abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 17 juni 2005 @ 20:21:24 #251
37769 erodome
Zweefteef
pi_28028016
quote:
Op vrijdag 17 juni 2005 20:07 schreef LarZje het volgende:
Erodome niet eens??
Nee, de mannen met wie ik in bed gelegen heb kregen hem wel gewoon omhoog

Misschien ken ik hem we, maar weet ik niet dat die zo heet, geen idee dus wat de gouden greep zou zijn...
Als je altijd doet wat je altijd deed zul je altijd krijgen wat je altijd kreeg.
pi_28028022
Verkrachting is ook helemaal niet zo erg als het lijkt. Het is een door regels onderdrukt onderdeel van de mens zoals hij eigenlijk is. De meeste vrouwen zijn er wel warm voor te krijgen (zoals in de reacties logischerwijs ook naar voren komt). Punt is alleen... zodra er echt keiharde mishandeling of moord bij komt kijken, verliest de verkrachting zijn 'natuurlijke' essentie (copulatie onder gezonde dwang) en mist het zijn doel volledig. Een vrouw is immers geen wegwerpartikel. Verkrachting zou dus ook nooit en te nimmer in blijvende fysieke schade mogen resulteren.
  vrijdag 17 juni 2005 @ 20:23:06 #253
37769 erodome
Zweefteef
pi_28028055
quote:
Op vrijdag 17 juni 2005 17:37 schreef Talietje het volgende:

[..]

dat lijkt me dus geweldig... maar wel nogal strange
denk dat mijn vriend dus zou zeggen dat ik ziek ben
Dat is vaak het probleem, hoe breng je zoiets zonder dat je gelijk als zieke vrucht wordt beschouwd.

Maar het is toch een kwestie van het naar voren brengen en het gewoon eens een keer heel rustig aan proberen, moet je partner wel willen, maar ik heb dan zoiets van een keertje proberen gaat niemand overstuur van toch?
Als je altijd doet wat je altijd deed zul je altijd krijgen wat je altijd kreeg.
  vrijdag 17 juni 2005 @ 20:23:24 #254
21704 SHE
Shaven, not furred
pi_28028060
quote:
Op vrijdag 17 juni 2005 20:21 schreef Bombie het volgende:
Verkrachting is ook helemaal niet zo erg als het lijkt. Het is een door regels onderdrukt onderdeel van de mens zoals hij eigenlijk is. De meeste vrouwen zijn er wel warm voor te krijgen (zoals in de reacties logischerwijs ook naar voren komt). Punt is alleen... zodra er echt keiharde mishandeling of moord bij komt kijken, verliest de verkrachting zijn 'natuurlijke' essentie (copulatie onder gezonde dwang) en mist het zijn doel volledig. Een vrouw is immers geen wegwerpartikel. Verkrachting zou dus ook nooit en te nimmer in blijvende fysieke schade mogen resulteren.
Mooi verwoord

Dit bedoel ik idd. Kijk, ik vind dat verkrachten best leuk enzo...maar meteen een paar blauwe ogen, inwendige bloedingen of zelfs dood...neh
Gewoon met beleid enzo.
pi_28028085
Verantwoord verkrachten zeg maar
pi_28028092
quote:
Op vrijdag 17 juni 2005 20:17 schreef SHE het volgende:
OK ok

Je moet met duim en wijsvinger, de penis bij de stam ( echt bij de stam, waar de pik vast zit aan het lijf ) beetpakken en goed hard drukken ( meeste druk met je duim, en deze gericht naar de balzak ). Bedoeling is dat je de bloedtoevoer even lamlegt. De rest van je vingers kun je gebruiken om wat druk uit te oefenen op het perineum , of zelfs de prostaat te masseren...al zullen de meeste mannen het niet zo waarderen dat je daar een vinger naar binnen schuift, maar goed...die sterven onwetend..their loss

Het vergt vreselijk veel oefening en je moet toevallig een man in je buurt hebben die wil fungeren als oefen object. Als je de penis stijf krijgt, als er geen opwinding is, of wanneer je maatje slaapt...dan zit je goed
Uiteraard is het in de slaap het beste om te doen meteen na het inslapen...na de rem slaap komt de ODOL alweer en is de techniek nutteloos.
Interessant, en zo, maar waarom c.q. wanneer zou je deze kunstgreep willen toepassen

om van 0 tot full blown erectie te komen binnen een seconde of zo als de standaard handelingen niet werken ?

ja, sorry ik leef onwetend
[i]"you left me standing here, a long long time ago"[/i]
pi_28028108
Om een man te verkrachten dus.
  vrijdag 17 juni 2005 @ 20:26:35 #258
21704 SHE
Shaven, not furred
pi_28028132
quote:
Op vrijdag 17 juni 2005 20:25 schreef milagro het volgende:

[..]

Interessant, en zo, maar waarom c.q. wanneer zou je deze kunstgreep willen toepassen

om van 0 tot full blown erectie te komen binnen een seconde of zo als de standaard handelingen niet werken ?

ja, sorry ik leef onwetend
Als meneer slaapt
Als meneer teveel gezopen heeft

en zo kan ik nog 10 redenen verzinnen om het toe te passen
  vrijdag 17 juni 2005 @ 20:26:49 #259
37769 erodome
Zweefteef
pi_28028136
quote:
Dat de mens van nature verkracht is een ontzettende aanname he, of dat echt zo was weet niemand...

Ik las een aantal pagina's terug dat verkrachting in de natuur normaal is, nou nogal niet dus, er zijn maar een klein aantal soorten(zoogdieren) die aan verkrachting doen en dan gaat verkrachting om dominantie en niet om voortplanting.

Het is dan ook zo dat de kleinste kans op een zwangerschap via een verkrachting is, de grootste kans op zwangerschap bij een goede vrijpartij met orgasme's, dit spreekt dat verkrachting is zo natuurlijk voor de mens nogal tegen....

Dat dierenseks er soms wat bruut uitziet betekend niet dat het verkrachting is, er gaat meestal een hele paringsdans aan vooraf en het vrouwtje bepaald toch echt wie, wat en wanneer...
pi_28028151
quote:
en wat about blijvende emotionele schade? of vermeld je dat niet omdat dat voor zich spreekt?
  vrijdag 17 juni 2005 @ 20:27:40 #261
73259 Monus
ĄViva Espaņa, coņo!
pi_28028169
quote:
Op vrijdag 17 juni 2005 14:17 schreef erodome het volgende:

Ik weet nog dat ze op de camping van die seks stripboekjes verkochten, van vampira enzo, dat was heeeeeeeeeel spannend voor mij, ik die dingen stiekum kopen, mee mijn tent in.
Maar mijn favoriete waren boekjes met wat duisterdere verhalen erin, bv 1 boekje over zogenaamde heksen, die werden gevangen, gemarteld en verkracht op allerlei meer dan overdreven manieren.
Wat heb ik dat boekje vaak gelezen in mijn tentje en ook thuis nog, heel wat orgasme's gehad op dat boekje

Wist niet dat er ook vrouwen waren die deze boekjes lazen.
Heb me er jaren schuldig over gevoeld.
pi_28028185
Gezien het feit dat verkrachting zo ontzettend veel voorkomt, zou je wel verwachten dat het natuurlijk is...
pi_28028242
quote:
Op vrijdag 17 juni 2005 20:26 schreef SHE het volgende:

[..]

Als meneer slaapt

als meneer slaapt dan is er orale sex
als meneer te veel gezopen heeft , geen ervaring mee, in die zin de mannen die ik ken(de) waren ook dan gewoon hard, kwamen alleen niet makkelijk klaar

doe me die 10 andere redenen maar

nee, point taken, maar tot nu toe niet nodig gehad dus
  vrijdag 17 juni 2005 @ 20:30:48 #264
37769 erodome
Zweefteef
pi_28028243
quote:
Op vrijdag 17 juni 2005 20:26 schreef SHE het volgende:

[..]

Als meneer slaapt

Mwaw, ik heb het toch wat meer op een wat actievere bedpartner, dus als ze slapen of te laveloos zijn om te neuken dan wacht ik wel tot ze weer bij zijn...

Ken hem wel trouwens die gouden greep dus, heb hem nog weleens gebruikt bij een arme ziel die wel heel graag wilde, maar iets teveel xtc genomen had
Maar een echt succes is dat niet hoor, ok je krijgt hem hard, maar als hij slap wil worden wordt hij dat toch wel weer als je niet steeds de boel dichthoudt daar.
pi_28028270
quote:
Op vrijdag 17 juni 2005 20:28 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Gezien het feit dat verkrachting zo ontzettend veel voorkomt, zou je wel verwachten dat het natuurlijk is...
voor mannen dan ms.

ik kan er iig de natuurlijk lol niet van ontdekken
pi_28028271
quote:
voor mannen dan ms.

ik kan er iig de natuurlijk lol niet van ontdekken
  vrijdag 17 juni 2005 @ 20:32:54 #267
37769 erodome
Zweefteef
pi_28028294
quote:
Of dat de mens nogal gefrustreerd is, wat niet heel ver naast de waarheid ligt, onze gewone vormen van dominantie(de natuurlijke) kunnen we niet meer uiten, we leven nu eenmaal niet meer in de oer situatie.

Daarbij onderdrukken we als een beer instinct en instinct laat zich nu eenmaal niet al te best onderdrukken, dat wil er dan nog weleens nogal verwrongen weer uitkomen.
  vrijdag 17 juni 2005 @ 20:32:57 #268
93297 LarZje
De nootekraecker
pi_28028295
Bestaat er ook zoiets bij vrouwen...een gouden greep?
Vrouwen maken meer kapot dan drank goed kan maken
pi_28028327
quote:
Op vrijdag 17 juni 2005 20:32 schreef LarZje het volgende:
Met welk doel? Een vrouw nat houden? Daarvoor voldoet het wrijven van de clitoris voor meer vrouwelijk vocht, of zelf speeksel of glijmiddel toevoegen
pi_28028330
quote:
Op vrijdag 17 juni 2005 20:23 schreef erodome het volgende:

[..]

Dat is vaak het probleem, hoe breng je zoiets zonder dat je gelijk als zieke vrucht wordt beschouwd.

Maar het is toch een kwestie van het naar voren brengen en het gewoon eens een keer heel rustig aan proberen, moet je partner wel willen, maar ik heb dan zoiets van een keertje proberen gaat niemand overstuur van toch?
uhu je hebt gelijk
Do not take life too seriously. You will never get out of it alive.
pi_28028335
quote:
Op vrijdag 17 juni 2005 20:32 schreef LarZje het volgende:
jazeker, zie Sylvie Meijs
pi_28028444
quote:
Op vrijdag 17 juni 2005 20:26 schreef erodome het volgende:

[..]

Dat de mens van nature verkracht is een ontzettende aanname he, of dat echt zo was weet niemand...
De natuur openbaart zich nogal opzichtig in oorlogssituaties waarin er ineens veel minder controle, en de pakkans minimaal is. Wat mannen er nu van weerhoudt om vrouwen te 'nemen' wanneer ze daar zin in hebben (verkrachting is ook eigenlijk alleen maar een morele interpretatie van een basale seksuele handeling), is dat ze opgevoed worden het niet te doen en dat de wet ze in de weg zit. Vrijheid heeft gewoon een hogere prioriteit dan het bevredigen van je dierlijke verlangens. Een man kiest.
  vrijdag 17 juni 2005 @ 20:47:25 #273
37769 erodome
Zweefteef
pi_28028667
Oorlog is niet echt een natuurlijke situatie te noemen, dat is pure waanzin waar mensen gek in worden....

En daar zie je juist dat verkrachting bar weinig met lust/voortplanting te maken heeft, daar zie je juist de dominantie erin, het heel hard neerzetten van die dominantie, macht hebben over de ander.

Heel mooi voorbeeld van je om aan te tonen dat het niet in de menselijke voortplantingsnatuur zit te verkrachten, maar dat het om dominantie gaat.
  vrijdag 17 juni 2005 @ 20:47:46 #274
73259 Monus
ĄViva Espaņa, coņo!
pi_28028680
quote:
Op vrijdag 17 juni 2005 12:36 schreef milagro het volgende:

[..]

Fantaseren mannen eigenlijk wel eens over het verkrachten van een vrouw?
En geniet die vrouw dan, na enige tijd tegenstribbelen of is dan juist het opwindende dat ze écht niet wilt en angstig is?
Valt me wel erg tegen dat er bijna geen man hier op reageert.
Ik fantaseerde/droomde vroeger regelmatig over om een vrouw te verkrachten. Vooral het tegenstribbelen, overmeesteren, de macht uitvoeren zijn dan de dingen die opwindend zijn. Het vreemde is dat wanneer de droom over een vriendin/ex gaat dat het mij dan juist opwind als zij er van geniet.

[ Bericht 0% gewijzigd door Monus op 17-06-2005 20:53:26 ]
pi_28028883
quote:
Op vrijdag 17 juni 2005 20:47 schreef erodome het volgende:
Oorlog is niet echt een natuurlijke situatie te noemen, dat is pure waanzin waar mensen gek in worden....
Ik denk dat oorlog juist heel natuurlijk is. Het bestaat zolang als er mensen bestaan. Gewoon gevechten om rang en territorium.
quote:
En daar zie je juist dat verkrachting bar weinig met lust/voortplanting te maken heeft, daar zie je juist de dominantie erin, het heel hard neerzetten van die dominantie, macht hebben over de ander.
Dat maakt het niet minder natuurlijk, integendeel.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')