Ik had toch wel verwacht dat er een paar mensen hier in huilen waren uitgebarst.quote:Op vrijdag 15 juli 2005 23:29 schreef -Angel- het volgende:
Zijn jullie net zo geschokt als ik dat Eminem stopt. Laat maar ik weet het antwoord al.
Ik heb er nog niets over gehoord en het boeit me eerlijk gezegd ook weinig, hij heeft wel een aantal strakke nummers maar ik luister toch weinig Eminem.quote:Op zaterdag 16 juli 2005 21:01 schreef -Angel- het volgende:
[..]
Ik had toch wel verwacht dat er een paar mensen hier in huilen waren uitgebarst.
Oe, ken ik niet. Slsk zeg je? Aightquote:Op maandag 18 juli 2005 12:51 schreef keeper het volgende:
Nu we toch in de Edan-hype zitten, kent iemand zijn onofficiële debuutplaat, Architecture? Net gevonden op slsk, en hij is erg vet. Lekker veel oldskoolinvloeden, etc.
Deze misschien?quote:Op woensdag 20 juli 2005 20:27 schreef Steve-O het volgende:
Kick
Iemand een idee waar je hip-hop t-shirt kan halen in NL?
Wil een pete philly t-shirt hebben
Dan moet ik hem maar is aanspreken na de uitmarkt schijnt ie ook te staan .quote:Op woensdag 20 juli 2005 21:13 schreef keeper het volgende:
Toen hij laatst optrad in het Vondelpark kon je die dingen na afloop kopen, bij hem zelf.
Damn waarom moeten dat soort dingen nou op donderdagquote:Op donderdag 21 juli 2005 19:29 schreef Mip1988 het volgende:
iemand die 4 augustus gaat naar Non Phixion, Jedi Mind Tricks en R.A. The Rugged Man in de Melkweg?
Hmm... vind het niet veel bijzonders, dat nummer.quote:Op woensdag 20 juli 2005 21:28 schreef axis303 het volgende:
Man, ik gaf al lange tijd niets meer om Hiphop maar dat Diamonds van Kanye West is maf zeg. Die sounds van piano, viool etc in combinatie met hiphop. Gave stijl![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |