abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 21 juni 2005 @ 23:09:46 #51
21527 Fonkmeistah
Zinloos Geweldig
pi_28118414

ik maak me daar toch een beetje zorgen om...
Zij die willen voorkomen dat je de werkelijke geschiedenis kent, zijn er op uit hem te herhalen.
Do not attempt to think or depression may occur, All sports broadcasts will proceed as normal
  woensdag 22 juni 2005 @ 00:37:54 #52
93076 BaajGuardian
De echte BG, die tof is.
pi_28121122
johan de with en pfaf , jullie zijn perfecte voorbeelden van achterlijke kortzichtige schijtboeren.
gefeliciteerd.
zootje kut mongolen hier weer
flikker toch op man
Vraag yvonne maar hoe tof ik ben, die gaf mij er ooit een tagje voor.
  woensdag 22 juni 2005 @ 00:46:51 #53
55946 livEliveD
Cogito ergo doleo
pi_28121322
quote:
Op woensdag 22 juni 2005 00:37 schreef BaajGuardian het volgende:
johan de with en pfaf , jullie zijn perfecte voorbeelden van achterlijke kortzichtige schijtboeren.
gefeliciteerd.
flikker toch op man
Ze bedoelen het vast goed. Dan is hun visie niet die van jou, boeien . Zou ook saai worden als iedereen er hetzelfde over dacht niet waar
Op zaterdag 7 oktober 2006 14:56 schreef Friek_ het volgende:
Nu kon ik het niet laten om even snel op je Fotoboek te kijken en ik zag wat ik al dacht: een onzeker beta-studentje.
pi_28125450
Dus omdat anderen niet hetzelfde denken over bepaalde onderwerpen, open je maar een semi-klaag topic, waarin je dan weer anderen uitscheld voor kut mongolen, achterlijke kortzichtige schijtboeren en wil je dat ze op flikkeren?

Wat is je probleem? Vrijheid van meningsuiting is (nog steeds) een groot goed in ons landje, dus ook verschil in diezelfde menigsuiting. Waarom voel jij je zo geroepen om ons van ons eigen "tokkieversctand" te redden.

Dodeca post hier een vage post over wind met een link (waarin vrij veel onzin verteld wordt) en dat is prima, maar als iemand daar tegenin gaat en dan met een mening die niet in jouw denkwereldje past, dan moet die schijtboer optyfen?

Accepteer nu eens dat er ook mensen zijn die niet in complot theorien geloven en dat zijn geen minderwaardige mensen, zijn niet dom, niet kortzichtig en ook zij hebben recht op het uiten van hun mening.
You can't convince a believer of anything; for their belief is not based on evidence, it's based on a deep seated need to believe
C. Sagan
pi_28128813
hola 911 leeft nog ?

* * *

22/06 Verdachte aanslagen 11 september opgepakt in Mexico

In het noordoosten van Mexico is dinsdagavond Amer Haykel, een Brit van Arabische origine, opgepakt.

De man wordt ervan verdacht betrokken te zijn bij de aanslagen van 11 september 2001 in de Verenigde Staten, zo meldt het Mexicaanse gerecht woensdag. De Mexicaanse minister van Justitie liet dinsdagavond weten dat de vermeende terrorist "zonder twijfel snel zal worden uitgewezen", zoals ook gebeurde met de Pakistaanse Arif Ali Durrani, die afgelopen 15 juni werd opgepakt in dezelfde streek.

Amer Haykel, geboren in Beiroet, werd door de politie opgepakt in de gemeente La Paz en daarna overgebracht naar Mexico-stad, waar hij ter beschikking werd gesteld van de migratie-autoriteiten. "Volgens de Amerikaanse autoriteiten heeft Amer Haykel banden met de extremistische groeperingen die betrokken waren bij de aanslagen van 11 september in New York", luidt het in een mededeling van het Mexicaanse gerecht. "Zijn arrestatie is het resultaat van het uitwisselen van informatie met de Amerikaanse overheid".

* * *

Euh ... dit is maar een verdachte ... hoe zit het met de "zogezegde echte daders" die nog rondlopen ?
I understand how you feel. You see, it's all very clear to me now. The whole thing. It's wonderful.
  woensdag 22 juni 2005 @ 13:11:45 #56
93076 BaajGuardian
De echte BG, die tof is.
pi_28130744
quote:
Vrij ziek inderdaad, viel mij ook al op.
(pfaf)
quote:
Ik ken stichers van godsdiensten die minder arrogant waren. Bovendien is er in dat bericht van de voorpagina iemand duidelijk de weg kwijt, Avondzonnetje ''de gekwalificeerde.''
(johan de with)

leuke meningen

, oh en tong in de poh vond het ook weer even leuk om een smakeloze gordelpost te maken , ook gefeliciteerd voor het wederom laten zien wat voor een stuk stront je bent mén.
quote:
Pas op wat jullie zeggen, BG aanvallen mag niet in zijn eigen beschermde wereld!
is er niet een block uit truth voor dit soort figuren ?
  woensdag 22 juni 2005 @ 13:14:25 #57
93076 BaajGuardian
De echte BG, die tof is.
pi_28130822
met dit soort figuren vraag ik me telkens weer af wat ik nog op de planeet doe , behalve wachten tot jullie wereldje er eindelijk aan gaat.
pi_28131459
quote:
Op woensdag 22 juni 2005 13:14 schreef BaajGuardian het volgende:
met dit soort figuren vraag ik me telkens weer af wat ik nog op de planeet doe , behalve wachten tot jullie wereldje er eindelijk aan gaat.
BG doe niet zo zielig, vanaf de OP ben je al op een denigrerende toon bezig maar zodra je er kritiek op krijgt ga je je gedragen als een gepest brugpiepertje.
  woensdag 22 juni 2005 @ 13:49:37 #59
52164 pfaf
pfief, pfaf, pfoef!
pi_28131933
quote:
Op woensdag 22 juni 2005 13:14 schreef BaajGuardian het volgende:
Zolang je niets zinnigs gaat posten, zal ik je niet missen.

Maar ik zal je met je oneindige wijheid, met rust laten, zodat je lekker in je eigen wereld geliujk kuunt blijven krijgen, enig niveau heb ik in dit topic toch nog niet gezien...
pi_28132015
Wat is het probleem nou?
  woensdag 22 juni 2005 @ 14:10:14 #61
93076 BaajGuardian
De echte BG, die tof is.
pi_28132570
nu heb ik het dus gehad
krijg maar mooi een ziekte ofzo
doei
  woensdag 22 juni 2005 @ 15:17:40 #62
71602 tong_poh
Mylee! Good Fuck!
pi_28134621
quote:
Op woensdag 22 juni 2005 13:11 schreef BaajGuardian het volgende:
, oh en tong in de poh vond het ook weer even leuk om een smakeloze gordelpost te maken , ook gefeliciteerd voor het wederom laten zien wat voor een stuk stront je bent mén.
[..]

is er niet een block uit truth voor dit soort figuren ?
Ik heb het al eerder gezegd, jij bent degene die het niveau omlaag haalt van dit forum. Er zijn genoeg mensen die beide kanten van het verhaal willen aanzien. Maar elke keer als ze maar met 1 ding een andere mening zijn toegediend, begin jij te schelden.

Ik vind jou gedrag absurd en samen met mij meerdere mensen. Het wordt tijd, dat je accepteert dat andere mensen een andere mening hebben. Ik ga niet meer zo fel op je in zoals de vorige keer, ik heb mijn lesje wel geleerd wat dat betreft. Maar niks stopt mij om mij een mening te geven over jouw gedrag. Je moet eens heel goed naar jezelf kijken en goed afvragen of jouw attitude wel zo correct is. We willen best met je discussieren, maar wel alleen als je normaal doet.
Horrible Cunt!
pi_28134844
quote:
Op woensdag 22 juni 2005 15:17 schreef tong_poh het volgende:

[..]

Ik heb het al eerder gezegd, jij bent degene die het niveau omlaag haalt van dit forum. Er zijn genoeg mensen die beide kanten van het verhaal willen aanzien. Maar elke keer als ze maar met 1 ding een andere mening zijn toegediend, begin jij te schelden.

Ik vind jou gedrag absurd en samen met mij meerdere mensen. Het wordt tijd, dat je accepteert dat andere mensen een andere mening hebben. Ik ga niet meer zo fel op je in zoals de vorige keer, ik heb mijn lesje wel geleerd wat dat betreft. Maar niks stopt mij om mij een mening te geven over jouw gedrag. Je moet eens heel goed naar jezelf kijken en goed afvragen of jouw attitude wel zo correct is. We willen best met je discussieren, maar wel alleen als je normaal doet.
Ik ben het deels met je eens.
Máár is het niet heel kinderachtig om mensen op hun te kort komingen af te rekenen ?

De één heeft moeite met het schrijven van de Nederlandse taal ( of dat nou dyslexie als oorzaak heeft of iets anders ), de ander kan minder goed verwoorden wat hij/ zij denkt, weer een ander kan niet koken...en BG is misschien wat emotioneel.

Is het dan altijd redelijk om niet naar het recept van degene te luisteren die niet kan koken ?
"oooh, jij kan toch niet koken..hou jij je mond maar"...misschien heeft diegene niet de vaardigheid om te kunne koken, maar kan hij wel goed combinaties bedenken..
Men occasionally stumble over the truth, but most of them pick themselves up and hurry off as if nothing ever happened.
Sir Winston Churchill
  woensdag 22 juni 2005 @ 15:40:56 #64
71602 tong_poh
Mylee! Good Fuck!
pi_28135339
quote:
Op woensdag 22 juni 2005 15:25 schreef Mirage het volgende:

[..]

Ik ben het deels met je eens.
Máár is het niet heel kinderachtig om mensen op hun te kort komingen af te rekenen ?

De één heeft moeite met het schrijven van de Nederlandse taal ( of dat nou dyslexie als oorzaak heeft of iets anders ), de ander kan minder goed verwoorden wat hij/ zij denkt, weer een ander kan niet koken...en BG is misschien wat emotioneel.

Is het dan altijd redelijk om niet naar het recept van degene te luisteren die niet kan koken ?
"oooh, jij kan toch niet koken..hou jij je mond maar"...misschien heeft diegene niet de vaardigheid om te kunne koken, maar kan hij wel goed combinaties bedenken..
Ik ben het ook deels met je eens

Ik geef toe , dat je met de meeste tekortkomingen van mensen rekening moet houden. Maar iedereen is naar mijn mening ook enigszins verplicht om te werken aan hun eigen tekortkomingen. Zeker op sociaal gebied. Daar doelde ik ook op met mijn opmerking van BG eigen veilige wereldje. Ik bedoelde niet, dat hij in een eigen wereld leefde, maar dat er een wereld hier op fok! voor hem gemaakt is waarin het voor hem redelijk veilig is om mensen te beledigen. Ik heb het al eerder opgemerkt, dat het lijkt alsof er meer van hem geaccepteerd wordt dan van sommige anderen. Ook van de kant van believers. De meeste mensen hoeden er niet van als er meteen na het geven van een mening op hun gescholden wordt. Dit geldt beide kanten op. Sommigen ridiculiseren BG ook, terwijl hij gewoon een mening geeft. Dit is ook not done en verdient dan ook maatregelen. Maar het is wel zo, dat hij heel vaak het startschot geeft door meteen over te gaan tot beledigingen. er zijn geneog mensen die graag een normale discussie wilden houden, maar door het gedrag van BG beland zijn in een flame war.

Zoals ik zei, mag hij van mij terugkomen, maar dan als hij kan discussieren zoals de "normale" mensen hier. Daarmee doel ik op believers en non-believers beiden.
Horrible Cunt!
pi_28136068
In real life zijn er anders ook genoeg dingen die van de ene mens in meerdere en van de andere mens in mindere mate geaccepteerd worden. Als iemand die ik tegenkom in levende lijve iets zegt waar ik het niet mee eens ben of op een manier waar ik het niet mee eens ben, zal het mijn reactie daarop helemaal van de persoon en omstandigheden afhangen. Onafhankelijk van algemene principes op het discussievlak.

Emphatie is daar een deel van. En een beetje herkenning. Ook al voor de menselijke zwaktes van beide zijden.
Bijvoorbeeld.... iemand die ik ken reageert geheel tegen mijn principes. maar omdat ik weet dat die persoon een bepaalde taal gebruikt of in een emotionele staat van opwinding verkeerd zal ik het niet zwaar opvatten of er minder sterk op reageren. Voor mij geldt dan hetzelfde als ik zoiets doe. Op iemand anders kan op dezelfde manier reageren maar een harde reactie terugverwachten omdat het een andere emotie bij me oproept.

Ik merk dat het op Fok! ook zo werkt. Je kent de mensen dan wel niet irl maar krijgt wel een beeld van de verschillende aspecten van een persoon waar je rekening mee kunt houden.

En uiteindelijk hoeven we elkaar hier niet op te voeden, he!
Dus we hoeven ook niet te reageren en kunnen bepaalde users mijden als we van onszelf weten welke reacties er bij onszelf worden opgeroepen. En dat geldt natuurlijk voor alle partijen.
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
"Those who look before they leap, never leap".
http://www.dierenthuis-naar-almere.nl
  woensdag 22 juni 2005 @ 16:22:40 #66
71602 tong_poh
Mylee! Good Fuck!
pi_28136517
Dat ben ik met je eens. Daarom is het goed als een "buitenstaander" er iets van zegt. Ik ben ook milder tegen mensen die ik ken. Maar ik vind het ook goed als ze wel eens geconfronteerd worden met hun daden en acties door iemand die hun niet kent. Dan realiseren ze dat ze verkeerd bezig zijn.

Ik vind in ieder geval dat het gedrag van BG in sommige gevallen veels te ver gaat. Hij beledigt soms mensen tot op het bot, die het niet eens met hem zijn. (en normaal hebben gereageerd, dus zonder flamen en gescheld van hun kant). Dat gaat in mijn ogen te ver.
Horrible Cunt!
pi_28136746
Okay.... dat laatste kan ik niet ontkennen.
Maar ook al ken ik BG niet persoonlijk, ik lees zijn posts (als lurker sowiezo bijna alles hier ) en ik kan zijn taalgebruik goed lezen. Dus wat voor een ander vaag is snap ik vaak wel. Een ander reageerd met: doe es niet zo vaag. En hij dacht duidelijk te zijn en voelt zichzelf dan al beledigd. Dat is BG. Dat zie ik, ook al ken ik hem niet echt.
En dus..... zou ik op zijn beledigende woorden ook niet zo snel reageren als bij sommige andere mede-users waar ik af en toe wel scherp kan zijn.

Op een ander niveau lijkt fok ook best wel op het echte leven
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
pi_28137310
quote:
Op woensdag 22 juni 2005 14:10 schreef BaajGuardian het volgende:
nu heb ik het dus gehad
doei
Ik heb een voorkeur voor geestelijke aandoeningen. Mag ik jouw syndroom hebben? Dat heeft wel iets.
pi_28137565
Maar goed,
quote:
achterlijk kortzichtige schijtboeren
quote:
quote:
flikker toch op man
quote:
Het doet mij deugd dat tegenwoordig ook de voetbalsupporters tegen de Illuminati optrekken.

[ Bericht 2% gewijzigd door Johan_de_With op 22-06-2005 17:08:01 ]
pi_28137953
Dit is wel heel erg kinderahtig zuigend en heeft niks meer met reageren te maken.

Proef ik hier gewoon iets te veel testosteron in de lucht?
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
  woensdag 22 juni 2005 @ 17:12:47 #71
55946 livEliveD
Cogito ergo doleo
pi_28138051
quote:
Op woensdag 22 juni 2005 17:09 schreef nokwanda het volgende:
Ik denk dat het goed is als 1 (of beide) partijen even de koelte op gaan zoeken ja
Op zaterdag 7 oktober 2006 14:56 schreef Friek_ het volgende:
Nu kon ik het niet laten om even snel op je Fotoboek te kijken en ik zag wat ik al dacht: een onzeker beta-studentje.
pi_28138406
quote:
Op woensdag 22 juni 2005 17:09 schreef nokwanda het volgende:
Dit is wel heel erg kinderahtig zuigend en heeft niks meer met reageren te maken.

Ik ''zuig'' helemaal niet, maar ik geloof dat het mij wel is toegestaan om bezwaar te maken als er zulke verwensingen (''achterlijke mongolen'', ''krijg toch een ziekte'') over tafel vliegen. Ik ben hier gekomen om te zien of er een discussie gevoerd kan worden. Vervolgens valt het mij op dat iemand die vragen stelt die ik ook bedacht had, grotendeels wordt afgescheept met beledigingen en dat de serieuze antwoorden tamelijk vaag zijn - en dat het ''doel'' van dit onderdeel het lucht geven aan afkeer van andermans ''tokkieverstand'' schijnt te zijn.
Wanneer ik daar dan enig commentaar op lever, word ik zonder enige reden beledigd (ik had het ook na kunnen laten hem ''arrogant'' te noemen, maar het leek me geen overdrijving en ik heb het bovendien met citaten gestaafd). Dit alles vind ik bepaald niet beschaafd. Misschien moet ik mij de volgende maal maar gedragen als een lakei van de Zonnekoning (SIGNAAL!) en deel nemen aan de klacht dat het toch vreselijk is, dat gebrek aan intelligentie van andere mensen?
pi_28138788
quote:
Op woensdag 22 juni 2005 17:25 schreef Johan_de_With het volgende:

[..]

Ik ''zuig'' helemaal niet, maar ik geloof dat het mij wel is toegestaan om bezwaar te maken als er zulke verwensingen (''achterlijke mongolen'', ''krijg toch een ziekte'') over tafel vliegen. Ik ben hier gekomen om te zien of er een discussie gevoerd kan worden. Vervolgens valt het mij op dat iemand die vragen stelt die ik ook bedacht had, grotendeels wordt afgescheept met beledigingen en dat de serieuze antwoorden tamelijk vaag zijn - en dat het ''doel'' van dit onderdeel het lucht geven aan afkeer van andermans ''tokkieverstand'' schijnt te zijn.
Wanneer ik daar dan enig commentaar op lever, word ik zonder enige reden beledigd (ik had het ook na kunnen laten hem ''arrogant'' te noemen, maar het leek me geen overdrijving en ik heb het bovendien met citaten gestaafd). Dit alles vind ik bepaald niet beschaafd. Misschien moet ik mij de volgende maal maar gedragen als een lakei van de Zonnekoning (SIGNAAL!) en deel nemen aan de klacht dat het toch vreselijk is, dat gebrek aan intelligentie van andere mensen?
Okay....... Had ie niet moeten doen.......
Maar dit is iets dat niet alleen over dit topic gaat maar over een langere postgeschiedenis en over iets waarvan het voor BG belangrijk is. Of liever gezegd.... hij acht het belangrijk dat anderen iets te weten komen. Hij bied informatie aan. Niet perse om weerlegd te worden maar om over te bomen in de zin van: wat hiermee te doen. En dan komt er een persoon die het allemaal bekijkt vanuit een standpunt dat al door alle andere media is belicht. Dat kennen we wel. Dan wordt BG arrogant en gaat schoppen. Dat is een bepaalde onmacht die ik me best kan voorstellen.

En eerlijk gezegt ben jij een van die users die op mij ook wel eens dat effect heeft. Al valt er geen onvertogen woord. Alleen reageer ik dan gewoon niet of redelijk rustig.
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
pi_28139058
quote:
Op woensdag 22 juni 2005 17:40 schreef nokwanda het volgende:
En eerlijk gezegt ben jij een van die users die op mij ook wel eens dat effect heeft. Al valt er geen onvertogen woord. Alleen reageer ik dan gewoon niet of redelijk rustig.
Ik kan me best voorstellen dat ik die uitwerking op anderen heb en ik ''ken'' BaajGuardian al een tijdje. Dat ik het zelden met hem eens ben, neemt niet weg dat ik het best interessant vind om te lezen wat hij schrijftm want hij haalt veel overhoop. Het punt is dat hij in dit geval juist geen informatie aanbiedt, maar begint met klagen over de domheid van deelnemers aan een andere discussie en vervolgens ook geen aanwijzingen over de echte toedracht geeft.
Als ik bijvoorbeeld dit lees:
quote:
natuurlijk zijn er meelopers tussen , die overal maar links plempen en die zelf nog nooit gelezen hebben
maar zeg nu zelf er zijj ook breezahs , en die dragen ook niet bij aan het imago van de gemiddelde nederlander.
Dan denk ik; dat is interessant. Op wie kun je je nu verlaten onder de bedenkers van alternatieve theorieeen, en wie zijn de meelopers die die zaak geen goed doen- al dan niet onbewust? Maar de lust om het nog te vragen vergaat mij eerlijk gezegd een beetje.
  woensdag 22 juni 2005 @ 18:15:09 #75
52164 pfaf
pfief, pfaf, pfoef!
pi_28139724
quote:
Op woensdag 22 juni 2005 16:54 schreef Johan_de_With het volgende:
Maar goed,
[..]

[..]

[..]

[..]

Het doet mij deugd dat tegenwoordig ook de voetbalsupporters tegen de Illuminati optrekken.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')