Not even closequote:Op vrijdag 17 juni 2005 12:11 schreef cafca het volgende:
Vince Clark?
warmer, maar ook nog steedsquote:
Zielig he?quote:
Ik vroeg wie, niet watquote:Op vrijdag 17 juni 2005 12:13 schreef Uzumaki_Naruto het volgende:
een boos kijkende man met tatoos?
Hij is wel net zo lelijkquote:Op vrijdag 17 juni 2005 12:11 schreef Mark het volgende:
[..]
Not even close
en het is geen gitaar, maar een bas
veel dichter bij huis....quote:Op vrijdag 17 juni 2005 12:13 schreef Sack_Blabbath het volgende:
Is dat die van Social Distortion?
Nu gaan we de goede kant op, maar het is hem niet. Vroeger had hij aanmerkelijk langer haarquote:Op vrijdag 17 juni 2005 12:21 schreef dolle_hond het volgende:
marco roelofs?
quote:Op vrijdag 17 juni 2005 12:12 schreef Sack_Blabbath het volgende:
Ik dacht dat de verkoop standaard om 12 uur pas begon...
quote:Op vrijdag 17 juni 2005 12:47 schreef Berkery het volgende:
Chris whatshisname van Gorefest
quote:The powers that be
That force us to live like we do
Bring me to my knees
When I see what they’ve done to you
But I’ll die as I stand here today
Knowing that deep in my heart
They’ll fall to ruin one day
For making us part
Hé, ik ga nooit naar dingen die de eerste dag al uitverkopen....quote:
Vast welquote:Op vrijdag 17 juni 2005 13:01 schreef Berkery het volgende:
Deze ken je vast wel newbie:
Ik ook nie... maar dan nog begint zover ik weet elke voorverkoop om 10 uur... Ik wilde naar Madness... uitverkocht... Depeche Mode zit ik nog over te twijfelen... is in Ahoy... klotebak vind ik dat...quote:Op vrijdag 17 juni 2005 13:13 schreef Sack_Blabbath het volgende:
[..]
Hé, ik ga nooit naar dingen die de eerste dag al uitverkopen....
Krêk!quote:Op vrijdag 17 juni 2005 13:15 schreef cafca het volgende:
pretenders- back on the chaingang
Hé, hallo.....we hebben 't over Depeche Mode....daar moet je gewoon heen....al spelen ze in een Dolfinariumquote:Op vrijdag 17 juni 2005 13:15 schreef peaceman het volgende:
[..]
Ik ook nie... maar dan nog begint zover ik weet elke voorverkoop om 10 uur... Ik wilde naar Madness... uitverkocht... Depeche Mode zit ik nog over te twijfelen... is in Ahoy... klotebak vind ik dat...
Jawohl!quote:Op vrijdag 17 juni 2005 13:22 schreef newbiedoobiedoo het volgende:
toten hosen?
quote:Op vrijdag 17 juni 2005 13:30 schreef Berkery het volgende:
Murray Head
Heb ik zelf ook al eens gevraagd en er zijn niet zoveel foto's van hem te vinden
Voor de F5-cracksquote:Het algemene beeld bij commercieel succesvolle muziek is dat van producers en managers die goed uitziende doch weinig getalenteerde boybands, meidengroepen of tieneridolen formeren en daarmee zo snel mogelijk zoveel mogelijk geld willen binnenhalen. Bij een groot deel van de muziek waarmee het grote publiek wordt bediend is echter wel degelijk sprake van muzikaal vakmanschap en integriteit. Dit genre wordt doorgaans aangeduid als. De bands en artiesten die hierin actief zijn kunnen wel degelijk zingen en spelen, hebben doorgaans eigen repertoire en verzorgen solide live-shows.
quote:Duidt op muziek zonder extremen, gericht op het grote publiek.is het resultaat van getalenteerde en geschoolde artiesten met het hart op de juiste plaats die gewoonweg niet geven om het experiment of muzikale vernieuwing.
Jawelquote:Op vrijdag 17 juni 2005 13:41 schreef newbiedoobiedoo het volgende:
MOR?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |