dat doe je toch al nietquote:Op vrijdag 24 juni 2005 20:35 schreef -Angel- het volgende:
Ik zit daarnet naar The Box te kijken. En wat was dat verschrikkelijk zeg, ik zou spontaan nooit meer naar hip-hop luisteren.
quote:Op vrijdag 24 juni 2005 19:51 schreef Summoner het volgende:
Die nieuwe Cage klinkt iig erg prikkelend. Wel een plaatje die ik ga halen als 'ie verschijnt. Thanx voor de luisterbeurt Uzumaki.![]()
Hij ging toch jankenquote:Op maandag 27 juni 2005 12:18 schreef -Angel- het volgende:
Iemand gisteren PunkD gezien met Bizare? Ik zou bijna uit medelijden zijn album gaan kopen, al hoewel hij heeft wel $50.000 op de bank staan.
Eric B & Rakim - I Ain't No Jokequote:Op dinsdag 28 juni 2005 14:47 schreef Chilly_Willy85 het volgende:
Hallo,
Ik zoek niet-commerciële hip hop nummers met veel gescratch en zware bas.
Iemand tips?
ik wacht wel tot ie uitkomt , heb vaker promos gehoord die beter klonken als de release , en ik ben heel terughoudend met het kopen van danwel Def Jux danwel E.C. producties de laatste tijd , vanwege de eentonigheid er van.quote:Op woensdag 29 juni 2005 15:24 schreef Willie_the_Pimp het volgende:
Heeft iemand btw al de nieuwe Cage gecheckt? Wat mij betreft toch wel het album van het jaar. Je hoort meteen dat Cage een stuk gegroeid is sinds Movies for the Blind, alhoewel ik wel een banger als Agent Orange mis. Productie is gedaan door RJD2, DJ Shadow, Blockhead, El-P en Camu Tao dus dat zit wel in orde,vooral Blockhead doet het erg goed. Dus downloaden dit album (ja downloaden want het album komt pas in september uit en tot nu is er alleen de promo versie te downen).
Yo Mar10!quote:Op vrijdag 24 juni 2005 23:46 schreef Mar10Segovia het volgende:
Dat album van Buckshot samen met 9th Wonder is trouwens een lichte tegenvaller. De beats van 9th zijn erg leuk, maar Buckshot rapt vrij saai en slordig.
erg tof album!quote:Op woensdag 29 juni 2005 15:24 schreef Willie_the_Pimp het volgende:
Heeft iemand btw al de nieuwe Cage gecheckt? Wat mij betreft toch wel het album van het jaar. Je hoort meteen dat Cage een stuk gegroeid is sinds Movies for the Blind, alhoewel ik wel een banger als Agent Orange mis. Productie is gedaan door RJD2, DJ Shadow, Blockhead, El-P en Camu Tao dus dat zit wel in orde,vooral Blockhead doet het erg goed. Dus downloaden dit album (ja downloaden want het album komt pas in september uit en tot nu is er alleen de promo versie te downen).
toevallig heeft een vriend me afgelopen zaterdag een track van ze gestuurd.... productie door de Platinum Pied Pipers en zang door Tiombe Lockhart.... wel hiphop beat, maar geen rap.... maar die track is wel gewoon dope!quote:Op donderdag 30 juni 2005 14:14 schreef Mar10Segovia het volgende:
Ken iemand de Platinum Pied Pipers? Is een hiphop groep uit Detroit die dit jaar op Lowlands komt. Net als Pete Philly & Perquisite trouwens!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |