Het is niet te vergelijken met Dizzee of Roots Manuva, M.I.A. is veel eclectischer.quote:Op donderdag 7 juli 2005 12:31 schreef Mar10Segovia het volgende:
Ik ken het niet, maar als ik afga op jouw omschrijving met dancehall invloeden denk ik niet dat het iets voor mij is. Dizzee Rascal en Roots Manuva vind ik bijvoorbeeld ook niet zo leuk. Of is dit toch heel anders?
Niks bijzonders? Ken jij iets wat er ook maar engiszins op lijkt?quote:Op donderdag 7 juli 2005 13:06 schreef Uzumaki_Naruto het volgende:
@Mar10 het is wel een redelijk cd'tje,maar niks bijzonders
emhz..niksquote:Op donderdag 7 juli 2005 13:29 schreef DaisyDuke het volgende:
[..]
Niks bijzonders? Ken jij iets wat er ook maar engiszins op lijkt?
Ja. Uitleg, familie van Dr. Dre is al voldoende.quote:Op donderdag 7 juli 2005 18:09 schreef Summoner het volgende:
Warren G - Regulate... G Funk Era
de moeite waard?
Als je van de G-Funk houdt wel ja.quote:Op donderdag 7 juli 2005 18:09 schreef Summoner het volgende:
de moeite waard?
Vind ik niet. Vele malen minder dan bijvoorbeeld Doggystyle of The Chronic.quote:Op donderdag 7 juli 2005 18:09 schreef Summoner het volgende:
de moeite waard?
Haha leuk, dankjewel.quote:Op donderdag 7 juli 2005 22:51 schreef Quannum het volgende:
Proficiat met je afgestudeerd-zijn Mar10!![]()
Ik wou dat ik er al vanaf was.Maar als student heb je toch een mooi leven.
![]()
Is wel lekker om eens te luisteren. Staan wel een paar goeie nrs op, en natuurlijk Regulatequote:Op donderdag 7 juli 2005 18:09 schreef Summoner het volgende:
de moeite waard?
Hun eerste album (ook genaamd Organized Konfusion) zul je vast wel leuk vinden dan.quote:Op vrijdag 8 juli 2005 15:30 schreef Fral het volgende:
[..]
Trouwens, ik heb van JimJim zn site een nummer van Organized Konfusion gedownload ( Let's Organize) en dat beviel wel. Maar ik ben niet zo op de hoogte van hun verdere werk. Als ik naar ze wil gaan luisteren, welk album kan ik dan het beste mee beginnen?
Stress: The Extintion Agenda is duidelijk hun beste. Maar ik zou gewoon bij het begin beginnen:quote:Op vrijdag 8 juli 2005 15:30 schreef Fral het volgende:
[..]
Is wel lekker om eens te luisteren. Staan wel een paar goeie nrs op, en natuurlijk Regulate![]()
Jammer dat ie maar een half uurtje ofzo duurt.
Trouwens, ik heb van JimJim zn site een nummer van Organized Konfusion gedownload ( Let's Organize) en dat beviel wel. Maar ik ben niet zo op de hoogte van hun verdere werk. Als ik naar ze wil gaan luisteren, welk album kan ik dan het beste mee beginnen?
Haha! Mar10, you beat me man!quote:Op vrijdag 8 juli 2005 17:39 schreef Mar10Segovia het volgende:
[..]
Hun eerste album (ook genaamd Organized Konfusion) zul je vast wel leuk vinden dan.
Maar het tweede album Stress: The Extinction Agenda moet je ook absoluut proberen. Die vind ik persoonlijk iets beter. En The Equinox (de derde en tevens laatste) ken ik niet zo goed.
Hahaha! Lollige foto van je in je fotoboek!quote:Op vrijdag 8 juli 2005 17:43 schreef Mar10Segovia het volgende:
Dankjewel
En die solo plaat van Pharoahe heet Internal Affairs.
Ik werk toch bij T-mobile. Xieje is numero uno op zakelijk lunchgebied.quote:Op zaterdag 9 juli 2005 10:04 schreef Mar10Segovia het volgende:
Alleen volgende week vrijdag ben ik er nog ff, voor de diplomauitreiking.
Maar op zich wel een leuk idee. Misschien een eerste stap voor een HHC-meet![]()
Waar ken je Xieje van eigenlijk?
quote:Kanye Drops "Gold Digger" With Jamie Foxx
The duo that turned "Slow Jamz" into a club anthem has hoooked up again for the brand new banger "Gold Diggers" off of the upcoming Late Registration album. Peep Jamie Foxx rockin' that Ray Charles sound to perfection with Kanye dropping some gems behind the boards and on the mic.
And of course, never one to keep his fans waiting for some hot new material, the College Dropout has already finished shooting a video for the track. Hip-hop video legend and director of the already classic "Diamonds From Sierra Leone" video Hype Williams took on the task. We'll keep ya posted, so keep checking back!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |