abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 27 juni 2005 @ 01:17:31 #151
11766 eymey
koning één-oog
pi_28261610
quote:
Op maandag 27 juni 2005 01:13 schreef stijgende_ster het volgende:

[..]

Gedumpte mannen, may the force be with you!
Thanx... gij master Obi Wan
You may be right, I may be crazy. But it just might be a lunatic you're looking for... -- Billy Joel
  maandag 27 juni 2005 @ 01:18:43 #152
108312 stijgende_ster
Yeah Kællingebyvej!!!!
pi_28261626
quote:
Op maandag 27 juni 2005 01:15 schreef eymey het volgende:

[..]

Geloof me, die zie ik inderdaad steeds beter en zag ik de afgelopen weken (verstandelijk) ook al min of meer...... Die gezamelijke vriendin die gisteravond op bezoek was en haar vriend, verbaasden zich er al over hoe ik alles zo realistisch, helder en relativerend kon vertellen... ookal konden ze aan m'n stem horen hoe zwaar ik er doorheen zat en hoe kapot ik er van was.

Tsja... ik blijf een rationeel ingesteld mens. Wil alles voor mezelf op een rijtje hebben, analyseren, en 100% begrijpen. En dat is misschien ook wel m'n zwakte.....

In dit soort situaties, als een relatie uit is, zeker op deze manier en de ander lijkt je totaal niet te begrijpen en de kans dat je ooit antwoord op al je vragen zult krijgen lijkt zo nihil.... dan zul je gewoon alles nooit 100% kunnen begrijpen.

Dan moet je er op een gegeven moment vrede mee hebben en het verder laten voor wat het is. En dat is voor mij dus moeilijk. Ook omdat ik nu gewoon met het gevoel zit.. bv. met die crisis.... dat ze dat allemaal 'zomaar' even is vergeten.....
Dat heb ik precies dus ook. Ik wil weten, waarom, hoe, en nog veel meer. En ik vind dat je ook recht hebt om dat te weten. Dus vraag het gewoon af en toe, zeg desnoods dat ze het maar in een brief zet. Is wel onpersoonlijker, maarja, beter iets dan niets, denk ik dan in dat geval.
Lijstje: Daryll Ann - Weeps, Daryll Ann - Happy Traum, Maxïmo Park - Our Earthly Pleasures, The Fratellis - Costello Music, Moss - The Long Way Back, Kaiser Chiefs - Yours Truly, Angry Mob, Bette Serveert - Bare Stripped Naked
pi_28261627
ik ken je gevoel ik heb hetzelfde na al die tijd soms nog. ik had mijn relatie een tweede kans gegeven, wat uiteindelijk een nutteloose stap was.

en opeens heb je het dan, eigenlijk.. heb je nooit bij elkaar gepast ! als je elkaar niet begrijpt, zegt dat GENOEG ! Kan je wel zoveel denken maar dan kom je bij hetzelfde uit.

Ik analyseer ook altijd, ik hou er niet van om bedonderd te worden, ben dus erg op me hoede en sta tegelijkertijd erg open voor iedereen die om me geeft. heel raar is dat...
Altijd aan het dromen...
pi_28261649
quote:
En dat is voor mij dus moeilijk. Ook omdat ik nu gewoon met het gevoel zit.. bv. met die crisis.... dat ze dat allemaal 'zomaar' even is vergeten.....[
Je moet daar niet mee zitten, het is juist een antwoord. Dit zegt zo erg veel over haar ! Het is aan jou om dat te accepteren, hoe kut dat ook is.
Altijd aan het dromen...
  maandag 27 juni 2005 @ 02:08:28 #155
11766 eymey
koning één-oog
pi_28262441
Je hebt gelijk denk ik ja....

Mensen, bedankt voor het mee denken en het praten.... het helpt me echt. Als er nog meer mensen zijn die er iets over te zeggen hebben... feel free. Ik ga nu in ieder geval slapen. Moet er om 07:00 alweer uit
You may be right, I may be crazy. But it just might be a lunatic you're looking for... -- Billy Joel
pi_28263919
Mooie dag vandaag ook een mooie dag om haar foto's te verwijderen ... Kom op joh en zit er niet over je exvriendin in. Zij doet dat ook niet over jou.
  maandag 27 juni 2005 @ 14:31:15 #157
11766 eymey
koning één-oog
pi_28272989
quote:
Op maandag 27 juni 2005 09:00 schreef espina het volgende:
Mooie dag vandaag ook een mooie dag om haar foto's te verwijderen ... Kom op joh en zit er niet over je exvriendin in. Zij doet dat ook niet over jou.
*probeert*.... foto's zijn al van m'n fotoboek weg als het goed is....

Vandaag voel ik me erg opgefokt: Deadlines op m'n werk die gehaald moeten worden, de organisatie van het klussen aan m'n woning.. het gedoe met m'n ex hoe ze gister deed. Ik heb sterk de neiging te willen weten wat ze nu dan allemaal van plan is om tegen me te doen... of ze nog steeds zo kwaad is als gisteren, etc. ......

Ik word er zo onrustig en geprikkeld van dat ik me amper kan concentreren op m'n werk.
pi_28281883
quote:
Op maandag 27 juni 2005 14:31 schreef eymey het volgende:

[..]

*probeert*.... foto's zijn al van m'n fotoboek weg als het goed is....

Vandaag voel ik me erg opgefokt: Deadlines op m'n werk die gehaald moeten worden, de organisatie van het klussen aan m'n woning.. het gedoe met m'n ex hoe ze gister deed. Ik heb sterk de neiging te willen weten wat ze nu dan allemaal van plan is om tegen me te doen... of ze nog steeds zo kwaad is als gisteren, etc. ......

Ik word er zo onrustig en geprikkeld van dat ik me amper kan concentreren op m'n werk.
Mja..fotos wissen..is dat nou echt nodig? zoiets vind ik altijd een beetje zonde..op gegeven moment als je er wel overheen bent wil je toch wel nog een keer die fotos zien

Voor op je werk is het wel naar ja, veel sterkte
pi_28281986
quote:
Op maandag 27 juni 2005 19:42 schreef flubub het volgende:

[..]

Mja..fotos wissen..is dat nou echt nodig? zoiets vind ik altijd een beetje zonde..op gegeven moment als je er wel overheen bent wil je toch wel nog een keer die fotos zien
Hij had twee foto's in zijn FB staan, één van hun samen en één van haar. Dus daaruit gewist.
Het gaat slecht, maar verder gaat het goed.
  maandag 27 juni 2005 @ 19:50:27 #160
108312 stijgende_ster
Yeah Kællingebyvej!!!!
pi_28282117
quote:

[..]

Klopt, kwestie van nu goed wegstoppen en over maanden/jaren nog eens bekijken.
Lijstje: Daryll Ann - Weeps, Daryll Ann - Happy Traum, Maxïmo Park - Our Earthly Pleasures, The Fratellis - Costello Music, Moss - The Long Way Back, Kaiser Chiefs - Yours Truly, Angry Mob, Bette Serveert - Bare Stripped Naked
pi_28284752
Eymey! Goed dat je het gewist hebt
  maandag 27 juni 2005 @ 22:48:53 #162
12010 daniman
gewoon lekker gek
pi_28287134
quote:

[..]

ik ben het met je eens. Er komt een keer dat je erover heen bent en het verwerkt hebt en dan kan het leuk zijn om die foto's te zien zonder er gevoelens bij te hebben.
patat ftw :)
  maandag 27 juni 2005 @ 23:01:39 #163
11766 eymey
koning één-oog
pi_28287599
quote:

[..]

Nee ik heb ze ook niet van m'n harddisk gewist en zo..... ze gaan binnenkort als m'n pc een grote opruiming krijgt naar een archiefje toe en daar gaan ze maar eens ff een mooi tijdje vertoeven.....
  maandag 27 juni 2005 @ 23:31:10 #164
11766 eymey
koning één-oog
pi_28288588
Volgende hoofdstuk.. hou je vast.....

Ik zat er vandaag weer zo doorheen met alles.... zat sinds vanochtend dat ik wakker werd weer te malen over die ruzie van gisteren.... werd gestressed van deadlines die deze week op me liggen te wachten.... dan dat het klussen aan m'n huisje langzamer gaat dan ik gehoopt had......

Die beste vriendin die zaterdag op bezoek is geweest... die had al zoiets besloten van dat ik met alles waar ik nog over zat bij haar terecht kon..... Ze belde me toevallig om te vragen of ik zin had om wat cd'tjes voor haar vader om te zetten naar een formaat voor een mp3-spelertje dat hij gekocht had.... dat wilde ik wel doen dus vanavond was ze weer ff op bezoek geweest.....

We hebben een gesprek van een paar uur lang gehad...... ze begint steeds meer zorgen te maken over m'n ex... ze is wel een goede vriendin van haar... maar ze is het steeds meer oneens over hoe m'n ex nu doet in de hele situatie en tegen mij..... dat ze er ook geen probleem meer meer had om gewoon met alles te komen.... en ook omdat ze echt zag dat ik er echt helemaal doorheen zit en er nu gewoon klaar voor ben om dan ook alles te weten:

M'n ex was dus zaterdag bij die vriendin op bezoek.... samen met dat nieuwe vriendje. De partner van die vriendin was er ook bij, die moeder ook.....

Ze begon me toen dus ineens helemaal de grond in te kraken: Dat ze er nooit meer aan zou denken om bij me te komen... dat ik maar een lelijke nerd ben met een domme bril en dat ik een 'schele' ben, en dat ik een sukkel in bed was die nooit in was om wat aparts te proberen (terwijl op dat punt dus het tegenover gestelde waar was: als ik eens iets aparts wilde dan was zij juist altijd degene die het gewoon op de 'suffe' manier wilde.....). Maar goed, los van het feit dat ze dus ook uit de doeken heeft gedaan hoe goed haar sexleven met die ander nu wel niet is... dat van dat 'schele'... dat had ze niet moeten zeggen!

Als er maar één manier is om mij zo'n ontzettende rotschop te geven en me achter m'n rug om te vernederen in het bijzijn van anderen... vooral anderen die mij ook kennen... dan is het wel op zo'n manier over mijn handicap (slechtziendheid) te praten. G#$$$%d*mme.....! Blijkbaar beteken ik dus al niks meer voor haar en heb ik ook nooit iets voor haar betekend..... En blijkbaar wil ze het nu hard tegen hard spelen tegen me.... en dan afgelopen zondag nog uberhaupt het woord 'vriendschap' in d'r mond durven nemen......

Lekkere deuk in m'n zelfvertrouwen

Maar goed, het lucht me in ieder geval weer op dat ik nu echt de waarheid weet... ookal is die hard..... ik denk dat er nu echt niks meer is wat ze nog goed zou kunnen doen voor me......

En voordat er weer reacties komen van "lekker van die vriendin dat ze alles van je ex naar jou doorsluist....." zo bedoelt ze het dus echt niet. Maar het is m'n ex die hiero mij gedumpt heeft en me vervolgens ook nog eens tov. iedereen die mij wel of niet kent de grond in kraakt alsof ik een of ander misbaksel ben... en bovendien, m'n ex heeft er al voor gekozen om het blijkbaar zo naar iedereen toe te brengen.....
pi_28288861
Jezus eymey... Klote zeg. Blijf er ieder geval boven dit soort situaties staan. En ga zo snel mogelijk je eigen leven beginnen.. Zij is echt je niet waard.
  maandag 27 juni 2005 @ 23:43:05 #166
11766 eymey
koning één-oog
pi_28289066
quote:
Op maandag 27 juni 2005 23:37 schreef espina het volgende:
Jezus eymey... Klote zeg. Blijf er ieder geval boven dit soort situaties staan. En ga zo snel mogelijk je eigen leven beginnen.. Zij is echt je niet waard.
Ik weet het.... ik wilde nou echt dat er een manie rwas om haar zo genadeloos terug te pakken... nu ze dit zo flikt...... dat ze ineens alles zou voelen wat ik nu voel....... Maar misschien komt dat ooit nog wel een kee... (bijna) iedereen komt toch wel achter de waarheid over haar...... vroeg of laat. Is tot nu toe altijd weer zo gebeurd.
pi_28289287
Weetje wat? Op wiens naam staat de kamer? Op die van jou? Verander het slot.. Neem al je spullen mee, ook het bed enzo. Pak d'r op die manier terug. Wie het laatst lacht, lacht best zeg ik zo maar.

Maar pak d'r ook aan de ene kant ook niet terug, maar sta er boven. Laat zien dat je sterker bent dan haar.
pi_28289347
dikke kut zeug, opsouten met dr ! Zo snel mogelijk de draad weer oppakken, hoe moeilijk het ook is. Hoe langer je ermee zit, hoe meer tijd je verliest aan het opbouwen van je leven
Altijd aan het dromen...
pi_28289456
Inderdaad D-Industries
  maandag 27 juni 2005 @ 23:58:01 #170
11766 eymey
koning één-oog
pi_28289601
quote:
Op maandag 27 juni 2005 23:48 schreef espina het volgende:
Weetje wat? Op wiens naam staat de kamer? Op die van jou? Verander het slot.. Neem al je spullen mee, ook het bed enzo. Pak d'r op die manier terug. Wie het laatst lacht, lacht best zeg ik zo maar.

Maar pak d'r ook aan de ene kant ook niet terug, maar sta er boven. Laat zien dat je sterker bent dan haar.
Zij blijft steeds met de loze opmerking komen: "ik woonde hier het eerst!". Ja dat klopt. Maar je was ook de eerste die het helemaal voor zichzelf te verpesten door ervoor te zorgen met je luiheid en dit gedrag dat je hier bij onze huisgenoot al niet meer welkom bent..... Dat is dus al 1....

Verder zal ik straks het er toch eens met m'n huisgenoot over hebben of ie haar sleutel niet kan in vorderen... dan kan ze nog spullen komen halen op afspraak... die zullen dan buiten de deur op haar wachten......

Maar idd... ik zal wel laten zien dat ik sterker ben dan zij....
  maandag 27 juni 2005 @ 23:59:14 #171
11766 eymey
koning één-oog
pi_28289644
quote:
Op maandag 27 juni 2005 23:50 schreef D-Industries het volgende:
dikke kut zeug, opsouten met dr ! Zo snel mogelijk de draad weer oppakken, hoe moeilijk het ook is. Hoe langer je ermee zit, hoe meer tijd je verliest aan het opbouwen van je leven
Tsja... eerst had ik nog een greintje respect voor d'r.... hoe ze zich in de afgelopen 2 weken is gaan gedragen, echter, ... en zeker nu ik weet hoe ze over me heeft lopen lullen en me de grond in heeft lopen trappen...... Ik begin nu ook langzamerhand pisnijdig te worden.
pi_28289646
quote:
Op donderdag 16 juni 2005 23:22 schreef eymey het volgende:
<heel verhaal>
Ongelooflijk zeg! Echt onbegrijplijk dat je zo als 2 volwassen mensen met elkaar om kan gaan (slaat uiteraard op je ex)

Heel veel sterke
Zijde des Weppes | "HA! That's so funny I forgot to laugh!.....Excluding that first HA!"
  maandag 27 juni 2005 @ 23:59:22 #173
11682 Moonah
Jolie femme
pi_28289649
quote:
Op maandag 27 juni 2005 23:31 schreef eymey het volgende:
Lekkere deuk in m'n zelfvertrouwen
Begrijpelijk dat je je gekwetst voelt. Maar hé, laat je zelfvertrouwen er niet onder lijden!
Dat zij tegen wederzijdse vrienden/kennissen op jou afgeeft zegt meer over haar dan over jou hoor...
"Bloemen zijn rood jongeman... "
Zo. Dan witte gullie dè ôk wir.
pi_28289768
Niet zo slachtofferig doen eymey.. Blijf er even bij..

Sterk wezen, dat kan je makkelijk, dus kom op.
Waar je eerst woont maakt niet uit. Verander het slot, overleg het wel even met je huisgenoot. Wees nu niet te lief voor haar. Claim je eigen ruitme. En wel nu. Kom voor jezelf op.

Nadat je dat hebt gedaan, deponeer je haar spullen buiten en doe de deur opslot. Bel haar op en zeg dat ze het kan gaan halen. Jij blijft ondertussen gewoon in je kamer zitten met de deur opslot. Gaat ze pokke herrie maken of de boel inbreken, bel dan de politie en geef haar aan.

Zo, die zie je niet meer terug..
  dinsdag 28 juni 2005 @ 00:04:59 #175
11766 eymey
koning één-oog
pi_28289838
quote:
Op maandag 27 juni 2005 23:59 schreef X-Naut het volgende:

[..]

Ongelooflijk zeg! Echt onbegrijplijk dat je zo als 2 volwassen mensen met elkaar om kan gaan (slaat uiteraard op je ex)

Heel veel sterke
Zij is niet volwassen..... En nee dat is niet mijn mening, dat is bijna ieder's mening....
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')