abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 17 juni 2005 @ 12:22:33 #26
21704 SHE
Shaven, not furred
pi_28012874
quote:
Op vrijdag 17 juni 2005 12:17 schreef milagro het volgende:

[..]

nee, zo bedoel ik het niet., dat weet je heus wel, ik heb het over de angst die je voelt, die dan dus echt doodsangst is, ook al is er geen mes, is er geen bedreiging in de zin van "ik maak je af als je schreeuwt"

in je fantasie moet allemaal gaan zoals JIJ wilt, jouw verkrachter doet wat jij wilt, hij is jouw fantasie immers, jij bestuurt hem.
dus de angst die je voelt is er met de wetenschap dat geen schade gaat ondervinden, het is immers maar een fantasie en het windt je op.

er zijn kerels die lezen over fantasieën als deze van vrouwen en dus menen dat verkrachting irl helemaal niet zo schadelijk hoeft te zijn dus, want wie weet vindt het wijfie het wel geil na de eerste schrik
Daar doel ik dus ook op. Juist in de fantasie gaat het helemaal niet zoals ik wil. Als het immers gaat zoals ik wil, is de lol eraf.

En dat mannen na het lezen van dit soort topics , verkrachting goedkeuren...lijkt me sterk. Ze hebben dan wel een penis, maar ze zijn niet dom.

Althans, de meesten niet.
  vrijdag 17 juni 2005 @ 12:25:02 #27
119182 EKS1707
Been There Done That
pi_28012966
Zou het niet gewoon kunnen dan je op dat moment geil/opgewonden voelt en daardoor zoiets droomt?
People are the biggest virus walking the face of this planet!!!
Don't Hate Immigrate!
pi_28013119
quote:
Op vrijdag 17 juni 2005 12:22 schreef SHE het volgende:

[..]

Daar doel ik dus ook op. Juist in de fantasie gaat het helemaal niet zoals ik wil. Als het immers gaat zoals ik wil, is de lol eraf.

En dat mannen na het lezen van dit soort topics , verkrachting goedkeuren...lijkt me sterk. Ze hebben dan wel een penis, maar ze zijn niet dom.

Althans, de meesten niet.
Goedkeuren ms niet, het werkt voor sommigen wel verwarrend , iig komen de stereotype opmerkingen al gauw in de categorie 'nee betekent dus gewoon ja' en de vraag "dus als het echt gebeurt is er de kans dat je gewoon geniet, stiekem'

Natuurlijk gaat het wel zoals jij wilt, jij fantaseert toch dat je zogenaamd niet wilt maar wel geniet

Maar goed, het beestje moet een naam hebben, ik noem het in zo'n fantasie overweldigen , anderen verkrachten.
Doet er ook niet toe.
Het heeft te maken met onderwerping denk ik, een sterke vent die zegt wat jij moet doen, enjij die niet anders kan dan gehoorzamen.
[i]"you left me standing here, a long long time ago"[/i]
pi_28013153
quote:
Op vrijdag 17 juni 2005 12:13 schreef HassieBassie het volgende:

[..]

Kijk, dat is nog es een argument

'Meneer van Persie, wat dreef U tot uw daden?'

'Ja nou kijk, ik zat Discovery te kijken, enne, nou ja, wist U dat verkrachting in het dierenrijk een gewoonte is?'
Ik denk dat Alicey alleen wil laten zien dat het niet zo vreemd is als sommigen hier denken.
As the officer took her away, she recalled that she asked,
"Why do you push us around?"
And she remembered him saying,
"I don't know, but the law's the law, and you're under arrest."
pi_28013243
quote:
Op vrijdag 17 juni 2005 12:29 schreef milagro het volgende:

[..]

Goedkeuren ms niet, het werkt voor sommigen wel verwarrend , iig komen de stereotype opmerkingen al gauw in de categorie 'nee betekent dus gewoon ja' en de vraag "dus als het echt gebeurt is er de kans dat je gewoon geniet, stiekem'

Natuurlijk gaat het wel zoals jij wilt, jij fantaseert toch dat je zogenaamd niet wilt maar wel geniet

Maar goed, het beestje moet een naam hebben, ik noem het in zo'n fantasie overweldigen , anderen verkrachten.
Doet er ook niet toe.
Het heeft te maken met onderwerping denk ik, een sterke vent die zegt wat jij moet doen, enjij die niet anders kan dan gehoorzamen.
Denk dat het dan meer een BDSM fantasie is, alleen zijn er dan wel regels die nageleeft moeten worden natuurlijk. Zelf vind ik vrouwen in bondage geweldig, maar verkrachting is gewoon not done...
  vrijdag 17 juni 2005 @ 12:33:47 #31
95998 -DailaLama-
Het is Dalai, niet Daila!
pi_28013285
quote:
Op vrijdag 17 juni 2005 12:13 schreef HassieBassie het volgende:

[..]

Kijk, dat is nog es een argument

'Meneer van Persie, wat dreef U tot uw daden?'

'Ja nou kijk, ik zat Discovery te kijken, enne, nou ja, wist U dat verkrachting in het dierenrijk een gewoonte is?'
Ik zie al moeders hun kinderen op eten.
pi_28013380
quote:
Op vrijdag 17 juni 2005 12:32 schreef The_Terminator het volgende:

[..]

Denk dat het dan meer een BDSM fantasie is, alleen zijn er dan wel regels die nageleeft moeten worden natuurlijk. Zelf vind ik vrouwen in bondage geweldig, maar verkrachting is gewoon not done...
Hoe je fantasie ook loopt, je hebt de complete controle, ook dus als je fantaseert dat je hem niet hebt De verkrachter handelt immers vanuit jouw gedachten.

Fantaseren mannen eigenlijk wel eens over het verkrachten van een vrouw?
En geniet die vrouw dan, na enige tijd tegenstribbelen of is dan juist het opwindende dat ze écht niet wilt en angstig is?
  vrijdag 17 juni 2005 @ 12:37:31 #33
21704 SHE
Shaven, not furred
pi_28013437
quote:
Op vrijdag 17 juni 2005 12:32 schreef The_Terminator het volgende:

[..]

Is het niet. Ik heb weleens geexperimenteerd met BDSM, maar kwam tot de conclusie dat het niets voor mij is. Uiteraard kan het wel grappig zijn te spelen met bondage, maar echt geil vind ik het niet.

Wel kan ik kicken op het afsluiten van zintuigen; ( horen/zien/voelen ) dat intensiveert namelijk het vermogen om te " voelen " als ontvangende partij.

Maar goed, het is in mijn geval dus geen kwestie van BDSM verlangen.
pi_28013450
Mes op je keel, paar trappen in je buik.
Vervolgens verkracht worden door 3 TBS'ers waarvan je niet weet of ze een soa o.i.d. hebben(Verkrachters doen het meestal niet veilig).
Tja...
Dat heeft wel wat
Te audire non possum. Musa sapientum fixa est in aure.
  vrijdag 17 juni 2005 @ 12:39:33 #35
21704 SHE
Shaven, not furred
pi_28013499
quote:
Op vrijdag 17 juni 2005 12:37 schreef Overlast het volgende:
Mes op je keel, paar trappen in je buik.
Vervolgens verkracht worden door 3 TBS'ers waarvan je niet weet of ze een soa o.i.d. hebben(Verkrachters doen het meestal niet veilig).
Tja...
Dat heeft wel wat
Je verpest het een beetje
pi_28013503
quote:
Op vrijdag 17 juni 2005 12:30 schreef heiden6 het volgende:

[..]

Ik denk dat Alicey alleen wil laten zien dat het niet zo vreemd is als sommigen hier denken.
dat begrijpen we wel, maar je kan er zo heel erg niets mee.

er zijn vrouwtjespinnen die hun mannetjes opvreten na de sex.
schorpioenen doen dat ook dat ik, ms nog wel meer dieren.

ja, leuk, en?
pi_28013519
N vriendin van me vertelde dat ze ook fantaseerde over verkracht worden, maar vertelde er ook bij dat ze t in het echt idd ook absoluut niet zou willen meemaken. Komt erop neer dat in de fantasie je je niks moet aantrekken van soas, pijn, zwanger worden, en je je gewoon kan voorstellen dat je zelf niks kan doen behalve je overgeven en genieten van wat die kerel met je doet. Heeft er idd alles mee te maken dat je onderworpen wordt en veel vrouwen dat nu eenmaal graag willen.
  vrijdag 17 juni 2005 @ 12:40:29 #38
111829 MissBliss
Godin van SHO
pi_28013538
Verkracht worden is totaal niet geil of leuk ofzo, dus ik snap niet hoe je het zou kunnen 'willen'.
Verkrachting gebeurt tegen je zin, maar je zou het wel willen?? Dat gaat toch niet samen? Iets willen dat je niet wil..
Naja, misschien begrijp ik je verkeerd maar voor mij is het echt geen fantasie. Een beetje harde seks oke, maar ik wil niks tegen mn zin doen..
Ziggy played guitar
Op donderdag 23 maart 2006 18:21 schreef Zhenar het volgende:
De gedachte alleen al om in de sig van MissBliss te staan maakt mij bronstig als een everzwijn bij volle maan :9~
pi_28013539
quote:
Op vrijdag 17 juni 2005 12:30 schreef heiden6 het volgende:

[..]

De context is me duidelijk, de manier waarop ze het brengt lachwekkend.

Dat HET niet zo vreemd is als sommigen hier denken. Wat is dat HET? Verkrachtingen of fantasien over verkrachtingen? Zoals ik het lees zegt Alicey dat verkrachtingen heel natuurlijk zijn, of is ze een soort paardenfluisteraar die weet waar dieren over fantaseren?
Big dick.
  vrijdag 17 juni 2005 @ 12:42:00 #40
21704 SHE
Shaven, not furred
pi_28013586

Spinnnnnnn
pi_28013638
ieeeeeeeeeeeeeeeeeeuw
pi_28013652

Geil

-je webicon was te groot, niet terugplaatsen-
pi_28013655
quote:
Op vrijdag 17 juni 2005 12:40 schreef MissBliss het volgende:
Verkracht worden is totaal niet geil of leuk ofzo, dus ik snap niet hoe je het zou kunnen 'willen'.
Verkrachting gebeurt tegen je zin, maar je zou het wel willen?? Dat gaat toch niet samen? Iets willen dat je niet wil..
Naja, misschien begrijp ik je verkeerd maar voor mij is het echt geen fantasie. Een beetje harde seks oke, maar ik wil niks tegen mn zin doen..
Ik denk dat het ook wel het taboe is wat het geil maakt.
As the officer took her away, she recalled that she asked,
"Why do you push us around?"
And she remembered him saying,
"I don't know, but the law's the law, and you're under arrest."
pi_28013686
quote:
Op vrijdag 17 juni 2005 12:43 schreef Sjakie01 het volgende:
[afbeelding]

Geil

das een nepfoto
  vrijdag 17 juni 2005 @ 12:45:04 #45
33189 RM-rf
1/998001
pi_28013692
quote:
Op vrijdag 17 juni 2005 12:22 schreef SHE het volgende:

*ploing* valt nu het dubbeltje bij je ...

jij bent in controle over je fantasie... als je binnen die fantasie 'fantaseert' geen controle te hebben, is dat jouw keuze, die je _kan_ doen ... oftewel je houdt jezelf dat enkel voor ...

Interessant en misschien werkelijk 'twijfelachtig' zou het pas worden als kennelijk vrouwen ook bewust in hun handelen een 'gevaarlijke' situatie opzoeken, voor de spanning ... zich eventueel kleden in het bewustzijn hierdoor 'uit te dagen' en misschien wel een aanranding te provoceren ...

Ik heb zelf het idee dat vrijwel geen vrouw dat in de echte werkelijkheid doet, buiten de 'fantasie' of het 'spel' .... (al is het een sterk aanwezige 'erotische mythe' imho, die ook terugkomt in bondage en S&M, maar ook daar is altijd heel sterk de grens dat de 'schijnbaar gedongen persoon' in werkelijkheid wél de controle behoudt...)

Ik heb zelf overigens het idee dat juist bij de 'nette' meisjes, zulke fantasieen sterker zijn en sterker beleeft worden ...
"Whatever you feel like: Life’s not one color, nor are you my only reader" - Ausonius, Epigrammata 25
  vrijdag 17 juni 2005 @ 12:46:04 #46
111829 MissBliss
Godin van SHO
pi_28013730
quote:
Op vrijdag 17 juni 2005 12:44 schreef heiden6 het volgende:

[..]

Ik denk dat het ook wel het taboe is wat het geil maakt.
Mja, als je het meemaakt is het verre van geil hoor Het is dan wel een fantasie maar de meeste fantasien wil je toch juist beleven? Naja, dat vind ik het rare, want een verkrachting wil je toch niet meemaken als vrouw zijnde..
Ziggy played guitar
Op donderdag 23 maart 2006 18:21 schreef Zhenar het volgende:
De gedachte alleen al om in de sig van MissBliss te staan maakt mij bronstig als een everzwijn bij volle maan :9~
  vrijdag 17 juni 2005 @ 12:49:45 #47
121202 Sheva
lulletje rosenwater
pi_28013869
jezus milagro, wat kan jij zeuren in een discussie zeg..pff
Heb jy gezegd dat ik een lul was?
21.5.04 RIP
Fotoboekje
  vrijdag 17 juni 2005 @ 12:52:16 #48
21704 SHE
Shaven, not furred
pi_28013956
quote:
Op vrijdag 17 juni 2005 12:45 schreef RM-rf het volgende:

[..]

*ploing* valt nu het dubbeltje bij je ...

jij bent in controle over je fantasie... als je binnen die fantasie 'fantaseert' geen controle te hebben, is dat jouw keuze, die je _kan_ doen ... oftewel je houdt jezelf dat enkel voor ...

Interessant en misschien werkelijk 'twijfelachtig' zou het pas worden als kennelijk vrouwen ook bewust in hun handelen een 'gevaarlijke' situatie opzoeken, voor de spanning ... zich eventueel kleden in het bewustzijn hierdoor 'uit te dagen' en misschien wel een aanranding te provoceren ...

Ik heb zelf het idee dat vrijwel geen vrouw dat in de echte werkelijkheid doet, buiten de 'fantasie' of het 'spel' .... (al is het een sterk aanwezige 'erotische mythe' imho, die ook terugkomt in bondage en S&M, maar ook daar is altijd heel sterk de grens dat de 'schijnbaar gedongen persoon' in werkelijkheid wél de controle behoudt...)

Ik heb zelf overigens het idee dat juist bij de 'nette' meisjes, zulke fantasieen sterker zijn en sterker beleeft worden ...

Ik kom inderdaad uit een voortreffelijk milieu
pi_28013996
quote:
Op vrijdag 17 juni 2005 12:49 schreef Sheva het volgende:
jezus milagro, wat kan jij zeuren in een discussie zeg..pff
zie het als verbale verkrachting, dan is het weer geil
  vrijdag 17 juni 2005 @ 12:54:30 #50
58789 Snakey
-||||--------||||-
pi_28014045
Dit topic doet me denken aan een vriendin die me vertelde dat ze nooit een orgasme kreeg bij normale sex met haar vriend, of vrienden die ze in het verleden had gehad. Ze is echter een keer verkracht door twee mannen waarbij ze plotseling meerdere orgasmes kreeg. Buiten dat dit enorm verwarrend was voor d'r kon ze het niet anders uitleggen dan dat het leek alsof er een soort van oerdrift naar boven kwam die ze nog nooit gevoeld had en verder ook niet kon uitleggen.

Met bovenstaande denk ik (hoewel ik er eigenlijks niks over kan zeggen omdat ik geen vrouw ben) dat het met een oerdrift te maken heeft.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')