Aan de ene kant begrijp ik dit soort reacties.quote:Op vrijdag 17 juni 2005 00:57 schreef LePenseur het volgende:
Knippie.
Ik heb trouwens het geluk gehad dat die nieuwe vriend van m'n ex haar al na een maand of twee gedumpt gehad. Ik gun jou ook echt zo'n bericht! Zoiets maakt gelijk je humeur voor een hele maand goed.
Knippie.
Ik blijf in Almere wonen.....quote:Op vrijdag 17 juni 2005 08:54 schreef _Liquid het volgende:
Tering wat een stinkhoer. Sterkte dude, welke stad woon je nu ?
het concept liefde, my ass, het is idd echt een oppepper van formaat als de nieuwe liefde van je ex, waarvoor ze je nota bene verlaten heeft, je ex na een paar weken dumptquote:Op vrijdag 17 juni 2005 08:11 schreef Sapphire het volgende:
Aan de ene kant begrijp ik dit soort reacties.
Aan de andere kant strookt het totaal niet met het concept liefde.
Zeker niet als je, zoals TS zelf ook zegt, 'zielsveel van iemand houdt'.
NIW, ik vind het rot voor TS dat hij in deze situatie zit.
Het loslaten van een diepe liefde is op z'n zachtst gezegd moeilijk.
Sterkte eymey!
Dat kan, en dat komt vaker voor, hoe triest dat ook is, maar....quote:Op donderdag 16 juni 2005 23:22 schreef eymey het volgende:
Ze had al een tijd het gevoel dat ze niet meer verliefd op me was en dat ze vond dat de sleur een beetje in de relatie gekomen was en dat ze me eigenlijk meer als broer/goede vriend was gaan zien dat 'geliefde'. Ook was ze dus verliefd geworden op een ander. Mijn wereld stortte op dat moment al in....
dit hoef je niet te pikken hoor, echt niet. Ik zie al een paar keer het woord goedzak voorbij komen, en dat lijkt me wel op zijn plaats in dit specifieke geval. Zoiets laat je je gewoon niet zeggen. Je kunt hooguit overleggen dat je het zo doet (dat heb ik in elk geval weleens gehoord, van mensen die het zo hebben gedaan), maar niet: heeeeej, luister eens, ik ga die ander ook een eerlijke kans geven hoor, doeidoei.quote:Ze had tijd nodig om na te denken zei ze... ondertussen wilde ze wel contact houden met hem en ook gewoon naar z'n verjaardag op 11 juni. Dat ik (en sommigen met mij) dat niet zo'n goed idee vonden kon haar niks schelen... "ze wilde ons allebei een eerlijke kans geven". Ik voelde me toen reeds een beetje gepasseerd.
verkniptquote:Op vrijdag 17 juni 2005 14:49 schreef Wrinex het volgende:
En opeens besef je het weer, uiteindelijk zijn ze allemaal ...
wow....quote:Op vrijdag 17 juni 2005 15:20 schreef MaRySe het volgende:
Net alsof je dat sletje nog terug wilt na zo een naaistreek!!
![]()
Ik woon bij je in de buurt![]()
![]()
Ik denk uiteindelijk ook wel dat je gelijk hebt.... behalve dat ik, haar kennende, gewoon denk dat de verliefdheid op die jongen en haar neiging om snel naar pleziertjes te vluchten meer invloed heeft gespeeld dan dat ze echt totaal niets meer in onze relatie zou zien.quote:Op vrijdag 17 juni 2005 10:35 schreef merdeka het volgende:
klote voor je, maar life sucks. Ik zou liever gedumpt worden dan aan het lijntje gehouden door iemand die niets meer voor me voelt. En als ze uitgekeken was op jullie relatie, dan kan het gebeuren dat ze verliefd wordt op iemand anders.
Voor jou komt het misschien een beetje uit de lucht vallen, maar zij is er natuurlijk al veel langer mee bezig geweest. Dat proces wilde ze blijkbaar niet met jou delen, maar het zelf uitzoeken. Maar zeg nu zelf: als ze wat tegen je had gezegd over haar twijfels, denk je nu echt dat jij daar iets aan had kunnen doen om de relatie te redden? Het waren háár twijfels, niet de jouwe. Ze moest daar zelf een beslissing over nemen, en dat heeft ze ook gedaan.
Jammer, maar zo eindigen relaties nogal eens. Ik vind haar geen trut, btw. Soms ebt het gevoel voor een geliefde weg. Als je wilt kan je dan voor de relatie vechten, maar als je niet met diegene verder wil heeft dat totaal geen zin. Zij heeft besloten om met iemand anders verder te gaan, en er is niets wat je daartegen kunt doen. Je kan niet van haar verlangen dat ze bij jou blijft terwijl ze geen toekomst wil met jou, maar verliefd is geworden op een ander. Het doet nu gewoon pijn.
Sterkte dan maar
Hoe ben je er die twee keren achter gekomen dat je als winnaar uit de strijd bent gekomen? Kwam je achteraf nog te weten wat er uiteindelijk van ze geworden was?quote:Op vrijdag 17 juni 2005 14:41 schreef ThaGuitarmaistro het volgende:
Sterkte!
Ik heb dit ook een tweetal keren meegemaakt, dat iemand je zonder moeite opzij zet. Maar alle 2 de keren ben ik uiteindelijk ook als winnaar uit de strijd gekomen. Echt, dit meisje wordt niet gelukkig in de liefde, in ieder geval niet met deze nieuwe vlam. Compleet het contact verbreken, en niets meer met haar te maken willen hebben. Heeft mij de laatste keer geholpen er vrij snel overheen te komen.
hehequote:Op vrijdag 17 juni 2005 15:20 schreef MaRySe het volgende:
Net alsof je dat sletje nog terug wilt na zo een naaistreek!!
![]()
Ik woon bij je in de buurt![]()
![]()
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |