Ik denk dat het ook wel het taboe is wat het geil maakt.quote:Op vrijdag 17 juni 2005 12:40 schreef MissBliss het volgende:
Verkracht worden is totaal niet geil of leuk ofzo, dus ik snap niet hoe je het zou kunnen 'willen'.
Verkrachting gebeurt tegen je zin, maar je zou het wel willen?? Dat gaat toch niet samen? Iets willen dat je niet wil..
Naja, misschien begrijp ik je verkeerd maar voor mij is het echt geen fantasie. Een beetje harde seks oke, maar ik wil niks tegen mn zin doen..
*ploing* valt nu het dubbeltje bij je ...quote:Op vrijdag 17 juni 2005 12:22 schreef SHE het volgende:
Daar doel ik dus ook op. Juist in de fantasie gaat het helemaal niet zoals ik wil. Als het immers gaat zoals ik wil, is de lol eraf.
Mja, als je het meemaakt is het verre van geil hoorquote:Op vrijdag 17 juni 2005 12:44 schreef heiden6 het volgende:
[..]
Ik denk dat het ook wel het taboe is wat het geil maakt.
quote:Op vrijdag 17 juni 2005 12:45 schreef RM-rf het volgende:
[..]
*ploing* valt nu het dubbeltje bij je ...
jij bent in controle over je fantasie... als je binnen die fantasie 'fantaseert' geen controle te hebben, is dat jouw keuze, die je _kan_ doen ... oftewel je houdt jezelf dat enkel voor ...
Interessant en misschien werkelijk 'twijfelachtig' zou het pas worden als kennelijk vrouwen ook bewust in hun handelen een 'gevaarlijke' situatie opzoeken, voor de spanning ... zich eventueel kleden in het bewustzijn hierdoor 'uit te dagen' en misschien wel een aanranding te provoceren ...
Ik heb zelf het idee dat vrijwel geen vrouw dat in de echte werkelijkheid doet, buiten de 'fantasie' of het 'spel' .... (al is het een sterk aanwezige 'erotische mythe' imho, die ook terugkomt in bondage en S&M, maar ook daar is altijd heel sterk de grens dat de 'schijnbaar gedongen persoon' in werkelijkheid wél de controle behoudt...)
Ik heb zelf overigens het idee dat juist bij de 'nette' meisjes, zulke fantasieen sterker zijn en sterker beleeft worden ...
zie het als verbale verkrachting, dan is het weer geilquote:Op vrijdag 17 juni 2005 12:49 schreef Sheva het volgende:
jezus milagro, wat kan jij zeuren in een discussie zeg..pff
Ik heb het uiteraard over de wijze waarop dieren paren.quote:Op vrijdag 17 juni 2005 12:40 schreef HassieBassie het volgende:
[..]
De context is me duidelijk, de manier waarop ze het brengt lachwekkend.
Dat HET niet zo vreemd is als sommigen hier denken. Wat is dat HET? Verkrachtingen of fantasien over verkrachtingen? Zoals ik het lees zegt Alicey dat verkrachtingen heel natuurlijk zijn, of is ze een soort paardenfluisteraar die weet waar dieren over fantaseren?
jaja, zolang je het enkel fantaseert blijf je zelf in controle ...quote:Op vrijdag 17 juni 2005 12:55 schreef -DailaLama- het volgende:
Ik fantaseer dagelijks dat milagro aan m'n kop zeurt.
je snapt het juist uitstekend, zo is het namelijk preciesquote:Op vrijdag 17 juni 2005 12:58 schreef Yildiz het volgende:
Dus okey, als ik het nu goed heb:
Als ik dan een relatie heb, en ik wil n keertje sex, en mn meid zegt dan nee ik heb geen zin hoofdpijn blabla.
Dan draai ik haar gewoon om, draai een elleboog om haar nek / mond heen, houdt haar vast en bedrijf alsnog al dan niet met wat smeersels de liefde met haar, en dat vinden de meesten stiekum toch wel geil?
Ik snap het niet meer
SHE zegt dat ze die link niet zelf ervaart. Ikzelf ervaar die link wel, maar zoals ik al zei ben ik erg verdorven.quote:Op vrijdag 17 juni 2005 12:57 schreef JMrules het volgende:
Om de link met BDSM te leggen. Daar legt de onderdanige haar lot vast door te zeggen tegen een dominant(e): Doe met me wat je wil. In dat spel kan je dus wel een verkrachting "naspelen". je wil het niet maar je wil het toch![]()
Dat zou ik dus stiekem wel geil vinden.quote:Op vrijdag 17 juni 2005 12:58 schreef Yildiz het volgende:
Dus okey, als ik het nu goed heb:
Als ik dan een relatie heb, en ik wil n keertje sex, en mn meid zegt dan nee ik heb geen zin hoofdpijn blabla.
Dan draai ik haar gewoon om, draai een elleboog om haar nek / mond heen, houdt haar vast en bedrijf alsnog al dan niet met wat smeersels de liefde met haar, en dat vinden de meesten stiekum toch wel geil?
Ik snap het niet meer
Ik zag BDSM meer als een verlengstuk van het sexuele spel. Echter, snel verveeld als ik ben, was ik er snel klaar mee.quote:Op vrijdag 17 juni 2005 13:00 schreef Alicey het volgende:
[..]
SHE zegt dat ze die link niet zelf ervaart. Ikzelf ervaar die link wel, maar zoals ik al zei ben ik erg verdorven.
Misschien kan SHE er meer over kwijt?
Neequote:Op vrijdag 17 juni 2005 13:02 schreef milagro het volgende:
maar zijn er ook heren die fantaseren dat ze een vrouw verkrachten?
en gaat zo'n dame dan na verloop van tijd stiekem toch genieten en meewerken?
of is het een "echte" verkrachting dan?
Misschien vinden mannen een boze en nors kijkende vrouw, die zich van hen afwend wel helemaal _niet_ geil, en hebben ze dan ook een stuk minder zin er 'bovenop' te kruipen ...quote:Op vrijdag 17 juni 2005 13:00 schreef SHE het volgende:
Dat zou ik dus stiekem wel geil vinden.
Alleen geen vriendje die dat ooit bij me in zijn hoofd zou halen.
dan geef ik je meer kans met een herdershond, dan met een man ...quote:Op vrijdag 17 juni 2005 13:02 schreef SHE het volgende:
Het moet natuurlijk en vooral instinctief zijn, anders hoeft het voor mij niet meer.
Natuurlijk overwicht heeft niets met norsheid/boosheid te maken. Ik kijk zelden nors en mij boos krijgen is al helemaal een kunst op zich...quote:Op vrijdag 17 juni 2005 13:04 schreef RM-rf het volgende:
[..]
Misschien vinden mannen een boze en nors kijkende vrouw, die zich van hen afwend wel helemaal _niet_ geil, en hebben ze dan ook een stuk minder zin er 'bovenop' te kruipen ...
Uiteindelijk willen ze gewoon dat diezelfde vrouw die nu hoofdpijn schijnt te hebben, toch ook de volgende avond het eten klaar heeft staan en alvast wat biertjes in de koelkast gedaan heeft omdat er Live voetbal op de TV komt .... en het risico dat te verpesten door haar nu nog bozer te maken, wil je als man niet nemen ...
[..]
dan geef ik je meer kans met een herdershond, dan met een man ...
in je fantasie is het iets voor jou alleen dus juist eigenlijkquote:Op vrijdag 17 juni 2005 13:04 schreef Whizkid_RaiLmAn het volgende:
[..]
Nee![]()
Want sex is toch altijd iets van z'n 2en (of meer, net hoe je het wilt hebben) en daar hoort verkrachting absoluut niet bij
Je vindt eigenlijk dus dat je teveel controle hebt bij "klassieke BDSM"?quote:Op vrijdag 17 juni 2005 13:02 schreef SHE het volgende:
[..]
Ik zag BDSM meer als een verlengstuk van het sexuele spel. Echter, snel verveeld als ik ben, was ik er snel klaar mee.
Het nadeel van BDSM vind ik, dat er vooraf afspraken zijn gemaakt. Ik wil met mijn partner helemaal geen afspraken, op geen enkel front. Het moet natuurlijk en vooral instinctief zijn, anders hoeft het voor mij niet meer.
Daarom leg ik bij deze fantasie ook geen link met BDSM..omdat dit voor mij een open iets is..zonder afspraken, zonder regels
Deze bleef op de vorige pagina hangen. Maar het gaat dus verder als fantasie als je onderstaande leest.quote:Op vrijdag 17 juni 2005 13:08 schreef milagro het volgende:
[..]
in je fantasie is het iets voor jou alleen dus juist eigenlijk
een fantasie hoeft ook geen werkelijkheid te worden altijd, liever niet zelfs ms en toch wind het je op als je erover fantaseert.
quote:Op vrijdag 17 juni 2005 12:54 schreef Snakey het volgende:
Dit topic doet me denken aan een vriendin die me vertelde dat ze nooit een orgasme kreeg bij normale sex met haar vriend, of vrienden die ze in het verleden had gehad. Ze is echter een keer verkracht door twee mannen waarbij ze plotseling meerdere orgasmes kreeg. Buiten dat dit enorm verwarrend was voor d'r kon ze het niet anders uitleggen dan dat het leek alsof er een soort van oerdrift naar boven kwam die ze nog nooit gevoeld had en verder ook niet kon uitleggen.
Met bovenstaande denk ik (hoewel ik er eigenlijks niks over kan zeggen omdat ik geen vrouw ben) dat het met een oerdrift te maken heeft.
yep, want er is een sublijst , er zijn afspraken, er zijn "regels" . Sowieso raak ik geenszins opgewonden van al dat touwquote:Op vrijdag 17 juni 2005 13:11 schreef Alicey het volgende:
[..]
Je vindt eigenlijk dus dat je teveel controle hebt bij "klassieke BDSM"?
Tering daar is de eerste die Milagro's nuancering nodig maakt.quote:Op vrijdag 17 juni 2005 13:13 schreef egilio het volgende:
Wel een beetje typisch vrouwelijk dit hier. Ze willen het wel, maar als puntje bij paaltje komt (of in dit geval het paaltje in het putje) dan vinden ze het opeens niet zo leuk meer.
Zou je er denk je van kunnen genieten wanneer je vooraf geen afspraken maakt, en de partner in kwestie kun je onvoldoende inschatten?quote:Op vrijdag 17 juni 2005 13:16 schreef SHE het volgende:
[..]
yep, want er is een sublijst , er zijn afspraken, er zijn "regels" . Sowieso raak ik geenszins opgewonden van al dat touw![]()
Ja dat is een link leggen die er m.i. dan eigenlijk niet hoort : je maakt iets vervelends mee, iets negatiefs, maar je lichaam reageert los daarvan positief en gaat later dan het standaard met het ander verbinden.quote:Op vrijdag 17 juni 2005 13:12 schreef Snakey het volgende:
[..]
Deze bleef op de vorige pagina hangen. Maar het gaat dus verder als fantasie als je onderstaande leest.
[..]
Waar ik persoonlijk opgewonden van wordt, is de wetenschap dat zij mij net zo graag wilt hebben als ik haar, dus fantaseren daarover gaat niet opquote:Op vrijdag 17 juni 2005 13:08 schreef milagro het volgende:
[..]
in je fantasie is het iets voor jou alleen dus juist eigenlijk
een fantasie hoeft ook geen werkelijkheid te worden altijd, liever niet zelfs ms en toch wind het je op als je erover fantaseert.
Nee, ik vind plagen heel plezierig hoor...maar het moet wel als doel hebben om tot een climax te komen.quote:Op vrijdag 17 juni 2005 13:17 schreef Alicey het volgende:
[..]
Zou je er denk je van kunnen genieten wanneer je vooraf geen afspraken maakt, en de partner in kwestie kun je onvoldoende inschatten?
dit is precies wat ik bedoelde.quote:Op vrijdag 17 juni 2005 13:00 schreef Melusine het volgende:
Ik vind dat Milagro juist zinnige dingen zegt over het hebben van controle. En die HEB je als je erover fantaseert - dat is het hele verschil met het echte verhaal. Het begint al bij het feit dat SHE zegt dat het niet een al te lelijke/ranzige vent moet zijn. Zou je daar wel over fantaseren dan zou de lol er ook snel afzijn. Verder kun je op elk moment stoppen met fantaseren, en zelfs als je fantaseert over dat het pijn doet en dat je huilt, dan doe je dat jezelf aan, want het is jouw fantasie.
En ik denk idd ook wel dat de meeste mannen snappen dat ergens over fantaseren niets te maken heeft met het in het echt willen - fantasieën gaan sowieso vaak verder dan je in het echt ooit zou gaan. Maar het blijft een feit dat er ook genoeg mannen op Fok rondlopen die verkrachtingen vergoeilijken dus een beetje nuance lijkt me niet echt erg ofzo.
Oh en misschien een interessant punt voor mensen die zich afvragen hoe dit zit - ik heb het in het echt meegemaakt én ik fantaseer wel eens over "overweldiging" etc (dat deed ik al voor het me overkwam en nu nog steeds), maar het is op geen enkele manier ook maar met elkaar verwant. Staat echt totaal los van elkaar in mijn beleving en als ik aan het 1 denk, denk ik nooit aan het ander. De fantasie heeft dus eigenlijk niets met de realiteit te maken, ookal zijn de handelingen misschien bijna gelijk. Klinkt tegenstrijdig maar is bij mij echt waar.
Je moet dus wel zeker weten dat het ergens heen gaat als het ware, en dat dit een beetje vlot gebeurt?quote:Op vrijdag 17 juni 2005 13:19 schreef SHE het volgende:
[..]
Nee, ik vind plagen heel plezierig hoor...maar het moet wel als doel hebben om tot een climax te komen.
Het spel om het spel vind ik allerminst opwindend.
Ik ben nogal doelgericht geloof ik
okay, logisch, zo werkt het bij mij ook trouwens, maar bij een 'verkrachting' wilt de man jou (de vrouw) zo erg dat hij je letterlijk en figuurlijk néémt, en dat zal de geilheid ervan dan ook zijn of zo...een vent die jou zo graag wilt dat hij compleet losgaat.quote:Op vrijdag 17 juni 2005 13:18 schreef Whizkid_RaiLmAn het volgende:
[..]
Waar ik persoonlijk opgewonden van wordt, is de wetenschap dat zij mij net zo graag wilt hebben als ik haar, dus fantaseren daarover gaat niet op
Ik denk persoonlijk ook dat de essentie weg zal zijn wanneer je een echte verkrachter tegen komt, tegen em zegt, kom maar schatje, ik heb ook zin...quote:Op vrijdag 17 juni 2005 13:24 schreef milagro het volgende:
[..]
okay, logisch, zo werkt het bij mij ook trouwens, maar bij een 'verkrachting' wilt de man jou (de vrouw) zo erg dat hij je letterlijk en figuurlijk néémt, en dat zal de geilheid ervan dan ook zijn of zo...een vent die jou zo graag wilt dat hij compleet losgaat.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |