nopequote:

Nou wil ik t weten ook....quote:Op vrijdag 17 juni 2005 18:50 schreef SHE het volgende:
[..]
nope![]()
" De gouden greep "![]()
Ik gebruikte het weleens als ik zin had en mijn ex sliep...kan je gewoon je gang gaan zonder dat ie noodzakelijkerwijs eerst wakker hoeft te worden![]()

Die had ik dus al geprobeerd ja. Of daar, of de slotenmaker. Met "sex" erachter kom je op dezelfde link trouwens.quote:Op vrijdag 17 juni 2005 18:54 schreef heiden6 het volgende:
[..]
VOlgens Google moet je dan bij de EO zijn.

Die SHE heeft er wel verstand van, straks gaat ze zelf nog iemand verkrachtenquote:Op vrijdag 17 juni 2005 18:50 schreef SHE het volgende:
[..]
nope![]()
" De gouden greep "![]()
Ik gebruikte het weleens als ik zin had en mijn ex sliep...kan je gewoon je gang gaan zonder dat ie noodzakelijkerwijs eerst wakker hoeft te worden![]()

Close ! maar nog niet dichtbijquote:Op vrijdag 17 juni 2005 20:01 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Het is in een ander topic ook al eens aan bod gekomen en ik weet nog steeds niet wat het is.
Via de anus naar de prostaat wellicht?

Contradictio in terminis.quote:Op vrijdag 17 juni 2005 20:04 schreef SHE het volgende:
Close ! maar nog niet dichtbij

Perineum. Goede plek is dat.quote:Op vrijdag 17 juni 2005 20:07 schreef milagro het volgende:
op het tussenschotje (tussen ballen en anus, hoe heet dat ook alweer) drukken met een vinger en dan met de ander hand de leuter vlak onder de eikel omsluiten?
doet een gooi

nooit nodig gehad ws en/of geen behoefte aan een slapend neukmeubelquote:Op vrijdag 17 juni 2005 20:06 schreef SHE het volgende:
Whehehe...dit is veel leuker
Grappig ook dat zo weinig mensen de gouden greep kennen .
Tranceptor kent 'm ook...volgens mij de enige hier op Fok! als ik het zo lees...

Ik dacht ook iets met druk op het perineum ja...quote:Op vrijdag 17 juni 2005 20:07 schreef milagro het volgende:
op het tussenschotje (tussen ballen en anus, hoe heet dat ook alweer) drukken met een vinger en dan met de ander hand de leuter vlak onder de eikel omsluiten?
doet een gooi

Ik.quote:Op vrijdag 17 juni 2005 18:43 schreef RonaldV het volgende:
[..]
Welke man gaat nou melden dat hij MOEST neuken, terwijl hij het niet wou?![]()

ja anders was ie dus gewoon dood, hèquote:Op vrijdag 17 juni 2005 20:10 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Ik heb trouwens ook wel eens een vriendje geneukt die lag te slapen met een ODOL.Hij werd er wel wakker van.

Hij deed nog ongeveer tien minuten net alsof hij sliep terwijl ik me vermaakte.quote:Op vrijdag 17 juni 2005 20:12 schreef milagro het volgende:
ja anders was ie dus gewoon dood, hè
dat effect krijg je met de platinum greep

*in lucht oefent met vingers*quote:Op vrijdag 17 juni 2005 20:17 schreef SHE het volgende:
Je moet met duim en wijsvinger, de penis bij de stam ( echt bij de stam, waar de pik vast zit aan het lijf ) beetpakken en goed hard drukken ( meeste druk met je duim, en deze gericht naar de balzak ). Bedoeling is dat je de bloedtoevoer even lamlegt. De rest van je vingers kun je gebruiken om wat druk uit te oefenen op het perineum , of zelfs de prostaat te masseren...

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |