goed te betalen als je de juiste kart kooptOnderhoudsvriendelijk that is.
de 1e aanschaffen zoals kleren helm schoenen en gereedschap is pricy maar het 2e jaar is het gewoon knallen
Maar je moet idd wel een baan hebben en thuis wonen
Niet bepaald... waarom? Hij is langer dan ik... Maar heeft de baardgroei van een 12 jarige en heeft tegenwoordig halflang haarquote:
ziek.quote:Op vrijdag 17 juni 2005 13:58 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Ik heb mezelf zojuist officieel gebombardeerd tot koffieverslaafde. Ik heb in 5 dagen waarvan ik er 3 's ochtends thuis was een pak koffie opgezopen
[..]
Een italiaans raspaardquote:Wat is dat voor wagen?
[..]
13 verdiepingen will do?quote:Dan zoek je maar wat fatsoenlijkers op
[..]
Het ging me vooral om het hersendooie deelquote:
Weer wat geleerdquote:Op vrijdag 17 juni 2005 13:59 schreef Xtreem het volgende:
[..]
low pressure turbo... ALLE saab motoren hebben een turbo.
Het zijn dan in mijn familie ook geen autoliefhebbersquote:[..]
Ik heb geen autoliefhebbers in de familie
ter illustratie: een oom van me kan qua inkomen e.d. easy een 7 serie rijden... wat heeft hij? Ook een Hyundai Accent (onder het motto: ik kom toch ook van a naar b? )
Dat zei ik dus zelf ook alquote:
Cool man, heb je ook foto's?quote:[..]
Een italiaans raspaard
Dat lijkt me ruim voldoende... alhoewel... die betonnen plaat voor je kop kan nog wel eens wat complicaties geven in de mate van vernietigingquote:[..]
13 verdiepingen will do?
quote:Op vrijdag 17 juni 2005 14:02 schreef Xtreem het volgende:
[..]
Het ging me vooral om het hersendooie deel
komt die plaat voor m'n kop ook nog 'ns van pasquote:Op vrijdag 17 juni 2005 14:04 schreef hermandeperman het volgende:
Dat lijkt me ruim voldoende... alhoewel... die betonnen plaat voor je kop kan nog wel eens wat complicaties geven in de mate van vernietiging
Daar valt over te twisten... Ik denk puur dat het je lijdensweg verlengtquote:Op vrijdag 17 juni 2005 14:06 schreef Xtreem het volgende:
[..]
komt die plaat voor m'n kop ook nog 'ns van pas
Hmmm.... ik geloof je niet maar ik kan het tegendeel niet bewijzenquote:Op vrijdag 17 juni 2005 14:05 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
![]()
Ik vind mezelf best verstandigAf en toe eens een rare actie maar over het algemeen genomen haal ik niet extreem rare capriolen uit
Whehehehehehequote:Op vrijdag 17 juni 2005 14:10 schreef Xtreem het volgende:
[..]
Hmmm.... ik geloof je niet maar ik kan het tegendeel niet bewijzen
De lijdensweg die al sinds 1983 duurt?quote:Op vrijdag 17 juni 2005 14:07 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Daar valt over te twisten... Ik denk puur dat het je lijdensweg verlengt
Die ja...quote:Op vrijdag 17 juni 2005 14:11 schreef Xtreem het volgende:
[..]
De lijdensweg die al sinds 1983 duurt?
Nee, ik ben niet depressief, suicidaal of wat dan ook.
een typefout af en toe moet kunnen.quote:Op vrijdag 17 juni 2005 14:12 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Die ja...
En je zag de taalfout niet
Zout zou effectiever zijnquote:Op vrijdag 17 juni 2005 14:14 schreef Xtreem het volgende:
[..]
een typefout af en toe moet kunnen.
Natuurlijk is het verlengd, maar moet ik op elke slak suiker leggen??
Nadat m'n pa vroeger een Fiat 500 op z'n kop in de sloot had gelegd, een Fiat 600 heeft getotalled tegen de vangrail en een Eend heeft laten omtyfen is hij idd voorzichtiger gewordenquote:Op vrijdag 17 juni 2005 14:15 schreef BaraCuda het volgende:
Een vriend van mij was ook zo'n wilde in het verkeer, tot zijn 205je uit de bocht vloog op een weg waar je 50 mocht en hij 90 reed.
Sinds dien is het een heer in het verkeerDus bij sommige mensen gaat het op die manier ooit een keer goedkomen
Voor je een verkeerd beeld krijgt: ik ben geen aso... ik hou me aan vrijwel alle regels, behalve snelheid. (sterker nog, al is er geen hond op de weg, uit automatisme gebruik ik m'n richting aanwijzer op de rotondes e.d.)quote:Op vrijdag 17 juni 2005 14:15 schreef BaraCuda het volgende:
Een vriend van mij was ook zo'n wilde in het verkeer, tot zijn 205je uit de bocht vloog op een weg waar je 50 mocht en hij 90 reed.
Sinds dien is het een heer in het verkeerDus bij sommige mensen gaat het op die manier ooit een keer goedkomen
"ze is maar gelijk begraven" had mooi geweest als dat erbij stondquote:Op vrijdag 17 juni 2005 14:15 schreef Xtreem het volgende:
"God" is efficient bezig!
Meisje gedood door grafsteen
Ik rij al 2,5 jaar schadevrijquote:Op vrijdag 17 juni 2005 14:17 schreef Xtreem het volgende:
[..]
Voor je een verkeerd beeld krijgt: ik ben geen aso... ik hou me aan vrijwel alle regels, behalve snelheid. (sterker nog, al is er geen hond op de weg, uit automatisme gebruik ik m'n richting aanwijzer op de rotondes e.d.)
En ik rij (afklopt) op 1 deuk in een gehuurde bus na, schadevrij..... Ik kan me inhouden... maar af en toe
Maar dat heeft iedereen hoorquote:Op vrijdag 17 juni 2005 14:17 schreef Xtreem het volgende:
[..]
Voor je een verkeerd beeld krijgt: ik ben geen aso... ik hou me aan vrijwel alle regels, behalve snelheid. (sterker nog, al is er geen hond op de weg, uit automatisme gebruik ik m'n richting aanwijzer op de rotondes e.d.)
En ik rij (afklopt) op 1 deuk in een gehuurde bus na, schadevrij..... Ik kan me inhouden... maar af en toe
Toen er net een maximumsnelheid was ingesteld van 100, had m'n ma een Opel GT......quote:Op vrijdag 17 juni 2005 14:17 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Nadat m'n pa vroeger een Fiat 500 op z'n kop in de sloot had gelegd, een Fiat 600 heeft getotalled tegen de vangrail en een Eend heeft laten omtyfen is hij idd voorzichtiger geworden
quote:Op vrijdag 17 juni 2005 14:19 schreef Xtreem het volgende:
[..]
Toen er net een maximumsnelheid was ingesteld van 100, had m'n ma een Opel GT......
Ze blies altijd 180 oid (levensgevaarlijk, zonder gordel) toen je 100 mocht, viel ze standaard bijna in slaap achter het stuur... wat haar dus ook gebeurde... halve zijkant opgeschuurd doordat ze tegen de vangrail reed, maar recht bleef
Daar werd ze niet voorzichtiger door...
Dat werd ze pas toen m'n zus en ik wat ouder werden
quote:Op vrijdag 17 juni 2005 14:19 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Maar dat heeft iedereen hoorZeker als je vaak van breda richting zeeland rijdt.
de A58op een paar undercover politieagentjes na is het daar heel veilig om te knallen!
quote:Op vrijdag 17 juni 2005 14:21 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
M'n pa is zich pas aan de snelheid gaan houden toen hij 2 jaar voorwaardelijk aan z'n broek kreeg doordat hij 3 keer in 2 maanden gepakt was met meer dan 50km te hard
Was nog voor de regel van afpakken enzo
In de randstad rijdt meer politie dan waar ook hequote:Op vrijdag 17 juni 2005 14:22 schreef Xtreem het volgende:
[..]
No offence, maar: Hoe kun je je 3x laten pakken?!?!
Ja dat snap ik ook nietquote:Op vrijdag 17 juni 2005 14:22 schreef Xtreem het volgende:
[..]
No offence, maar: Hoe kun je je 3x laten pakken?!?!
Dan nog. Het valt toch op dat iemand dezelfde snelheid rijdt?!?quote:Op vrijdag 17 juni 2005 14:23 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
In de randstad rijdt meer politie dan waar ook he
1x gepakt door die porche, en 2x door een Me:rc
Denk je dat hij dat deed?quote:Op vrijdag 17 juni 2005 14:27 schreef Xtreem het volgende:
[..]
Dan nog. Het valt toch op dat iemand dezelfde snelheid rijdt?!?
Zeker vroegah! Toen kon je bij Subaru's, Volvo's en evt. Mercedes onder de spiegel kijken of er wat hangt..... Nu kun je godver bij iedere 307, Astra, Golf of Focus en alles wat er boven zit onder de spiegel gluren
Ik moet spontaan denk aan 'een gevaar op de weg' van RTL een paar jaar geledenquote:Op vrijdag 17 juni 2005 14:29 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Denk je dat hij dat deed?
Hij was gewoon lekker aan het rijden... Beetje bellen en werken ondertussen enzo...
Ja het was leip, dat beseft hij nu ook wel ja....
M'n ma beseft ook dat rijden zonder gordel leip is... Denk je dat ze 'm daarom omdoet?quote:Op vrijdag 17 juni 2005 14:29 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Denk je dat hij dat deed?
Hij was gewoon lekker aan het rijden... Beetje bellen en werken ondertussen enzo...
Ja het was leip, dat beseft hij nu ook wel ja....
Gordel heeft hij altijd omquote:Op vrijdag 17 juni 2005 14:32 schreef Xtreem het volgende:
[..]
Ik moet spontaan denk aan 'een gevaar op de weg' van RTL een paar jaar geleden
Zat zo'n henkie in z'n Alfa (toeval?) 164 met 200, zonder gordel, rustig met 2 handen een sjekkie te pielen
Dat moet je moeder zelf weten... mijn pa iig wel...quote:Op vrijdag 17 juni 2005 14:33 schreef Xtreem het volgende:
[..]
M'n ma beseft ook dat rijden zonder gordel leip is... Denk je dat ze 'm daarom omdoet?
nee ik ruik Castrol TTS en Bridgestone YGA's in rook op gaanquote:Op vrijdag 17 juni 2005 14:36 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
't begon te meuren naar wiet?
Volgens de Euro NCAP meuk misschien wel ja...quote:Op vrijdag 17 juni 2005 14:37 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Dat moet je moeder zelf weten... mijn pa iig wel...
En me dunkt toch ook dat een volvo ietwat veiliger is dan een koreaans gebakje
Volvo's? Nee, ik ook nietquote:Op vrijdag 17 juni 2005 14:42 schreef Hugster het volgende:
ik snap niet dat mensen die tyfushokken kopen
Ik weet het, heb ook een tijdje in een Kangoo geredenquote:Op vrijdag 17 juni 2005 14:41 schreef Xtreem het volgende:
[..]
Volgens de Euro NCAP meuk misschien wel ja...maar geloof me... Het gevoel van onveiligheid zorgt dat je rustiger rijdt. Het overhellen al ruim voor de bocht maakt gevaarlijke bochtensnelheden vrijwel onmogelijk... Dat werkt veeeel beterderder dan zo'n kutpiepje
Volvo goedkoopquote:Op vrijdag 17 juni 2005 14:44 schreef Hugster het volgende:
ze zijn goedkoop, maar dan houd ook ECHT alles op. Die extra "uitrusting" en "opties" die dan voor waar voor het geld moet zorgen vind ik ook echt van bedroevende kwaliteit
De accent is geweldig wat dat betreft...! 50 meter voor de bocht stuur je in, de hydrolica zorgt vast voor het overhellen, en vervolgens ga je de bocht in!quote:Op vrijdag 17 juni 2005 14:44 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Ik weet het, heb ook een tijdje in een Kangoo gereden
Als je met 20kmpu door een bocht ging dacht je dat je omtyfde.... Ook schoof alles dan door de laadbak heen... Dat werkt idd een stuk beter... zo'n luxere auto geeft je idd vaak een gevoel van veiligheid... misplaatste veiligheid vaak...
Wat ook meehielp was natuurlijk dat er geen bekleding op de wand zat maar dat het blik gewoon aan 2 kanten gespoten was
Niks ruikt lekkerder dan kartuitlaatgassenquote:Op vrijdag 17 juni 2005 14:39 schreef Hugster het volgende:
[..]
nee ik ruik Castrol TTS en Bridgestone YGA's in rook op gaan
quote:Op vrijdag 17 juni 2005 14:46 schreef Hugster het volgende:
[..]
ik heb het uiteraard over het waaibomen gebakjes segment waar je ma in shopt
Dat mag je absoluut.quote:Op vrijdag 17 juni 2005 14:46 schreef Xtreem het volgende:
[..]
De accent is geweldig wat dat betreft...! 50 meter voor de bocht stuur je in, de hydrolica zorgt vast voor het overhellen, en vervolgens ga je de bocht in!
Nee, serieus: Stijgende veiligheid zorgt er inderdaad voor dat men zich daar naar gaat gedragen. Het weggedrag van de meeste XC90's mag ik daarbij wel als bewijs aanvoeren neem ik aan?
quote:Op vrijdag 17 juni 2005 14:47 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Niks ruikt lekkerder dan kartuitlaatgassen![]()
Afschrijving is heel redelijk. Op de excel hebben we in 5 jaar 6500 euro afgeschreven.quote:Op vrijdag 17 juni 2005 14:46 schreef hermandeperman het volgende:
Xtreem, waarom heeft je moeder trouwens niet een 2e hands gekocht met iets meer kwaliteit en dergelijke? Hoe zit het met de afschrijving van zo'n ding zoals jullie nu hebben?
Ik met auto's van klanten ookquote:Op vrijdag 17 juni 2005 14:50 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Dat mag je absoluut.
Het rijgedrag van de meeste BMW's en Audi's vind ik ook ronduit asociaal. Maar het valt me ook op dat de volvo-rijder van tegenwoordig belachelijk rijdt. (Ook ik betrap mezelf hier wel eens op) Zo van... Ohw... daar kunnen we nog wel even tussendoor... *Trapt gas in.
Ik had nog een typefout tegoedquote:btw... hydrolica
Tja... met zulke wensen kom je idd wel uit bij auto's uit het wokkie-wokkie segment...quote:Op vrijdag 17 juni 2005 14:50 schreef Xtreem het volgende:
[..]
Afschrijving is heel redelijk. Op de excel hebben we in 5 jaar 6500 euro afgeschreven.
De reden / gedachte is heel simpel... De auto moet niet KLEIN (atoz, agila) zijn. Moet betrouwbaar zijn (simpele techniek gaat minder snel kapot) en goedkoop. De doorslaggevende reden om voor Hyundai te kiezen was 3 jaar garantie. Weggedrag, looks, imago etc etc was allemaal niet relevant. Goedkoop en betrouwbaar met relatief veel ruimte.
Gezien haar prioriteiten is Hyundai echt een goede keuze. alleen liggen mijn prioriteiten iets anders....
Terecht. ALs die Hyundai langs je rijdt heb je kans dat er een wieldop danwel plaatveld afvliegt!quote:Op vrijdag 17 juni 2005 14:51 schreef Xtreem het volgende:
[..]
Ik met auto's van klanten ookMaar het typische is: het wordt geaccepteerd. Als je met een Audi aankomt blazen, gaat men naar rechts. Als je met een Hyundai aan komt blazen blijft men stug links hangen
Omdat jij het bent danquote:[..]
Ik had nog een typefout tegoed
iets meer. aanschaf was 10k, dus zo'n 13 a 14% per jaar. Maar goed, op welke andere nieuwe auto die groter is dan een corsa schrijf je 110 euro per maand af?quote:Op vrijdag 17 juni 2005 14:52 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Tja... met zulke wensen kom je idd wel uit bij auto's uit het wokkie-wokkie segment...
Groot en goedkoop kan alleen daar....
Maar over 5 jaar 6500 euro is 10% per jaar?
Er zijn van die GTI kneuzen die speciaal naar links gaan om maar niet ingehaald te worden door een hyundaiquote:Op vrijdag 17 juni 2005 14:53 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Terecht. ALs die Hyundai langs je rijdt heb je kans dat er een wieldop danwel plaatveld afvliegt!
[..]
geen denk ikquote:Op vrijdag 17 juni 2005 14:54 schreef Xtreem het volgende:
[..]
iets meer. aanschaf was 10k, dus zo'n 13 a 14% per jaar. Maar goed, op welke andere nieuwe auto die groter is dan een corsa schrijf je 110 euro per maand af?
Het wokkie-wokkie segment.. tsja, het rijdt goedkoop en betrouwbaar...
Whehehehe, complexje?quote:Op vrijdag 17 juni 2005 14:56 schreef Xtreem het volgende:
[..]
Er zijn van die GTI kneuzen die speciaal naar links gaan om maar niet ingehaald te worden door een hyundaiNa 4 minuten plakgas zit je eindelijk op 170, gaat er zo'n Kadetttttt geeeeessssiie met 130 naar links om z'n imago te beschermen
'n stuk of 46. Maar daarover niet.quote:
1) het is een slowchat topic, dus offtopic aubquote:Op vrijdag 17 juni 2005 15:01 schreef God_de_Vader het volgende:
Ik heb bij direct lease belgie een Mercedes E Klasse Avant Garde Break in leasing... 35 000 km per jaar CDI 220. Ik betaal alles in 1047 euro. Daarvan kan ik 75 % inbrengen in mijn belastigen als zelfstandige dus voor 260 euro rijd ik met een E Klasse ... verzekering onderhoud banden diesel ... alles inbegrepenen nja ... ik ben er echt wel tevreden mee
... als je dat voor zo een ford uitrekend dan komt dat op 182 euro de maand ... dus voor 80 euro meer rij je met een super grote luxe bak ... nja mijn idee was dat ik 80 euro gerust overhad voor een beetje status en een echt op en top veilige wagen.
Jij dan?quote:
Mijn grootste op het moment is dat ik nog geen zak heb uitgevroten vandaag en dat ik nog moet douchen en dergelijke en boodschappen moet doen omdat ik straks moet werken...quote:Op vrijdag 17 juni 2005 15:03 schreef Xtreem het volgende:
[..]
Jij dan?
mijn grootste op het moment is dat ik al 5 uur verneukt heb vandaag, die ik aan m'n thesis had moeten besteden
geen mishandelende moeder?quote:Op vrijdag 17 juni 2005 15:04 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Mijn grootste op het moment is dat ik nog geen zak heb uitgevroten vandaag en dat ik nog moet douchen en dergelijke en boodschappen moet doen omdat ik straks moet werken...
Verder heb ik niet zoveel complexjes
Nope, allemaal niet...quote:Op vrijdag 17 juni 2005 15:08 schreef Xtreem het volgende:
[..]
geen mishandelende moeder?
geen incestueuze vader?
geen seriemoordende buurman?
saai zeg
quote:Op vrijdag 17 juni 2005 15:15 schreef Xtreem het volgende:
En dan ook nog geen trein om voor te springen
Ik leef met je mee *knuffel*
Nee..... Het de buurvrouwquote:Op vrijdag 17 juni 2005 15:17 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
![]()
![]()
Maar al die complexen zijn bij jou dus aanwezig?
Vind gij?quote:Op vrijdag 17 juni 2005 15:22 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Ohw... daar valt nog wel mee te leven
quote:Op vrijdag 17 juni 2005 15:21 schreef Xtreem het volgende:
Damn... ik zit eea te lezen over goal setting/ performance management....
Motivates lying and gaming
Schweitzer, Ordonez, and Douma, ‘The Dark Side of Goal Setting: The Role of Goals in Motivating Unethical Decision Making’ (Academy of Management Proceedings, 2002)
Show that:
14.8% of subjects lied when simply asked to “do your best”
48% of subjects lied when paid a small sum for meeting the goal
And surprisingly 34.8% of test subjects lied about their performance when given a goal that they accepted and when they were close to meeting it--even with no reward other than their own psychological satisfaction
Ik kom wel vaker van dat soort statistiekjes tegen... af en toe is het echt niet te gelovenquote:
Lekker is dat ja...quote:Op vrijdag 17 juni 2005 15:26 schreef Xtreem het volgende:
[..]
Ik kom wel vaker van dat soort statistiekjes tegen... af en toe is het echt niet te geloven
* Fugie is nu in breda en woont in middelburg, live is good for mequote:Op vrijdag 17 juni 2005 14:19 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Maar dat heeft iedereen hoorZeker als je vaak van breda richting zeeland rijdt.
de A58op een paar undercover politieagentjes na is het daar heel veilig om te knallen!
Statistieken die gaan over liegen, ik geloof dr geen barst vanquote:Op vrijdag 17 juni 2005 15:26 schreef Xtreem het volgende:
[..]
Ik kom wel vaker van dat soort statistiekjes tegen... af en toe is het echt niet te geloven
plus dat statistieken zoooo makkelijk te manipuleren zijn door kleine definitie veranderingen of andere as selectie etc etcquote:Op vrijdag 17 juni 2005 15:45 schreef MewBie het volgende:
[..]
Statistieken die gaan over liegen, ik geloof dr geen barst van![]()
Wat voor kart heb je?quote:Op vrijdag 17 juni 2005 14:50 schreef Hugster het volgende:
[..]![]()
Ik heb 1 hele kast die er naar ruikt omdat m'n karttas daar in staat![]()
![]()
Jij wil 14miljoen per maand of uur?quote:
1 PCR Jaguar met Rotax Maxquote:
4 kartsquote:Op vrijdag 17 juni 2005 16:10 schreef Hugster het volgende:
[..]
1 PCR Jaguar met Rotax Max
1 PCR Jaguar met TM 125 schakel
1 CRG Road Rebel met 100CC rotax luchtgekoeld
1 Davinsons pro kart
ik rij op beide PCR's. De pro kart vind ik geen zak aan is meer voor de visite. Dat ding heeft zichzelf al ruuiiiiim terugverdiend door dagjes karten met mensen waar m'n pa wat van wilde hebben enz
De CRG wordt eigenlijk niet gebruiktkonden we een keer goedkoop aan komen en wacht nog op een geschikt inruilmoment
rij je wedstrijden?quote:Op vrijdag 17 juni 2005 16:19 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
4 karts![]()
Ik heb samen met die maat van me een Gillard Rotax max 125 cc
ah ik ookquote:
Woei vetquote:Op vrijdag 17 juni 2005 16:28 schreef Hugster het volgende:
[..]
ah ik ook
dan kan je ook je Max tunen net als ik![]()
andere cylinder met veel grotere poorten is beschikbaar van Rotax zelf
4-5pk winst
Preciesquote:Op vrijdag 17 juni 2005 16:30 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Woei vet5 pk winst op 28 pk is wel veel
Ja schakkelkart lijkt me ook helemaal tegek!quote:Op vrijdag 17 juni 2005 16:32 schreef Hugster het volgende:
Ik blijf het wel een hoop gekut vinden met die automaten
powervalve, sproeier, radiator afplakken bij koud(er) weer (bij mij nu opgelost door thermostaat kop), achtertandwiel, voortandwielen dan verschilt dat allemaal weer per baan en per dag(deel)
![]()
Schakel is gewoon lopen en raggen
Mijn favoriet, ook door de veel brutere power
ik ben 1.98quote:Op vrijdag 17 juni 2005 16:36 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Ja schakkelkart lijkt me ook helemaal tegek!
maar 2 karts is denk ik beetje duur
En ik heb het idee dat ik te lang ben voor schakkelkart....want in die rotax zit mijn been nu op de plek van de shifter
Geloof mequote:Op vrijdag 17 juni 2005 18:40 schreef Fugie het volgende:
vandaag weer een vedrijvingsvlak bij een oprit overschredenHad geen zin om moeilijk in te voegen
Ik heb 'm 1 keer 'mogen' betalen van meneer de rechterquote:
bij mij waren het heterdaadjesquote:Op vrijdag 17 juni 2005 19:01 schreef Xtreem het volgende:
[..]
Ik heb 'm 1 keer 'mogen' betalen van meneer de rechter
mijn score voor heterdaadjes (met staandehouding) is 0quote:
quote:Op vrijdag 17 juni 2005 16:43 schreef Hugster het volgende:
[afbeelding]
kijk eens helemaal vooraan bij de pedalen, daar waar die alu plaat in ligt. Daar zit normaal niets, alleen een kort beugeltje. Dar beugeltje hebben we (onzichtbaar) verlengt en daar dan een alu plaatje ingelegd. Pedalen ook naar voren gebracht en zo zit ik perfect
Tussen het beugeltje is een stukje massieve staaf gezet van een x aantal cm. Aan beide kanten van het staafje een stukje afdraaid zodat hij in het buisje valt. Gelast, afgewerkt en het frame opnieuw gepoedercoat.
Zeer ongeloof waardig..................quote:Op vrijdag 17 juni 2005 19:24 schreef BoJo het volgende:
http://www.putfile.com/media.php?n=amsterdam59![]()
![]()
ik ging er echt zwaar overheen, was een lange doordraaiende S bocht waar de adviessnelheid 70 was, ging er met 120 doorheen, en toen zag ik dat het file bij het invoegen was dus knalde ik hem over de witte verf zo in een gatquote:
quote:Op vrijdag 17 juni 2005 21:15 schreef PeuRac het volgende:
Pakken ze bij Wegmisbruikers iemand op de A18 met 150km/h, terwijl ik daar altijd +/- 160 rij![]()
Dat is zeker weten nep want die mevrouw is een actricequote:Op vrijdag 17 juni 2005 19:24 schreef BoJo het volgende:
http://www.putfile.com/media.php?n=amsterdam59![]()
![]()
quote:Op vrijdag 17 juni 2005 21:24 schreef ook_gek het volgende:
* ook_gek gaat morgen PeuRac en BoJo zien![]()
quote:
ik ga pas om half 10 met de trein richting zandvoortquote:Op vrijdag 17 juni 2005 23:29 schreef BoJo het volgende:
[..]
Rob staat morgen al om 8u voor de deur
ik ga maar slapen![]()
Wat doe ik hier nog?quote:
Ohja ik ging slapenquote:
Slapen is zooooo 2004quote:
Waar bemoei jij je nou weer mee?quote:
quote:Op zaterdag 18 juni 2005 09:17 schreef hermandeperman het volgende:
"Een baaakkie en een peukie"
Ja met vijf schepjes ipv vier dus lekker sterk, ik zal zo ff foto's makenquote:Op zaterdag 18 juni 2005 14:22 schreef hermandeperman het volgende:
gefeliciteerd
Geil bakkie he
Wanneer komen de foto's ?
Volgende week zaterdag, want hij is nu al van internet gehaaldquote:Op zaterdag 18 juni 2005 14:22 schreef hermandeperman het volgende:
gefeliciteerd
Geil bakkie he
Wanneer komen de foto's ?
ahquote:Op zaterdag 18 juni 2005 14:41 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Volgende week zaterdag, want hij is nu al van internet gehaald
Omdat ik die eigenlijk niet nodig heb, en na hem bekeken te hebben is een sedan eigenlijk net zo mooiquote:Op zaterdag 18 juni 2005 14:44 schreef hermandeperman het volgende:
netjes
waarom heb je geen station genomen?
Precies, dus als volvo mij nu een goede auto aflevert dan kom ik waarschijnlijk weer terugquote:
Ja mijn oom is ook zo'n figuurquote:Op zaterdag 18 juni 2005 14:57 schreef hermandeperman het volgende:
whehehe ga daar dan maar vanuit
Ik ken iemand die al zijn hele leven volvo rijdt
Ja een Rquote:Op zaterdag 18 juni 2005 15:18 schreef hermandeperman het volgende:
JA!
Wanneer ik het kan betalen koop ik een 850T5-R station OF als dat te lang duurt een V70R
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |