Nog steeds hoger dan ik heb gescoord. Ik heb 565quote:Op zondag 3 juli 2005 16:11 schreef ElmarO het volgende:
Yup. Maar volgens m'n profiel heb ik maar 595. Maar goed ik heb m'n beste score in ieder geval verbeterd met 2 punten
Da's mooi. Ik heb juist de Renaultmotor gekocht om een poging te wagen om wat op de top 3 in de #SPT subleague in te lopen. En dat is zo te zien geluktquote:Op zondag 3 juli 2005 17:07 schreef MrX1982 het volgende:
[..]
Nog steeds hoger dan ik heb gescoord. Ik heb 565
Een na hoogste score ooit voor mij. Maar het had beter kunnen zijn als Montoya niet was uitgevallen. Maar ja volgend weekend weer een kans
Je loopt idd inquote:Op zondag 3 juli 2005 17:19 schreef ElmarO het volgende:
Da's mooi. Ik heb juist de Renaultmotor gekocht om een poging te wagen om wat op de top 3 in de #SPT subleague in te lopen. En dat is zo te zien gelukt
Wow, wat voor team had je? Alonso, Kimi, en verder?quote:
Het kan ook met Alonso, Trulli, Renault, Renault, Michelinquote:Op zondag 3 juli 2005 20:59 schreef Arcee het volgende:
[..]
Wow, wat voor team had je? Alonso, Kimi, en verder?
Dat levert ook 647 op?quote:Op zondag 3 juli 2005 21:00 schreef Scrutinizer het volgende:
Het kan ook met Alonso, Trulli, Renault, Renault, Michelin
Misschien heeft-ie dat dan wel.quote:Op zondag 3 juli 2005 21:13 schreef Scrutinizer het volgende:
Yep
Dat is inderdaad mijn team.quote:Op zondag 3 juli 2005 21:00 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Het kan ook met Alonso, Trulli, Renault, Renault, Michelin
klote dat ik alonso voor raikkonen had terwijl ik ook beiden had kunnen nemenquote:Op zondag 3 juli 2005 18:46 schreef Giem het volgende:
Kut weekend montoya blijf dan gewoon heel... 414 punten
Ja dat schiet niet echt op.. en jij had neem ik aan ook Montoya in je team.. Ach volgend weekend wordt het wel een 1-2 voor McLaren.. 1 Kimi - 2 Montoyaquote:Op zondag 3 juli 2005 23:06 schreef JPM01 het volgende:
[..]
klote dat ik alonso voor raikkonen had terwijl ik ook beiden had kunnen nemen
![]()
volgend weekend wordt het beter. kimi is ver weg en als mclaren slim is gebruiken ze mochten ze vooraan rijden montoya als buffer gewoon.quote:Op zondag 3 juli 2005 23:30 schreef Giem het volgende:
[..]
Ja dat schiet niet echt op.. en jij had neem ik aan ook Montoya in je team.. Ach volgend weekend wordt het wel een 1-2 voor McLaren.. 1 Kimi - 2 Montoya
En voor jou natuurlijk 1 Motoya - 2 Kimi![]()
We zullen zien. Ik hoop in elk geval wel dat Montoya nu eens geluk heeft en punten scoort.. maar niet meer dan Kimi.
En dat nw. aerodynamisch pakket werkt dus voor geen meter. Er moet nodig getest worden zeggen ze, om dat pakket beter af te kunnen stellen. Maarja, ze mogen niet testen omdat ze zichzelf een testlimniet hebben opgelegd. Pas NA de GP van Silverstone mogen ze weer testen.quote:Op zondag 3 juli 2005 23:38 schreef Radegast het volgende:
Ik heb best wel een beetje medelijden met Mark Webber.
Ik vind het vooral sneu voor hem dat hij dus bij Renault had kunnen rijden dit jaar, maar koos voor Williams. En volgend jaar wordt het nog erger daar bij Williams.quote:Op maandag 4 juli 2005 00:27 schreef HPoi het volgende:
[..]
En dat nw. aerodynamisch pakket werkt dus voor geen meter. Er moet nodig getest worden zeggen ze, om dat pakket beter af te kunnen stellen. Maarja, ze mogen niet testen omdat ze zichzelf een testlimniet hebben opgelegd. Pas NA de GP van Silverstone mogen ze weer testen.
De top 5 staat redelijk dicht op elkaar dus dat wordt lastig. Maar veel succes gewenst om je 1e plaats vast te houden.quote:Op maandag 4 juli 2005 21:55 schreef American_Nightmare het volgende:
ThanksDit is echt cool.. nog nooit gehad. Ben benieuwd of ik het komend weekend vast kan houden..
Ik heb 't ook gepresteerd eens. Kon 't niet tot 't einde vasthouden.quote:Op maandag 4 juli 2005 21:55 schreef American_Nightmare het volgende:
ThanksDit is echt cool.. nog nooit gehad. Ben benieuwd of ik het komend weekend vast kan houden..
Tja dat is erg netjesquote:
Ik weet ook niet waar je dat kan vinden, zou wel handig zijn.quote:Op dinsdag 5 juli 2005 01:09 schreef American_Nightmare het volgende:
Weet iemand waar je kan vinden wie er allemaal met een nieuwe motor starten komende race?
quote:Op dinsdag 5 juli 2005 12:10 schreef AMD64 het volgende:
En nu heb ik een goed team/
Ja dat is van mijquote:Op dinsdag 5 juli 2005 20:22 schreef Undergod het volgende:
echt he![]()
fisi, alonso, mclaren en toyota?
Wij hebben iig alonso, kimi, mclaren en mercedes![]()
Yep.quote:Op dinsdag 5 juli 2005 20:22 schreef Undergod het volgende:
Wij hebben iig alonso, kimi, mclaren en mercedes![]()
Gezien hoe-ie zondag met die motor reed?quote:Op dinsdag 5 juli 2005 20:47 schreef AMD64 het volgende:
Nou,. Nu maar hopen dat Raikonen en je motor uitvallen
Ohja. Dan doe ik dat wel even. Tnxquote:Op dinsdag 5 juli 2005 20:49 schreef Undergod het volgende:
waarom fisi als ik vragen mag dan? kan je beter trulli nemen en je motor upgraden.
Want trulli haalt het niveau van toyota omhoog en fisi haalt het niveau van renault naar beneden, dus je kiest net verkeerd imho?
(genoeg gespreksstof dacht ik zo)
*eens met deze user is*quote:Op dinsdag 5 juli 2005 20:49 schreef Undergod het volgende:
waarom fisi als ik vragen mag dan? kan je beter trulli nemen en je motor upgraden.
Want trulli haalt het niveau van toyota omhoog en fisi haalt het niveau van renault naar beneden, dus je kiest net verkeerd imho?
(genoeg gespreksstof dacht ik zo)
quote:Op dinsdag 5 juli 2005 12:10 schreef AMD64 het volgende:
En nu heb ik een goed team/
quote:Op dinsdag 5 juli 2005 20:54 schreef AMD64 het volgende:
Ohja. Dan doe ik dat wel even. Tnx
Was maar een grapjequote:Op dinsdag 5 juli 2005 20:54 schreef Arcee het volgende:
[..]
Gezien hoe-ie zondag met die motor reed?
Raikkonen - Trulliquote:Op dinsdag 5 juli 2005 20:56 schreef AMD64 het volgende:
Ok dit is het nu. Bedankt Underdog
Alonso - Trulli
McLaren
Mercedes
Michelin.
En hou 7.760.000 over.
Maarja. Dit is mijn eerste keer dat ik meedoequote:Op dinsdag 5 juli 2005 21:07 schreef Asskicker14 het volgende:
[..]
Raikkonen - Trulli
Renault
Mercedes
Michelin
Houd ongeveer 13 miljoen over.
En sta ongeveer 10 plaatsen onder jou.![]()
jammer dat je zoveel verloren heb aan transferkosten inderdaad...quote:Op dinsdag 5 juli 2005 20:56 schreef AMD64 het volgende:
Alonso - Trulli
McLaren
Mercedes
Michelin.
En hou 7.760.000 over.
Ik heb idd dus trulli vervangen door Raikonen, daarvoor heb ik dit gedaan:quote:Op dinsdag 5 juli 2005 21:22 schreef Asskicker14 het volgende:
Ik wil Trulli vervangen voor Alonso of Montoya maar zelfs 13 miljoen is daarvoor te weinig.
Raar dat Trulli zo massaal onderschat werd aan het begin van de seizoen, hij heeft vriend en vijand verrast tot nu toe kunnen we wel concluderen.
dat team heb ik ook, alleen kwil wel van Trulli af en naar Alonso gaan, maar die is nog net te duurquote:Op dinsdag 5 juli 2005 21:07 schreef Asskicker14 het volgende:
[..]
Raikkonen - Trulli
Renault
Mercedes
Michelin
Houd ongeveer 13 miljoen over.
En sta ongeveer 10 plaatsen onder jou.![]()
quote:Op dinsdag 5 juli 2005 01:09 schreef American_Nightmare het volgende:
Weet iemand waar je kan vinden wie er allemaal met een nieuwe motor starten komende race?
Kom als de donder naar het ultieme Fok!lijstjes topic in GC, je wordt daar geroepen.quote:
Ik heb Alonso er uit geknikkerd voor deze race. Ik verwacht niet veel van Renault op Silverstonequote:Op vrijdag 8 juli 2005 16:07 schreef JPM01 het volgende:
wat zal ik eens doen
gaan voor een all mclaren team of alonso er in laten en het zo laten![]()
*hoest* dat zeg ikquote:Op vrijdag 8 juli 2005 16:14 schreef ElmarO het volgende:
Ik ga in ieder geval de Renaultmotor inwisselen voor een Mercedes. Dan kan ik in ieder geval Trulli inwisselen voor Raikkonen. En dan nog even nadenken wat ik met Alonso ga doen.
Hopelijk een keer uitvallen.. dan wordt het nog interessant.quote:Op vrijdag 8 juli 2005 17:00 schreef Undergod het volgende:
Alonso, kimi, mclaren, merc, michelin
ik ben benieuwd wat alonso doet!
Graag gedaan, volgens mij heb je nu het maximale uit je budget gehaald.quote:Op dinsdag 5 juli 2005 20:56 schreef AMD64 het volgende:
Alonso - Trulli
McLaren
Mercedes
Michelin.
En hou 7.760.000 over.
Oke dat heb ik ookquote:Op zaterdag 9 juli 2005 15:38 schreef Undergod het volgende:
alonso, kimi, mclaren, mercedes, michelin
211? Maar je zei "ik ook" na JPM01...quote:Op zaterdag 9 juli 2005 15:59 schreef Undergod het volgende:
Hoezo? raikonen heeft het grootste deel van de mensen hier,
En voor montoya is dit heel netjes. (is dit zijn beste kwali dit jaar? hij moet het alleen niet weer verneuken)
En voor de rest mclaren spul wat veel hebben.
211 puntjes is best netjes voor 1e dag dacht ik zo
ik heb er ook 223, MrX1982 daarintegen heeft er 211.quote:
Hmm ik kwam uit op 139 ofzo maar dat zal wel verkeerd zijn dan. Hoop ikquote:Op zaterdag 9 juli 2005 17:59 schreef Undergod het volgende:
ik heb er ook 223, MrX1982 daarintegen heeft er 211.
Ik heb het namelijk in die hele post over MrX1982 zijn team.
Mooi, dan heb ik ook 223.quote:Op zaterdag 9 juli 2005 17:59 schreef Undergod het volgende:
ik heb er ook 223, MrX1982 daarintegen heeft er 211.
Ik heb het namelijk in die hele post over MrX1982 zijn team.
40+26+28+24+36+29+15+10+5=213quote:Op zaterdag 9 juli 2005 18:37 schreef AMD64 het volgende:
Kan iemand voor mij kijken wat ik tot nu toe heb gesoord?
Alonso - Trulli - MCLaren - Mercedes - Michelin
correct, en dat doettie goedquote:
Hmm ik had Kimi berekend op plaats 12 maar dat is natuurlijk morgen pas.quote:Op zaterdag 9 juli 2005 18:43 schreef Undergod het volgende:
@ arcee: klopt
@mrx1982: jij hebt montoya waar ik alonso heb. Dat betekent 29 punten ipv 40.
voor de duidelijkheid:
jij hebt JP-kimi-mclaren-merc-mich
dat is 36+29+28+24+36+29+15+10+5=212
Bedanktquote:Op zaterdag 9 juli 2005 18:50 schreef ElmarO het volgende:
[..]
40+26+28+24+36+29+15+10+5=213
Je kan het zelf ook gewoon makkelijk narekenen via deze en deze pagina + rekenmachine.
Nouja.. het is wel een beetje als je aandelen verkopen als ze dalende zijn. Nou verkoopt ie Monoya na 10 races; zul je zien dat ie morgen op het podium staat.quote:Op zaterdag 9 juli 2005 19:20 schreef Undergod het volgende:
[..]
correct, en dat doettie goed![]()
disclaimer: tot nu toe doet hij dat goed
Heuj!!! Bedankt! Aahh was dat het dus! Ik vond het al bizar dat je je team niet aangepast hebt. Ik ga zelf voor het einde van het seizoen ook nog op vakantie maar ik ga er zeker voor zorgen dat er gewaakt wordt over m'n team, op de een of andere manier.quote:Op zaterdag 9 juli 2005 20:52 schreef SloMo het volgende:
JOOOOOOOOOOOw...hier Slomo...Meneertje is terug van vakantie. EN ik ben blij dat ik toch nog gelijk heb gehad als je kijkt naar mijn uitlating voor wat betreft mijn grootste concurrentA_N felicitadosª!!! Ik heb mijn team weer niet kunnen veranderen, dus je zal denk ik weer uitlopen..... Volgende GP ben ik er weer bij
......Watch your back!
Ik hoop het voor mezelf......Ik ben in ieder geval blij dat je me in de gaten houdtquote:Op zaterdag 9 juli 2005 20:54 schreef American_Nightmare het volgende:
[..]
Heuj!!! Bedankt! Aahh was dat het dus! Ik vond het al bizar dat je je team niet aangepast hebt. Ik ga zelf voor het einde van het seizoen ook nog op vakantie maar ik ga er zeker voor zorgen dat er gewaakt wordt over m'n team, op de een of andere manier.
Maar goed, de verschillen zijn minimaal en misschien sta je morgen wel weer boven me (als Raikkonen uitvalt bijv).
tja het ziet er naar uit dat mijn disclaimer niet geheel onterecht is geweest.quote:Op zaterdag 9 juli 2005 20:52 schreef American_Nightmare het volgende:
[..]
Nouja.. het is wel een beetje als je aandelen verkopen als ze dalende zijn. Nou verkoopt ie Monoya na 10 races; zul je zien dat ie morgen op het podium staat.
Dat moet dan wel lukken. Ik heb zelf een volledig McLarenteam.quote:Op zondag 10 juli 2005 15:30 schreef Undergod het volgende:
laat het nagepraat beginnen:
Mclaren toch wel het beste team, dus ik hoop in te lopen in de subleague. Zeker omdat mensen boven mij renault chassis en motor hebben + trulli.
Ik denk dat bijna niemand Montoya had... ik heb volgens mij hetzelfde teamquote:Op zondag 10 juli 2005 15:36 schreef Undergod het volgende:
goed bezig!! ik heb de nr's 2&3 en voor de rest de beste keuze's. Dus zover kan ik niet zakken imho.
Ik heb Montoyaquote:Op zondag 10 juli 2005 15:37 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Ik denk dat bijna niemand Montoya had... ik heb volgens mij hetzelfde team
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |