Volgens mij heb ik dat rupert-ding.quote:Op vrijdag 17 juni 2005 17:38 schreef tong_poh het volgende:
Ah, de discussie gaat hier verder. Ik ben wel geïnteresseerd in de docu van Micheal Ruppert. De anderen heb ik gezien leken me een soort van anti propaganda en totaal niet objectief.
Cool, ik hoop dat je hem nog hebt.quote:Op vrijdag 17 juni 2005 17:45 schreef iteejer het volgende:
[..]
Volgens mij heb ik dat rupert-ding.
If so, zal ik hem vanavond ergens op één van onze fok-servers zetten zodat iedereen het ding kan bekijken.
911 FB is geen gek idee, alleen, moet dat wel nodig zijn..?quote:Op vrijdag 17 juni 2005 18:04 schreef BaajGuardian het volgende:
nu komen we werens ergens , maar ja , iteejer , kan je deze thread sticky mmaken voor de 911 discussie anders ?
tis een soort 911 feedback innit.
hey das nieteens zon raar id , 911 feedback , beginnend met deze thread.
Ik wil dit binnenkort doen, maar het vraagt nogal wat werk van een topicstarter om de informatie zo te presenteren dat ook niet geinteresseerden de informatie ook willen aannemen of uberhaupt bekijken.quote:Op vrijdag 17 juni 2005 17:24 schreef iteejer het volgende:
[..]
Het staat een ieder vrij om hier andere documentaires neer te zetten, of andere info-bronnen aan te halen. Hoe meer hoe beter!
Voor Ruppert geldt hetzelfde als voor die andere zogenaamde documentaires imo, veel gescheer weinig wol. Dus wel gezien wederom geen indruk gemaakt. Wat me vooral opvalt in deze documentaires is hoe er conclusies getrokken worden.quote:Op vrijdag 17 juni 2005 17:13 schreef OpenYourMind het volgende:
Ok dan haal je een andere "documentaire" aan die ook inderdaad irritant is en ook veel dingen presenteerd wat niet bewezen kan worden. Misschien heb je de echte goede onderzoekers wel gewoon gemist door al die schreeuwlelijken en webpagina's over vergaande thoerieen.
Echte documentaires en bewijzen heb je blijkbaar niet gekeken alleen de documentaires die door gemakkelijk te verleiden believers hier gepost worden. Tja die hebben hier nou eenmaal de overhand...
Heb je die lezing van michael ruppert nou al gezien dan?
Dat jij wing TV serieus neemt laat maar weer zien dat jij of totaal niet begrepen hebt wat Ruppert allemaal heeft verteld, of dat jij express bepaalde groepen aanhaalt en onderuit haalt wanneer het jou uitkomt.quote:Op maandag 20 juni 2005 09:44 schreef Chewie het volgende:
[..]
Voor Ruppert geldt hetzelfde als voor die andere zogenaamde documentaires imo, veel gescheer weinig wol. Dus wel gezien wederom geen indruk gemaakt. Wat me vooral opvalt in deze documentaires is hoe er conclusies getrokken worden.
Maar heb jij de tegenstrijdige geluiden over Ruppert wel meegekregen in de 'conspiracy wereld'? Je ziet steeds meer sites die Ruppert een charlatan noemen en dat hij desinformatie geeft, volgens mij is WingTV daarmee begonnen (en er is ook al eerder over gediscusieerd hier).
Maar mischien heb ik nog niet alle 'goede' 'documentaires' gezien, laat me graag informeren en/of entertainen.![]()
Probeer mij alsjeblieft niet in een bepaald hokje te stoppen, heb je mischien conclussies leren trekken van een AJ, Ruppert enz? Nergens is te lezen dat ik Wing tv serieus neem, ik geef alleen aan dat er in de 'conspiracy wereld' getwijffeld wordt aan Ruppert.quote:Op maandag 20 juni 2005 15:22 schreef OpenYourMind het volgende:
[..]
Dat jij wing TV serieus neemt laat maar weer zien dat jij of totaal niet begrepen hebt wat Ruppert allemaal heeft verteld, of dat jij express bepaalde groepen aanhaalt en onderuit haalt wanneer het jou uitkomt.
Ik basseer mijn mening op meerdere bronnen en na het zien en lezen van Rupperts conclusies kom ik wederom erachter dat deze conclusies gebasseerd zijn op los zand. Dat jij mij nu gaat beschuldigen van selectiviteit zegt imo meer over jou dan over mij, jij probeert mij aan te vallen op mijn 'selectieve bronnen' waarbij je vergeet dat wij al eerder over Ruppert hebben gediscusieerd en ik daarbij ook al vertelde deze conclusies niet te delen (ze zelfs totale onzin vond en vind).quote:Michael Ruppert basseerd zijn conclusies op ontzettend veel onderzoek door vele onderzoekers en wistleblowers en beschrijft meerdere malen hoe de intelligence wereld werkt. Zijn onderzoek is uitermate goed gedocumenteerd met veel bewijzen, maarja dat jij selectief informatie kiest wanneer het jou uitkomt is mij al lang duidelijk geworden.
Dat mag jij vinden.quote:Op maandag 20 juni 2005 15:35 schreef Chewie het volgende:
[..]
Probeer mij alsjeblieft niet in een bepaald hokje te stoppen, heb je mischien conclussies leren trekken van een AJ, Ruppert enz? Nergens is te lezen dat ik Wing tv serieus neem, ik geef alleen aan dat er in de 'conspiracy wereld' getwijffeld wordt aan Ruppert.
[..]
Ik basseer mijn mening op meerdere bronnen en na het zien en lezen van Rupperts conclusies kom ik wederom erachter dat deze conclusies gebasseerd zijn op los zand. Dat jij mij nu gaat beschuldigen van selectiviteit zegt imo meer over jou dan over mij, jij probeert mij aan te vallen op mijn 'selectieve bronnen' waarbij je vergeet dat wij al eerder over Ruppert hebben gediscusieerd en ik daarbij ook al vertelde deze conclusies niet te delen (ze zelfs totale onzin vond en vind).
Sorry openyourmind maar je begint nu wel een beetje over te komen als een Michael Jackson fan die totaal geen kritiek kan accepteren over zijn idool. Beetje jammer vooral omdat je juist mij van selectiviteit beschuldigt.![]()
Maar ik weet wel hoe je conclussie's dient te trekken en dat is niet zoals Ruppert dit doet.quote:Op maandag 20 juni 2005 20:55 schreef OpenYourMind het volgende:
[..]
Dat mag jij vinden.
Ik hoef jou ook niet te overtuigen. Maar als jij beweert dat zijn conclusies op los zand zijn gebasseerd heb jij duidelijk geen verstand van de achtergrond en de bewijzen waarop hij zijn conclusies basseerd. Een lezing is een selectie van informatie die hij kan geven, als je daarbij ook zijn boek leest en andere boeken leest over het onderwerp dan weet je dat veel van zijn conclusies wel degelijk gefundeerd zijn. Daarbij wil ik ook helemaal niet zeggen dat ik achter al zijn conclusies sta.
Ik probeer Ruppert niet in discrediet te brengen (dat kan hij zelf veel beter), ik geef alleen maar aan dat er in de 'conspiracy wereld' nogal tegenstrijdige verhalen hoort en leest over deze man. Dat jij die sites nu beschuldigt van desinformatie en te extreem onderschrijft mijn vergelijking met een Michael Jackson fan wel. Dat jij mij nu beschuldigt van niet inhoudelijk reageren in dat andere topic is natuurlijk wel zeer zwak en ik raad je daarom aan om nog maar eens dat topic door te lezen, als je dan nog van mening bent dat ik daar niet inhoudelijk reageerde dan moet haast de conclusie wel zijn dat jij kritische reacties automatisch niet inhoudelijk vind terwijl je in de OP toch duidelijk om kritische reacties vroeg.quote:Maar als jij extreme conspiracy sites, die puur opgezet zijn om disinformatie de wereld in te sturen, gaat gebruiken om Ruppert in discrediet te brengen neem ik jou niet meer serieus. En ik noem die vorige keer dat wij het daarover hadden nou niet echt een discussie. Jij haalde een site aan (Wing TV) zonder dat je toen Ruppert's werk gelezen of gezien had en zegt dat jij hem niet vertrouwt. Ik heb uitgebreide verklaringen gegeven waarbij jij geen enkele keer op de inhoud inging. Zo ken ik er nog wel een paar.
Pot, ketel, zwart in dit gevalquote:Selectiviteit is misschien niet het juiste woord... ignorance is beter.
Nog een paar weekjes geduld BGquote:Op dinsdag 21 juni 2005 10:38 schreef BaajGuardian het volgende:
chewie ga jij eens lekker op vakantie ofzo
quote:BaajGuardian vraagt zich af of het nog wel zin heeft uberhaupt te pogen dat soort mensen van hun eigen tokkieverstand te redden
quote:is dit een grap?
![]()
quote:eigenlijk wel , maar dat is dan niet het antwoord dat jij wilt horen , en zie dit nu loop je een gordelpostje te gooien , jammer dat ik er niet op in ga zoals jij ook zou willen want ik ben nu mijn dagelijkse kopje thee aan het drinken , en dat is mijn blije moment van de dag.
quote:antwoord op jou apepost : de reguliere media.
no shit
quote:deny ignorance
dat is genoeg overtuiging denk ik.
denkt daar mahr ens overnah
Ik ken stichers van godsdiensten die minder arrogant waren. Bovendien is er in dat bericht van de voorpagina iemand duidelijk de weg kwijt, Avondzonnetje ''de gekwalificeerde.''quote:chewie ga jij eens lekker op vakantie ofzo
Vrij ziek inderdaad, viel mij ook al op.quote:Op dinsdag 21 juni 2005 12:23 schreef Johan_de_With het volgende:
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
Ik ken stichers van godsdiensten die minder arrogant waren. Bovendien is er in dat bericht van de voorpagina iemand duidelijk de weg kwijt, Avondzonnetje ''de gekwalificeerde.''
Ik snap niet dat jij je druk gaat maken over slecht geïnformeerde mongolen.quote:Op vrijdag 17 juni 2005 07:19 schreef BaajGuardian het volgende:
'11-9'-infoklacht tegen de Volkskrant
die reacties......, je zou toch bijna jezelf gaan slaan met zulke....omg..
![]()
![]()
![]()
trouwens deze kan er ook nog wel bij alss het om de reacties gaat ...ffs het is bijna gewoon zielig...
Lezer daagt de Volkskrant voor Raad voor de Journalistiek
voorbeeldjes van de FP :
[..]
* BaajGuardian vraagt zich af of het nog wel zin heeft uberhaupt te pogen dat soort mensen van hun eigen tokkieverstand te redden.
![]()
Ik heb jou nog niet één keer inhoudelijk zien posten over Ruppert en zijn claims en eerlijk gezegd denk ik niet eens dat je ook maar iets van hem gelezen of gezien hebt.quote:Op dinsdag 21 juni 2005 10:12 schreef Chewie het volgende:
[..]
Maar ik weet wel hoe je conclussie's dient te trekken en dat is niet zoals Ruppert dit doet.
[..]
Ik probeer Ruppert niet in discrediet te brengen (dat kan hij zelf veel beter), ik geef alleen maar aan dat er in de 'conspiracy wereld' nogal tegenstrijdige verhalen hoort en leest over deze man. Dat jij die sites nu beschuldigt van desinformatie en te extreem onderschrijft mijn vergelijking met een Michael Jackson fan wel. Dat jij mij nu beschuldigt van niet inhoudelijk reageren in dat andere topic is natuurlijk wel zeer zwak en ik raad je daarom aan om nog maar eens dat topic door te lezen, als je dan nog van mening bent dat ik daar niet inhoudelijk reageerde dan moet haast de conclusie wel zijn dat jij kritische reacties automatisch niet inhoudelijk vind terwijl je in de OP toch duidelijk om kritische reacties vroeg.
[..]
Pot, ketel, zwart in dit geval
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |