Nix lurker. Ik kwam net binnen. Ik had ook al eerder in dit topic gepost, 2 x zelfs. M'n eerste vraag staat nog steeds open: RetepV zei dat hij vastkokers gebruikt, maar voor puree gebruik je toch kruimige aardappels. Of ben ik nou gek?quote:Op zondag 26 juni 2005 00:46 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Hehehe, stiekeme lurkerd
Nee, aardappelpuree moet stukkies hebben![]()
= méér stukjesquote:Op zondag 26 juni 2005 00:58 schreef BBQ-kip het volgende:
Joh rustig aan, denk om je hart...
Ik gebruik voor puree-achtige toepassingen altijd kruimige aardappels.
Als ik echter alleen vastkokers in huis heb, gebruik ik die gewoon, ietsje langer koken en dan wat beter stampen
En dus lekkerder in de stamppot andijvie. Maar heeft er eigenlijk nog iemand nieuwe recepten?quote:
Spekjes er door en speklapjes erbij zou ik zelf voor gaan!quote:Op vrijdag 22 juli 2005 00:30 schreef rensch het volgende:
Oke, very important question...
Wat voor stukjes vlees kunnen het beste bij de andijviestamppot??
ik denk zelf aan speklapjes...?
of draadjes vleesquote:Op vrijdag 22 juli 2005 00:30 schreef rensch het volgende:
Oke, very important question...
Wat voor stukjes vlees kunnen het beste bij de andijviestamppot??
ik denk zelf aan speklapjes...?
Boeren rookworst van AH. Dat is echt smullen!quote:
Slasaus? Door de stamppot rauwe andijvie?quote:Op dinsdag 25 oktober 2005 17:29 schreef p-etr-a het volgende:
...
En een beetje slasaus, heb ik hier ook nog niemand zien zeggen.
...
Ja, in plaats denk ik van de melk die velen hier gebruiken.quote:Op woensdag 26 oktober 2005 11:38 schreef klaarover het volgende:
[..]
Slasaus? Door de stamppot rauwe andijvie?
quote:Zelf doe ik altijd pindakaas erdoor, en eet ik een lapje vruchtvlees erbij.
met andijvie koken krijg je snotquote:Op zaterdag 12 november 2005 21:19 schreef Zelva het volgende:
Ik snap echt niets van die rauwe andijvie. Lang niet zo lekker als stamppot gekookte andijvie.
Gewoon aardappels koken met een beetje zout.
Andijvie met een klein beetje water en zout koken tot het donkergroen ziet en heerlijk begint te geuren.
Aardappels afgieten, de andijvie erover heen en stampen maar.
een smurrie groen spul in een pan, daarom gebruik ik rauwe, heb je nog wat om te kauwen ook.quote:Op zaterdag 12 november 2005 22:15 schreef Zelva het volgende:
Definieer snot.
blijft een groene smurrie hoor...quote:Op zondag 13 november 2005 09:40 schreef Zelva het volgende:
Niet te lang koken hè.
Dat past goed bij de Maggi puree-snotquote:
gaat lekker samenquote:Op dinsdag 7 februari 2006 21:10 schreef SuperRembo het volgende:
[..]
Dat past goed bij de Maggi puree-snot
barbaarquote:Op zondag 26 juni 2005 00:46 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Hehehe, stiekeme lurkerd
Nee, aardappelpuree moet stukkies hebben![]()
Precies. Spekjes eerst wel even bakken, natuurlijk.quote:Op vrijdag 17 juni 2005 12:07 schreef skiczukie het volgende:
Aardappels koken, andijvie erbij, scheut melk erbij, stampen, spekjes erbij. That's it.
bakken? In een pan?quote:Op woensdag 8 februari 2006 16:04 schreef Keileweg-ethicus het volgende:
[..]
Precies. Spekjes eerst wel even bakken, natuurlijk.
staat volgens mij zelfs in het recept van de openingspostquote:Op dinsdag 25 oktober 2005 17:29 schreef p-etr-a het volgende:
Even een kick omdat ik het donderdag ga maken. Ik heb er droge cervelaatworstjes voor gekocht, dat is eigenlijk vooral omdat mijn moeder het zo doet. En een beetje slasaus, heb ik hier ook nog niemand zien zeggen. Verder heb ik Nicola's en genoeg andijvie dus dat zit geloof ik dan wel goed. En voor ernaast leken mij slavinken lekker? Eigenlijk dacht ik daar pas in de supermarkt over na.
Oh, ik dacht met een pincet en een zippoquote:Op woensdag 8 februari 2006 16:07 schreef skiczukie het volgende:
[..]
Nee, op een rooster boven een kampvuurtje.
probeer het anders gewoon even uit zou ik zeggenquote:Op woensdag 8 februari 2006 16:26 schreef Euc- het volgende:
[..]
Oh, ik dacht met een pincet en een zippo
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |