Die heb ik eigenlijk nooit aandachtig beluisterd, Ghetto Pop Life bedoel je toch?quote:Op vrijdag 15 juli 2005 17:50 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
hmm als het nou iets DM & Jemeni achtigs word (qua productie dan) , kan ik er iig niet op wachten
Hell yeah. Die man is simpelweg briljant.quote:Op vrijdag 15 juli 2005 17:49 schreef Mar10Segovia het volgende:
Iets van DOOM is altijd wel iets om naar uit te kijken, niet waar?
Die is heel vet ja. Is dat die met 'The funk soul sensation' erop? Of was dat een ander album van die gast?quote:Op vrijdag 15 juli 2005 17:54 schreef Mar10Segovia het volgende:
[..]
Die heb ik eigenlijk nooit aandachtig beluisterd, Ghetto Pop Life bedoel je toch?
Maar eens doen dus.
Overigens heb ik sinds kort een EP van Jemini uit '95. Scars And Pain heet 'ie... die is goed zeg!
Klopt, die staat er ook op.quote:Op vrijdag 15 juli 2005 21:42 schreef AboruAsli het volgende:
[..]
Die is heel vet ja. Is dat die met 'The funk soul sensation' erop? Of was dat een ander album van die gast?
Komt overigens uit Canada. Nog een dope Canadese rapper: Saukrates. Daar moet je eens wat van checken!
hehe de clip van DJ format feat Abdominal & D-Sisive -- 3 feet deep is btw op de box aan te vragen , leuke clipquote:Op vrijdag 15 juli 2005 22:36 schreef Mar10Segovia het volgende:
Abdominal, nog een
Overigens AA; Helemaal vergeten Xieje.
Ander keertje maar.
Ik had toch wel verwacht dat er een paar mensen hier in huilen waren uitgebarst.quote:Op vrijdag 15 juli 2005 23:29 schreef -Angel- het volgende:
Zijn jullie net zo geschokt als ik dat Eminem stopt. Laat maar ik weet het antwoord al.
Ik heb er nog niets over gehoord en het boeit me eerlijk gezegd ook weinig, hij heeft wel een aantal strakke nummers maar ik luister toch weinig Eminem.quote:Op zaterdag 16 juli 2005 21:01 schreef -Angel- het volgende:
[..]
Ik had toch wel verwacht dat er een paar mensen hier in huilen waren uitgebarst.
Oe, ken ik niet. Slsk zeg je? Aightquote:Op maandag 18 juli 2005 12:51 schreef keeper het volgende:
Nu we toch in de Edan-hype zitten, kent iemand zijn onofficiële debuutplaat, Architecture? Net gevonden op slsk, en hij is erg vet. Lekker veel oldskoolinvloeden, etc.
Deze misschien?quote:Op woensdag 20 juli 2005 20:27 schreef Steve-O het volgende:
Kick
Iemand een idee waar je hip-hop t-shirt kan halen in NL?
Wil een pete philly t-shirt hebben
Dan moet ik hem maar is aanspreken na de uitmarkt schijnt ie ook te staan .quote:Op woensdag 20 juli 2005 21:13 schreef keeper het volgende:
Toen hij laatst optrad in het Vondelpark kon je die dingen na afloop kopen, bij hem zelf.
Damn waarom moeten dat soort dingen nou op donderdagquote:Op donderdag 21 juli 2005 19:29 schreef Mip1988 het volgende:
iemand die 4 augustus gaat naar Non Phixion, Jedi Mind Tricks en R.A. The Rugged Man in de Melkweg?
Hmm... vind het niet veel bijzonders, dat nummer.quote:Op woensdag 20 juli 2005 21:28 schreef axis303 het volgende:
Man, ik gaf al lange tijd niets meer om Hiphop maar dat Diamonds van Kanye West is maf zeg. Die sounds van piano, viool etc in combinatie met hiphop. Gave stijl![]()
Paparazzi en Foundation vind ik anders aardig dopequote:Op donderdag 21 juli 2005 21:40 schreef Posdnous het volgende:
Piano en viool in combinatie met hip-hop is eigenlijk altijd ruk.
Xzibit, EPMD, wie dan ook, ik ken vrijwel geen 1 track die wel oke was.
outerspace is vervangen door RAquote:Op donderdag 21 juli 2005 20:53 schreef Mar10Segovia het volgende:
RA The Rugged Man? Komt die ook dan?
Bedoel je niet Outerspace?
The Foundationquote:Op donderdag 21 juli 2005 23:21 schreef Steve-O het volgende:
[..]
Paparazzi en Foundation vind ik anders aardig dope?
Beaniequote:Op zaterdag 23 juli 2005 16:16 schreef Summoner het volgende:
Iemand trouwens die nieuwe plaat van Bernie Sigel gehoord?
Hij krijgt uitstekende kritieken.
Hah, Beanie idd. Bernie klinkt wel erg, eh... niet zo super heteroseksueel.quote:
Ja, deze is van April 2005, maar ik noem alles wat het afgelopen halve jaar uitgekomen is 'nieuw'. Ik vraag het omdat ik deze plaat laatst tegenkwam voor een redelijke prijs, en ik nog niet bekend was met Beanie. Misschien maar even luisteren dan in plaats van blind mee te nemen.quote:Welke nieuwe plaat bedoel je? Dat plaatje is toch van z'n album The Becoming.. Ik vond 'm nooit echt geweldig, zit af en toe wel een leipe track tussen, vind 'm wel wat ééntonig. Dat laatste album had ook weer zo'n typisch State Property geluid, wel aardig trouwens.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |