Thanx... gij master Obi Wanquote:Op maandag 27 juni 2005 01:13 schreef stijgende_ster het volgende:
[..]
Gedumpte mannen, may the force be with you!
![]()
Dat heb ik precies dus ook. Ik wil weten, waarom, hoe, en nog veel meer. En ik vind dat je ook recht hebt om dat te weten. Dus vraag het gewoon af en toe, zeg desnoods dat ze het maar in een brief zet. Is wel onpersoonlijker, maarja, beter iets dan niets, denk ik dan in dat geval.quote:Op maandag 27 juni 2005 01:15 schreef eymey het volgende:
[..]
Geloof me, die zie ik inderdaad steeds beter en zag ik de afgelopen weken (verstandelijk) ook al min of meer...... Die gezamelijke vriendin die gisteravond op bezoek was en haar vriend, verbaasden zich er al over hoe ik alles zo realistisch, helder en relativerend kon vertellen... ookal konden ze aan m'n stem horen hoe zwaar ik er doorheen zat en hoe kapot ik er van was.
Tsja... ik blijf een rationeel ingesteld mens. Wil alles voor mezelf op een rijtje hebben, analyseren, en 100% begrijpen. En dat is misschien ook wel m'n zwakte.....
In dit soort situaties, als een relatie uit is, zeker op deze manier en de ander lijkt je totaal niet te begrijpen en de kans dat je ooit antwoord op al je vragen zult krijgen lijkt zo nihil.... dan zul je gewoon alles nooit 100% kunnen begrijpen.
Dan moet je er op een gegeven moment vrede mee hebben en het verder laten voor wat het is. En dat is voor mij dus moeilijk. Ook omdat ik nu gewoon met het gevoel zit.. bv. met die crisis.... dat ze dat allemaal 'zomaar' even is vergeten.....
Je moet daar niet mee zitten, het is juist een antwoord. Dit zegt zo erg veel over haar ! Het is aan jou om dat te accepteren, hoe kut dat ook is.quote:En dat is voor mij dus moeilijk. Ook omdat ik nu gewoon met het gevoel zit.. bv. met die crisis.... dat ze dat allemaal 'zomaar' even is vergeten.....[
quote:Op maandag 27 juni 2005 09:00 schreef espina het volgende:
Mooie dag vandaag ook een mooie dag om haar foto's te verwijderen... Kom op joh en zit er niet over je exvriendin in. Zij doet dat ook niet over jou.
Mja..fotos wissen..is dat nou echt nodig? zoiets vind ik altijd een beetje zonde..op gegeven moment als je er wel overheen bent wil je toch wel nog een keer die fotos zienquote:Op maandag 27 juni 2005 14:31 schreef eymey het volgende:
[..]*probeert*.... foto's zijn al van m'n fotoboek weg als het goed is....
Vandaag voel ik me erg opgefokt: Deadlines op m'n werk die gehaald moeten worden, de organisatie van het klussen aan m'n woning.. het gedoe met m'n ex hoe ze gister deed. Ik heb sterk de neiging te willen weten wat ze nu dan allemaal van plan is om tegen me te doen... of ze nog steeds zo kwaad is als gisteren, etc. ......
Ik word er zo onrustig en geprikkeld van dat ik me amper kan concentreren op m'n werk.
Hij had twee foto's in zijn FB staan, één van hun samen en één van haar. Dus daaruit gewist.quote:Op maandag 27 juni 2005 19:42 schreef flubub het volgende:
[..]
Mja..fotos wissen..is dat nou echt nodig? zoiets vind ik altijd een beetje zonde..op gegeven moment als je er wel overheen bent wil je toch wel nog een keer die fotos zien
Klopt, kwestie van nu goed wegstoppen en over maanden/jaren nog eens bekijken.quote:Op maandag 27 juni 2005 19:42 schreef flubub het volgende:
[..]
Mja..fotos wissen..is dat nou echt nodig? zoiets vind ik altijd een beetje zonde..op gegeven moment als je er wel overheen bent wil je toch wel nog een keer die fotos zien
Voor op je werk is het wel naar ja, veel sterkte![]()
ik ben het met je eens. Er komt een keer dat je erover heen bent en het verwerkt hebt en dan kan het leuk zijn om die foto's te zien zonder er gevoelens bij te hebben.quote:Op maandag 27 juni 2005 19:42 schreef flubub het volgende:
[..]
Nee ik heb ze ook niet van m'n harddisk gewist en zo..... ze gaan binnenkort als m'n pc een grote opruiming krijgt naar een archiefje toe en daar gaan ze maar eens ff een mooi tijdje vertoeven.....quote:Op maandag 27 juni 2005 19:42 schreef flubub het volgende:
[..]
Ik weet het.... ik wilde nou echt dat er een manie rwas om haar zo genadeloos terug te pakken... nu ze dit zo flikt...... dat ze ineens alles zou voelen wat ik nu voel....... Maar misschien komt dat ooit nog wel een kee... (bijna) iedereen komt toch wel achter de waarheid over haar...... vroeg of laat. Is tot nu toe altijd weer zo gebeurd.quote:Op maandag 27 juni 2005 23:37 schreef espina het volgende:
Jezus eymey... Klote zeg. Blijf er ieder geval boven dit soort situaties staan. En ga zo snel mogelijk je eigen leven beginnen.. Zij is echt je niet waard.
Zij blijft steeds met de loze opmerking komen: "ik woonde hier het eerst!". Ja dat klopt. Maar je was ook de eerste die het helemaal voor zichzelf te verpesten door ervoor te zorgen met je luiheid en dit gedrag dat je hier bij onze huisgenoot al niet meer welkom bent..... Dat is dus al 1....quote:Op maandag 27 juni 2005 23:48 schreef espina het volgende:
Weetje wat? Op wiens naam staat de kamer? Op die van jou? Verander het slot.. Neem al je spullen mee, ook het bed enzo. Pak d'r op die manier terug. Wie het laatst lacht, lacht best zeg ik zo maar.
Maar pak d'r ook aan de ene kant ook niet terug, maar sta er boven. Laat zien dat je sterker bent dan haar.
Tsja... eerst had ik nog een greintje respect voor d'r.... hoe ze zich in de afgelopen 2 weken is gaan gedragen, echter, ... en zeker nu ik weet hoe ze over me heeft lopen lullen en me de grond in heeft lopen trappen...... Ik begin nu ook langzamerhand pisnijdig te worden.quote:Op maandag 27 juni 2005 23:50 schreef D-Industries het volgende:
dikke kut zeug, opsouten met dr ! Zo snel mogelijk de draad weer oppakken, hoe moeilijk het ook is. Hoe langer je ermee zit, hoe meer tijd je verliest aan het opbouwen van je leven![]()
Ongelooflijk zeg! Echt onbegrijplijk dat je zo als 2 volwassen mensen met elkaar om kan gaan (slaat uiteraard op je ex)quote:Op donderdag 16 juni 2005 23:22 schreef eymey het volgende:
<heel verhaal>
Begrijpelijk dat je je gekwetst voelt. Maar hé, laat je zelfvertrouwen er niet onder lijden!quote:
Zij is niet volwassen.....quote:Op maandag 27 juni 2005 23:59 schreef X-Naut het volgende:
[..]
Ongelooflijk zeg! Echt onbegrijplijk dat je zo als 2 volwassen mensen met elkaar om kan gaan (slaat uiteraard op je ex)![]()
Heel veel sterke
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |