Nog steeds hoger dan ik heb gescoord. Ik heb 565quote:Op zondag 3 juli 2005 16:11 schreef ElmarO het volgende:
Yup. Maar volgens m'n profiel heb ik maar 595. Maar goed ik heb m'n beste score in ieder geval verbeterd met 2 punten
Da's mooi. Ik heb juist de Renaultmotor gekocht om een poging te wagen om wat op de top 3 in de #SPT subleague in te lopen. En dat is zo te zien geluktquote:Op zondag 3 juli 2005 17:07 schreef MrX1982 het volgende:
[..]
Nog steeds hoger dan ik heb gescoord. Ik heb 565
Een na hoogste score ooit voor mij. Maar het had beter kunnen zijn als Montoya niet was uitgevallen. Maar ja volgend weekend weer een kans
Je loopt idd inquote:Op zondag 3 juli 2005 17:19 schreef ElmarO het volgende:
Da's mooi. Ik heb juist de Renaultmotor gekocht om een poging te wagen om wat op de top 3 in de #SPT subleague in te lopen. En dat is zo te zien gelukt
Wow, wat voor team had je? Alonso, Kimi, en verder?quote:
Het kan ook met Alonso, Trulli, Renault, Renault, Michelinquote:Op zondag 3 juli 2005 20:59 schreef Arcee het volgende:
[..]
Wow, wat voor team had je? Alonso, Kimi, en verder?
Dat levert ook 647 op?quote:Op zondag 3 juli 2005 21:00 schreef Scrutinizer het volgende:
Het kan ook met Alonso, Trulli, Renault, Renault, Michelin
Misschien heeft-ie dat dan wel.quote:Op zondag 3 juli 2005 21:13 schreef Scrutinizer het volgende:
Yep
Dat is inderdaad mijn team.quote:Op zondag 3 juli 2005 21:00 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Het kan ook met Alonso, Trulli, Renault, Renault, Michelin
klote dat ik alonso voor raikkonen had terwijl ik ook beiden had kunnen nemenquote:Op zondag 3 juli 2005 18:46 schreef Giem het volgende:
Kut weekend montoya blijf dan gewoon heel... 414 punten
Ja dat schiet niet echt op.. en jij had neem ik aan ook Montoya in je team.. Ach volgend weekend wordt het wel een 1-2 voor McLaren.. 1 Kimi - 2 Montoyaquote:Op zondag 3 juli 2005 23:06 schreef JPM01 het volgende:
[..]
klote dat ik alonso voor raikkonen had terwijl ik ook beiden had kunnen nemen
![]()
volgend weekend wordt het beter. kimi is ver weg en als mclaren slim is gebruiken ze mochten ze vooraan rijden montoya als buffer gewoon.quote:Op zondag 3 juli 2005 23:30 schreef Giem het volgende:
[..]
Ja dat schiet niet echt op.. en jij had neem ik aan ook Montoya in je team.. Ach volgend weekend wordt het wel een 1-2 voor McLaren.. 1 Kimi - 2 Montoya
En voor jou natuurlijk 1 Motoya - 2 Kimi![]()
We zullen zien. Ik hoop in elk geval wel dat Montoya nu eens geluk heeft en punten scoort.. maar niet meer dan Kimi.
En dat nw. aerodynamisch pakket werkt dus voor geen meter. Er moet nodig getest worden zeggen ze, om dat pakket beter af te kunnen stellen. Maarja, ze mogen niet testen omdat ze zichzelf een testlimniet hebben opgelegd. Pas NA de GP van Silverstone mogen ze weer testen.quote:Op zondag 3 juli 2005 23:38 schreef Radegast het volgende:
Ik heb best wel een beetje medelijden met Mark Webber.
Ik vind het vooral sneu voor hem dat hij dus bij Renault had kunnen rijden dit jaar, maar koos voor Williams. En volgend jaar wordt het nog erger daar bij Williams.quote:Op maandag 4 juli 2005 00:27 schreef HPoi het volgende:
[..]
En dat nw. aerodynamisch pakket werkt dus voor geen meter. Er moet nodig getest worden zeggen ze, om dat pakket beter af te kunnen stellen. Maarja, ze mogen niet testen omdat ze zichzelf een testlimniet hebben opgelegd. Pas NA de GP van Silverstone mogen ze weer testen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |