Die van saul williams zou ik zeker ff doorluisteren voordat je hem aanschaft , ik vind het een lekkere plaat , maar hij is nogal expirimenteel/ontoegankelijk , netzo als amethyst rockstar btw.quote:Op donderdag 30 juni 2005 17:43 schreef Quannum het volgende:
Die van Lyrics Born en Saul Williams ga ik mij ook aanschaffen. Van beide heb ik heel goede recensies gelezen. Alleen weet ik niet goed wat ik van Saul Williams moet verwachten. Spijtig dat ie niet op de luisterpaal staat. Laat je eens weten wat je van die plaat vindt Paro?![]()
Doe dat! , Welkom iigquote:Op vrijdag 1 juli 2005 19:38 schreef DaisyDuke het volgende:
Draai de laatste tijd weer erg veel Hiphop, toch maar eens wat vaker hier komen....
Ik heb hem in Groningen gezien, was wel okayquote:Op zondag 3 juli 2005 17:19 schreef Mip1988 het volgende:
er zijn nogal uiteenlopende reacties op die show van gister...
blij dat ik em in tilburg heb gezien
ah misschien dat hij dan wel iets uit zn jazzmatazz sessies gaat doenquote:Op woensdag 6 juli 2005 17:32 schreef DaisyDuke het volgende:
Lees net dat Guru op het laatste moment is toegevoegd aan de line-up van North Sea Jazz!
Ik ken op mijn beurt Electic Circus weer niet goed genoeg. Maar dat wát ik ervan ken vind ik slechter dan op Be. Maar dat zoetsappige RnB-gehalte (aldus DD) dat klopt wel enigszins. Dus in de smaak vallen zal hij niet bij jou denk ik PaRo.quote:Op woensdag 6 juli 2005 17:52 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
Be moet ik eilk nog steeds gaan luisteren , valt hij wel mee tov Electric Circus , naar jullie mening
ach neem hem wel een keertje mee als hij in de aanbieding ligt , heb ik met Electric Circus ook gedaan indertijd , heb die plaat wel doorgeluisterd , maar sindsdien ligt ie een beetje te verstoffen.quote:Op woensdag 6 juli 2005 17:56 schreef Mar10Segovia het volgende:
[..]
Ik ken op mijn beurt Electic Circus weer niet goed genoeg. Maar dat wát ik ervan ken vind ik slechter dan op Be. Maar dat zoetsappige RnB-gehalte (aldus DD) dat klopt wel enigszins. Dus in de smaak vallen zal hij niet bij jou denk ik PaRo.
Maar nogmaals, slecht vind ik m niet echt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |