Jij mag zeuren mevrouw...quote:Op vrijdag 17 juni 2005 16:10 schreef milagro het volgende:
[..]
en wat nu als ( ja ik zeur gewoon door) als hij een grens overgaat voor hemzelf ( die ene tik, die echt klappen worden) , die jou te ver gaat, maar het wond hém heel erg op, ben jij dan zo 'sub' dat je hem het een tweede keer toestaat?
is hij zo 'dom' dat hij dat ook wilt?
Dat lijkt mij ook heel spannend...quote:Op vrijdag 17 juni 2005 17:13 schreef erodome het volgende:
Zoals bv dat in het gezicht slaan, de ademcontrole(handje om keel, handje over mond en neus) komt ook daar vandaan, dat zijn dingen waarvan ik zei nou liever niet eigenlijk, maar die wel gebeurde en gruwelijk lekker waren op dat moment.
let it goquote:Op vrijdag 17 juni 2005 17:12 schreef theDax het volgende:soms moet ik de interne aap loslaten haha
dat lijkt me dus geweldig... maar wel nogal strangequote:Op vrijdag 17 juni 2005 17:13 schreef erodome het volgende:
[..]
in het gezicht slaan, de ademcontrole(handje om keel, handje over mond en neus)
hoezo?quote:Op vrijdag 17 juni 2005 17:38 schreef DaveM het volgende:
Moeilijke wezens, vrouwen.
Ik zou er waarschijnlijk van balen als m'n vriendin zo'n fantasie zou hebben.
tvp
Ja, de meeste mannen willen daar dus niet aan heb ik 't idee.quote:Op vrijdag 17 juni 2005 17:37 schreef Talietje het volgende:
dat lijkt me dus geweldig... maar wel nogal strange
denk dat mijn vriend dus zou zeggen dat ik ziek ben
Valt wel mee denk ik hoorquote:Op vrijdag 17 juni 2005 17:48 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Ja, de meeste mannen willen daar dus niet aan heb ik 't idee.
Ik vind dat juist wel leuk. Laten zien wie de baas is.quote:Op vrijdag 17 juni 2005 17:48 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Ja, de meeste mannen willen daar dus niet aan heb ik 't idee.
quote:Op vrijdag 17 juni 2005 18:03 schreef SHE het volgende:
Dierlijk, brute, betekenisloze, op het randje van geweldadig balancerende, sex
*sigh*
Dan heeft ze dus een fantasie die haar partner (ik dus) niet of moeilijk kan vervullen, tenminste niet als je een goede relatie met elkaar hebt.quote:
ik gebruik zelden een tvp, nu dus wel en meteen iemand die over een bookmark begintquote:en btw je hebt toch bookmarks?
Zo gaan mijn "verkrachtingsfantasieën" dus ook. Een heerkijk uitziende man overmeestert me, ik stribbel tegen, hij penetreert, ik stribbel nog wat tegen en dan hebben we spetterende geilseks.quote:Op vrijdag 17 juni 2005 12:17 schreef milagro het volgende:
[..]
nee, zo bedoel ik het niet., dat weet je heus wel, ik heb het over de angst die je voelt, die dan dus echt doodsangst is, ook al is er geen mes, is er geen bedreiging in de zin van "ik maak je af als je schreeuwt"
in je fantasie moet allemaal gaan zoals JIJ wilt, jouw verkrachter doet wat jij wilt, hij is jouw fantasie immers, jij bestuurt hem.
dus de angst die je voelt is er met de wetenschap dat geen schade gaat ondervinden, het is immers maar een fantasie en het windt je op.
er zijn kerels die lezen over fantasieën als deze van vrouwen en dus menen dat verkrachting irl helemaal niet zo schadelijk hoeft te zijn dus, want wie weet vindt het wijfie het wel geil na de eerste schrik
Zo wil ik ook wel door een lekkere babe verkracht wordenquote:Op vrijdag 17 juni 2005 18:32 schreef Insomaniac het volgende:
[..]
Zo gaan mijn "verkrachtingsfantasieën" dus ook. Een heerkijk uitziende man overmeestert me, ik stribbel tegen, hij penetreert, ik stribbel nog wat tegen en dan hebben we spetterende geilseks..
Er zijn geloof ik wel gevallen van bekend, maar als man is het natuurlijk de ultieme vernedering en zij doen nog minder snel aangifte dan vrouwen.quote:Op vrijdag 17 juni 2005 18:34 schreef The_Terminator het volgende:
[..]
Zo wil ik ook wel door een lekkere babe verkracht wordenMaargoed, als je het juist lekker vind is het geen verkrachting meer maar gewoon sex
![]()
Is het trouwens wel mogelijk dat een vrouw een man verkracht
Jazeker..er is namelijk een handeling die ervoor zorgt dat de penis stijf blijft, ZELFS al de eigenaar van deze het niet wenselijk vindquote:Op vrijdag 17 juni 2005 18:34 schreef The_Terminator het volgende:
[..]
Zo wil ik ook wel door een lekkere babe verkracht wordenMaargoed, als je het juist lekker vind is het geen verkrachting meer maar gewoon sex
![]()
Is het trouwens wel mogelijk dat een vrouw een man verkracht
Kan me niet voorstellen dat je je beste vriend overeind krijgt onder bedreiging, maar goed: aangifte daarvan doen is natuurlijk al even vernederend. Welke man gaat nou melden dat hij MOEST neuken, terwijl hij het niet wou?quote:Op vrijdag 17 juni 2005 18:37 schreef Insomaniac het volgende:
[..]
Er zijn geloof ik wel gevallen van bekend, maar als man is het natuurlijk de ultieme vernedering en zij doen nog minder snel aangifte dan vrouwen.
Het kunnen natuurlijk ook vrouwen in een groepje zijnquote:Op vrijdag 17 juni 2005 18:37 schreef Insomaniac het volgende:
[..]
Er zijn geloof ik wel gevallen van bekend, maar als man is het natuurlijk de ultieme vernedering en zij doen nog minder snel aangifte dan vrouwen.
Afbinden, iets chemisch?quote:Op vrijdag 17 juni 2005 18:43 schreef SHE het volgende:
[..]
Jazeker..er is namelijk een handeling die ervoor zorgt dat de penis stijf blijft, ZELFS al de eigenaar van deze het niet wenselijk vind
nopequote:
Nou wil ik t weten ook....quote:Op vrijdag 17 juni 2005 18:50 schreef SHE het volgende:
[..]
nope![]()
" De gouden greep "![]()
Ik gebruikte het weleens als ik zin had en mijn ex sliep...kan je gewoon je gang gaan zonder dat ie noodzakelijkerwijs eerst wakker hoeft te worden![]()
Die had ik dus al geprobeerd ja. Of daar, of de slotenmaker. Met "sex" erachter kom je op dezelfde link trouwens.quote:Op vrijdag 17 juni 2005 18:54 schreef heiden6 het volgende:
[..]
VOlgens Google moet je dan bij de EO zijn.
Die SHE heeft er wel verstand van, straks gaat ze zelf nog iemand verkrachtenquote:Op vrijdag 17 juni 2005 18:50 schreef SHE het volgende:
[..]
nope![]()
" De gouden greep "![]()
Ik gebruikte het weleens als ik zin had en mijn ex sliep...kan je gewoon je gang gaan zonder dat ie noodzakelijkerwijs eerst wakker hoeft te worden![]()
Close ! maar nog niet dichtbijquote:Op vrijdag 17 juni 2005 20:01 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Het is in een ander topic ook al eens aan bod gekomen en ik weet nog steeds niet wat het is.
Via de anus naar de prostaat wellicht?
Contradictio in terminis.quote:Op vrijdag 17 juni 2005 20:04 schreef SHE het volgende:
Close ! maar nog niet dichtbij
Perineum. Goede plek is dat.quote:Op vrijdag 17 juni 2005 20:07 schreef milagro het volgende:
op het tussenschotje (tussen ballen en anus, hoe heet dat ook alweer) drukken met een vinger en dan met de ander hand de leuter vlak onder de eikel omsluiten?
doet een gooi
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |