Londenquote:Op vrijdag 17 juni 2005 00:04 schreef peaceman het volgende:
Welke 8 steden doen mee aan live 8?
quote:Op vrijdag 17 juni 2005 00:07 schreef Curchulain het volgende:
Philadelphia
quote:
verkeerde richting van de aardkloot...quote:Op vrijdag 17 juni 2005 00:11 schreef Curchulain het volgende:
Sydney?
klopt...maar buiten dat had je die nog niet genoemdquote:Op vrijdag 17 juni 2005 00:15 schreef Litpho het volgende:
Strikt genomen doet Edinburgh natuurlijk ook mee, alleen niet op 2 juli.
Klopt, die was ook opgezocht (en je schijnt gegooglede antwoorden niet te mogen gevenquote:Op vrijdag 17 juni 2005 00:16 schreef peaceman het volgende:
klopt...maar buiten dat had je die nog niet genoemd![]()
http://teletekst.nos.nl/ pagina 372 deeltje 1quote:Op vrijdag 17 juni 2005 00:19 schreef Curchulain het volgende:
En ik kan helemaal niets vinden op de website van Live8 over Johannesburg, Tokyo en Toronto...
Zangers met de voornaam Ian?quote:Op vrijdag 17 juni 2005 00:20 schreef GLO het volgende:
Wat is de link tussen Echo & The Bunnymen, Joy Division en Mott The Hoople?
Aha... krijgt het geheel uiteindelijk nog een echt wereldwijd karakter ook.quote:Op vrijdag 17 juni 2005 00:20 schreef peaceman het volgende:
[..]
http://teletekst.nos.nl/ pagina 372 deeltje 1
quote:Op vrijdag 17 juni 2005 00:21 schreef ranja het volgende:
dat Bowie ze allemaal gecoverd heeft ligt teveel voor de hand zeker?
Klopt. Gisteren te bewonderen in Paradiso.quote:Op vrijdag 17 juni 2005 00:26 schreef GLO het volgende:
Maria McKee
Hoe was dat? Ik las vanmiddag dat ze een nieuwe cd uit heeft. Ben ik wel benieuwd naar.quote:Op vrijdag 17 juni 2005 00:27 schreef Litpho het volgende:
[..]
Klopt. Gisteren te bewonderen in Paradiso.
[
Bij songtitels wel de uitvoerenden erbij svp!quote:Op vrijdag 17 juni 2005 00:30 schreef GLO het volgende:
Doe mij 's een lijstje met tien Maria's. Artiesten, bands (ja die zijn er ook), songtitels, mag alledrie. Maar wel complete lijstjes.
En er mogen letters vastzitten aan Maria...
Dan wacht ik nog even. Als er om 01:00 uur nog geen tien gepost zijn, mag je ze laten zien en krijg jij het punt als ik ze goedkeur.quote:
Toppie! Nog voor het uitstelquote:Op vrijdag 17 juni 2005 00:52 schreef ranja het volgende:
10
Maria - Blondie
Maria Magdalena - Sandra
Mariah Carey
Marian - Sisters of mercy
Marian - Cats
So long Marianne - Brandsteder & Jose
Marianne Faithful
Ave Maria - elk willekeurig kerkkoor
Maria Callas
Marianne Weber
Ik wou dat ik meekonquote:Op vrijdag 17 juni 2005 02:06 schreef bigshadow het volgende:
Ik ga lekker 4 daagje naar Rome, effe de route van peaceman traceren!!
Tot volgende week dinsdag!
Dank je wel, ik wacht nu op mijn vervoer. En onderwijl een dronken zusje gevonden in de stad, dat wordt nog een fijne reisquote:Op vrijdag 17 juni 2005 02:09 schreef GLO het volgende:
[..]
Ik wou dat ik meekon
Gelukkig hebben wij hier ook mooi weer
Veel plezier daar, tot volgende week
Veel plezier en succes! Als het goed is, liggen de broodkruimels er nog wel. Gewoon volgen!quote:Op vrijdag 17 juni 2005 02:06 schreef bigshadow het volgende:
Ik ga lekker 4 daagje naar Rome, effe de route van peaceman traceren!!
Tot volgende week dinsdag!
goedemorgenquote:
He hoezo?quote:peaceman heeft het sprookje van kleinduimpje nooit helemaal begrepen, geloof ik
quote:O/T: geen idee....ik doe een gokje op Oasis
Weer een illussie armerquote:Op vrijdag 17 juni 2005 08:35 schreef cafca het volgende:
Iets met broodkruimels en vogeltjes enzo....
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |