Ze bedoelen het vast goed. Dan is hun visie niet die van jou, boeienquote:Op woensdag 22 juni 2005 00:37 schreef BaajGuardian het volgende:
johan de with en pfaf , jullie zijn perfecte voorbeelden van achterlijke kortzichtige schijtboeren.
gefeliciteerd.
zootje kut mongolen hier weer
flikker toch op man
(pfaf)quote:Vrij ziek inderdaad, viel mij ook al op.![]()
(johan de with)quote:Ik ken stichers van godsdiensten die minder arrogant waren. Bovendien is er in dat bericht van de voorpagina iemand duidelijk de weg kwijt, Avondzonnetje ''de gekwalificeerde.''
is er niet een block uit truth voor dit soort figuren ?quote:Pas op wat jullie zeggen, BG aanvallen mag niet in zijn eigen beschermde wereld!
BG doe niet zo zielig, vanaf de OP ben je al op een denigrerende toon bezig maar zodra je er kritiek op krijgt ga je je gedragen als een gepest brugpiepertje.quote:Op woensdag 22 juni 2005 13:14 schreef BaajGuardian het volgende:
met dit soort figuren vraag ik me telkens weer af wat ik nog op de planeet doe , behalve wachten tot jullie wereldje er eindelijk aan gaat.
Zolang je niets zinnigs gaat posten, zal ik je niet missen.quote:Op woensdag 22 juni 2005 13:14 schreef BaajGuardian het volgende:
met dit soort figuren vraag ik me telkens weer af wat ik nog op de planeet doe , behalve wachten tot jullie wereldje er eindelijk aan gaat.
Ik heb het al eerder gezegd, jij bent degene die het niveau omlaag haalt van dit forum. Er zijn genoeg mensen die beide kanten van het verhaal willen aanzien. Maar elke keer als ze maar met 1 ding een andere mening zijn toegediend, begin jij te schelden.quote:Op woensdag 22 juni 2005 13:11 schreef BaajGuardian het volgende:
, oh en tong in de poh vond het ook weer even leuk om een smakeloze gordelpost te maken , ook gefeliciteerd voor het wederom laten zien wat voor een stuk stront je bent mén.
[..]
is er niet een block uit truth voor dit soort figuren ?
Ik ben het deels met je eens.quote:Op woensdag 22 juni 2005 15:17 schreef tong_poh het volgende:
[..]
Ik heb het al eerder gezegd, jij bent degene die het niveau omlaag haalt van dit forum. Er zijn genoeg mensen die beide kanten van het verhaal willen aanzien. Maar elke keer als ze maar met 1 ding een andere mening zijn toegediend, begin jij te schelden.
Ik vind jou gedrag absurd en samen met mij meerdere mensen. Het wordt tijd, dat je accepteert dat andere mensen een andere mening hebben. Ik ga niet meer zo fel op je in zoals de vorige keer, ik heb mijn lesje wel geleerd wat dat betreft. Maar niks stopt mij om mij een mening te geven over jouw gedrag. Je moet eens heel goed naar jezelf kijken en goed afvragen of jouw attitude wel zo correct is. We willen best met je discussieren, maar wel alleen als je normaal doet.
Ik ben het ook deels met je eensquote:Op woensdag 22 juni 2005 15:25 schreef Mirage het volgende:
[..]
Ik ben het deels met je eens.
Máár is het niet heel kinderachtig om mensen op hun te kort komingen af te rekenen ?
De één heeft moeite met het schrijven van de Nederlandse taal ( of dat nou dyslexie als oorzaak heeft of iets anders ), de ander kan minder goed verwoorden wat hij/ zij denkt, weer een ander kan niet koken...en BG is misschien wat emotioneel.
Is het dan altijd redelijk om niet naar het recept van degene te luisteren die niet kan koken ?
"oooh, jij kan toch niet koken..hou jij je mond maar"...misschien heeft diegene niet de vaardigheid om te kunne koken, maar kan hij wel goed combinaties bedenken..
Ik heb een voorkeur voor geestelijke aandoeningen. Mag ik jouw syndroom hebben? Dat heeft wel iets.quote:Op woensdag 22 juni 2005 14:10 schreef BaajGuardian het volgende:
nu heb ik het dus gehad
krijg maar mooi een ziekte ofzo
doei
quote:achterlijk kortzichtige schijtboeren
quote:zootje kut mongolen hier weer
quote:flikker toch op man
Het doet mij deugd dat tegenwoordig ook de voetbalsupporters tegen de Illuminati optrekken.quote:krijg maar mooi een ziekte ofzo
Ik denk dat het goed is als 1 (of beide) partijen even de koelte op gaan zoeken jaquote:Op woensdag 22 juni 2005 17:09 schreef nokwanda het volgende:
Proef ik hier gewoon iets te veel testosteron in de lucht?
Ik ''zuig'' helemaal niet, maar ik geloof dat het mij wel is toegestaan om bezwaar te maken als er zulke verwensingen (''achterlijke mongolen'', ''krijg toch een ziekte'') over tafel vliegen. Ik ben hier gekomen om te zien of er een discussie gevoerd kan worden. Vervolgens valt het mij op dat iemand die vragen stelt die ik ook bedacht had, grotendeels wordt afgescheept met beledigingen en dat de serieuze antwoorden tamelijk vaag zijn - en dat het ''doel'' van dit onderdeel het lucht geven aan afkeer van andermans ''tokkieverstand'' schijnt te zijn.quote:Op woensdag 22 juni 2005 17:09 schreef nokwanda het volgende:
Dit is wel heel erg kinderahtig zuigend en heeft niks meer met reageren te maken.
Proef ik hier gewoon iets te veel testosteron in de lucht?
Okay....... Had ie niet moeten doen.......quote:Op woensdag 22 juni 2005 17:25 schreef Johan_de_With het volgende:
[..]
Ik ''zuig'' helemaal niet, maar ik geloof dat het mij wel is toegestaan om bezwaar te maken als er zulke verwensingen (''achterlijke mongolen'', ''krijg toch een ziekte'') over tafel vliegen. Ik ben hier gekomen om te zien of er een discussie gevoerd kan worden. Vervolgens valt het mij op dat iemand die vragen stelt die ik ook bedacht had, grotendeels wordt afgescheept met beledigingen en dat de serieuze antwoorden tamelijk vaag zijn - en dat het ''doel'' van dit onderdeel het lucht geven aan afkeer van andermans ''tokkieverstand'' schijnt te zijn.
Wanneer ik daar dan enig commentaar op lever, word ik zonder enige reden beledigd (ik had het ook na kunnen laten hem ''arrogant'' te noemen, maar het leek me geen overdrijving en ik heb het bovendien met citaten gestaafd). Dit alles vind ik bepaald niet beschaafd. Misschien moet ik mij de volgende maal maar gedragen als een lakei van de Zonnekoning (SIGNAAL!) en deel nemen aan de klacht dat het toch vreselijk is, dat gebrek aan intelligentie van andere mensen?
Ik kan me best voorstellen dat ik die uitwerking op anderen heb en ik ''ken'' BaajGuardian al een tijdje. Dat ik het zelden met hem eens ben, neemt niet weg dat ik het best interessant vind om te lezen wat hij schrijftm want hij haalt veel overhoop. Het punt is dat hij in dit geval juist geen informatie aanbiedt, maar begint met klagen over de domheid van deelnemers aan een andere discussie en vervolgens ook geen aanwijzingen over de echte toedracht geeft.quote:Op woensdag 22 juni 2005 17:40 schreef nokwanda het volgende:
En eerlijk gezegt ben jij een van die users die op mij ook wel eens dat effect heeft. Al valt er geen onvertogen woord. Alleen reageer ik dan gewoon niet of redelijk rustig.
Dan denk ik; dat is interessant. Op wie kun je je nu verlaten onder de bedenkers van alternatieve theorieeen, en wie zijn de meelopers die die zaak geen goed doen- al dan niet onbewust? Maar de lust om het nog te vragen vergaat mij eerlijk gezegd een beetje.quote:natuurlijk zijn er meelopers tussen , die overal maar links plempen en die zelf nog nooit gelezen hebben
maar zeg nu zelf er zijj ook breezahs , en die dragen ook niet bij aan het imago van de gemiddelde nederlander.
quote:Op woensdag 22 juni 2005 16:54 schreef Johan_de_With het volgende:
Maar goed,
[..]
[..]
[..]
[..]
Het doet mij deugd dat tegenwoordig ook de voetbalsupporters tegen de Illuminati optrekken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |