Nee, de mannen met wie ik in bed gelegen heb kregen hem wel gewoon omhoogquote:Op vrijdag 17 juni 2005 20:07 schreef LarZje het volgende:
Erodome niet eens??
Dat is vaak het probleem, hoe breng je zoiets zonder dat je gelijk als zieke vrucht wordt beschouwd.quote:Op vrijdag 17 juni 2005 17:37 schreef Talietje het volgende:
[..]
dat lijkt me dus geweldig... maar wel nogal strange
denk dat mijn vriend dus zou zeggen dat ik ziek ben
Mooi verwoordquote:Op vrijdag 17 juni 2005 20:21 schreef Bombie het volgende:
Verkrachting is ook helemaal niet zo erg als het lijkt. Het is een door regels onderdrukt onderdeel van de mens zoals hij eigenlijk is. De meeste vrouwen zijn er wel warm voor te krijgen (zoals in de reacties logischerwijs ook naar voren komt). Punt is alleen... zodra er echt keiharde mishandeling of moord bij komt kijken, verliest de verkrachting zijn 'natuurlijke' essentie (copulatie onder gezonde dwang) en mist het zijn doel volledig. Een vrouw is immers geen wegwerpartikel. Verkrachting zou dus ook nooit en te nimmer in blijvende fysieke schade mogen resulteren.
Interessant, en zo, maar waarom c.q. wanneer zou je deze kunstgreep willen toepassenquote:Op vrijdag 17 juni 2005 20:17 schreef SHE het volgende:
OK ok
Je moet met duim en wijsvinger, de penis bij de stam ( echt bij de stam, waar de pik vast zit aan het lijf ) beetpakken en goed hard drukken ( meeste druk met je duim, en deze gericht naar de balzak ). Bedoeling is dat je de bloedtoevoer even lamlegt. De rest van je vingers kun je gebruiken om wat druk uit te oefenen op het perineum , of zelfs de prostaat te masseren...al zullen de meeste mannen het niet zo waarderen dat je daar een vinger naar binnen schuift, maar goed...die sterven onwetend..their loss
Het vergt vreselijk veel oefening en je moet toevallig een man in je buurt hebben die wil fungeren als oefen object. Als je de penis stijf krijgt, als er geen opwinding is, of wanneer je maatje slaapt...dan zit je goed![]()
Uiteraard is het in de slaap het beste om te doen meteen na het inslapen...na de rem slaap komt de ODOL alweer en is de techniek nutteloos.
Als meneer slaaptquote:Op vrijdag 17 juni 2005 20:25 schreef milagro het volgende:
[..]
Interessant, en zo, maar waarom c.q. wanneer zou je deze kunstgreep willen toepassen
om van 0 tot full blown erectie te komen binnen een seconde of zo als de standaard handelingen niet werken ?
ja, sorry ik leef onwetend
Dat de mens van nature verkracht is een ontzettende aanname he, of dat echt zo was weet niemand...quote:Op vrijdag 17 juni 2005 20:21 schreef Bombie het volgende:
Verkrachting is ook helemaal niet zo erg als het lijkt. Het is een door regels onderdrukt onderdeel van de mens zoals hij eigenlijk is. De meeste vrouwen zijn er wel warm voor te krijgen (zoals in de reacties logischerwijs ook naar voren komt). Punt is alleen... zodra er echt keiharde mishandeling of moord bij komt kijken, verliest de verkrachting zijn 'natuurlijke' essentie (copulatie onder gezonde dwang) en mist het zijn doel volledig. Een vrouw is immers geen wegwerpartikel. Verkrachting zou dus ook nooit en te nimmer in blijvende fysieke schade mogen resulteren.
en wat about blijvende emotionele schade? of vermeld je dat niet omdat dat voor zich spreekt?quote:Op vrijdag 17 juni 2005 20:21 schreef Bombie het volgende:
quote:Op vrijdag 17 juni 2005 14:17 schreef erodome het volgende:
Ik weet nog dat ze op de camping van die seks stripboekjes verkochten, van vampira enzo, dat was heeeeeeeeeel spannend voor mij, ik die dingen stiekum kopen, mee mijn tent in.
Maar mijn favoriete waren boekjes met wat duisterdere verhalen erin, bv 1 boekje over zogenaamde heksen, die werden gevangen, gemarteld en verkracht op allerlei meer dan overdreven manieren.
Wat heb ik dat boekje vaak gelezen in mijn tentje en ook thuis nog, heel wat orgasme's gehad op dat boekje
als meneer slaapt dan is er orale sexquote:Op vrijdag 17 juni 2005 20:26 schreef SHE het volgende:
[..]
Als meneer slaapt
Als meneer teveel gezopen heeft
en zo kan ik nog 10 redenen verzinnen om het toe te passen
Mwaw, ik heb het toch wat meer op een wat actievere bedpartner, dus als ze slapen of te laveloos zijn om te neuken dan wacht ik wel tot ze weer bij zijn...quote:Op vrijdag 17 juni 2005 20:26 schreef SHE het volgende:
[..]
Als meneer slaapt
Als meneer teveel gezopen heeft
en zo kan ik nog 10 redenen verzinnen om het toe te passen
voor mannen dan ms.quote:Op vrijdag 17 juni 2005 20:28 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Gezien het feit dat verkrachting zo ontzettend veel voorkomt, zou je wel verwachten dat het natuurlijk is...
voor mannen dan ms.quote:Op vrijdag 17 juni 2005 20:28 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Gezien het feit dat verkrachting zo ontzettend veel voorkomt, zou je wel verwachten dat het natuurlijk is...
Of dat de mens nogal gefrustreerd is, wat niet heel ver naast de waarheid ligt, onze gewone vormen van dominantie(de natuurlijke) kunnen we niet meer uiten, we leven nu eenmaal niet meer in de oer situatie.quote:Op vrijdag 17 juni 2005 20:28 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Met welk doel? Een vrouw nat houden?quote:Op vrijdag 17 juni 2005 20:32 schreef LarZje het volgende:
Bestaat er ook zoiets bij vrouwen...een gouden greep?
uhu je hebt gelijkquote:Op vrijdag 17 juni 2005 20:23 schreef erodome het volgende:
[..]
Dat is vaak het probleem, hoe breng je zoiets zonder dat je gelijk als zieke vrucht wordt beschouwd.
Maar het is toch een kwestie van het naar voren brengen en het gewoon eens een keer heel rustig aan proberen, moet je partner wel willen, maar ik heb dan zoiets van een keertje proberen gaat niemand overstuur van toch?
jazeker, zie Sylvie Meijsquote:Op vrijdag 17 juni 2005 20:32 schreef LarZje het volgende:
Bestaat er ook zoiets bij vrouwen...een gouden greep?
De natuur openbaart zich nogal opzichtig in oorlogssituaties waarin er ineens veel minder controle, en de pakkans minimaal is. Wat mannen er nu van weerhoudt om vrouwen te 'nemen' wanneer ze daar zin in hebben (verkrachting is ook eigenlijk alleen maar een morele interpretatie van een basale seksuele handeling), is dat ze opgevoed worden het niet te doen en dat de wet ze in de weg zit. Vrijheid heeft gewoon een hogere prioriteit dan het bevredigen van je dierlijke verlangens. Een man kiest.quote:Op vrijdag 17 juni 2005 20:26 schreef erodome het volgende:
[..]
Dat de mens van nature verkracht is een ontzettende aanname he, of dat echt zo was weet niemand...
Valt me wel erg tegen dat er bijna geen man hier op reageert.quote:Op vrijdag 17 juni 2005 12:36 schreef milagro het volgende:
[..]
Fantaseren mannen eigenlijk wel eens over het verkrachten van een vrouw?
En geniet die vrouw dan, na enige tijd tegenstribbelen of is dan juist het opwindende dat ze écht niet wilt en angstig is?
Ik denk dat oorlog juist heel natuurlijk is. Het bestaat zolang als er mensen bestaan. Gewoon gevechten om rang en territorium.quote:Op vrijdag 17 juni 2005 20:47 schreef erodome het volgende:
Oorlog is niet echt een natuurlijke situatie te noemen, dat is pure waanzin waar mensen gek in worden....
Dat maakt het niet minder natuurlijk, integendeel.quote:En daar zie je juist dat verkrachting bar weinig met lust/voortplanting te maken heeft, daar zie je juist de dominantie erin, het heel hard neerzetten van die dominantie, macht hebben over de ander.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |