Uiteraard! En graaf jij eens in je geheugen Tsong80, jij moet toch ook een hoop bandjes gezien in de illustere jaren tachtig. Ben benieuwd.quote:Op donderdag 16 juni 2005 22:20 schreef tong80 het volgende:
Kane 389 keer
En het komt me de strot uit.
Of bedoel je live ?
Moet je doen ja.. heb ik ook gedaan. Schrik je van hoe oud je wordtquote:Op donderdag 16 juni 2005 22:24 schreef peaceman het volgende:
REM 4x (komen nog 2 x bij)
Bettie Serveert 4x
Radiohead 3x
Heideroosjes 3x
Muse 3x
Novastar 3x
pfff ik ga hier eens een lijstje van maken... later nieuwe versie dus....
quote:Op donderdag 16 juni 2005 22:20 schreef tong80 het volgende:
Kane 389 keer
En het komt me de strot uit.
Of bedoel je live ?
Ach, ik zie zoveel bands (toch wel minstens 1 per week), dat ik daar amper meer bij stil sta. Een leuke band kan ik vaak zien of kom ik vaak tegen.quote:Op donderdag 16 juni 2005 22:49 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
Osdorp Posse 4x
The Herbaliser 3x
voor de rest zijn het eilk allemaal 1 of 2 malige ervaringen , ik ga niet zo gauw voor de 3de x naar een artiest/dj/act , of het moet de eerste keren wel heel goed bevallen zijn. In ieder geval zeker niet als er op de zelfde avonden alders ook acts van andere artiesten zijn die ik leuk vind.
quote:Op donderdag 16 juni 2005 23:20 schreef =HellFire= het volgende:
Heideroosjes zo vaak... 8-9 keer ofzo?
Mad Caddies stuk of 6 keer
Pennywise 4 keer
Weet ik veel.... heb zoveel gezien, heel veel bands vaker iig.
Oh The International noise conspiracy heb ik 2 keer gezien. Was je er ook bij de vorige keer Belsen, in de Melkweg? Samen met 49 andere mensen ofzo.
quote:Op maandag 20 juni 2005 13:58 schreef dVTB het volgende:
Pet Shop Boys 6x
Op Pinkpop zeker? Daar was ik ookquote:Op maandag 20 juni 2005 14:55 schreef lily het volgende:
the red hot chili peppers 9x (1ste keer in 1988)
Ik ook.quote:Op maandag 20 juni 2005 14:32 schreef Frollo het volgende:
Maar ík heb Closer to Heaven gezien in Londen![]()
Tja, wanneer je een brede muzieksmaak hebt, van rock tot dance, wanneer je van melodieuze popmuziek houdt en wanneer je verder geen waarde hecht aan het privéleven van artiesten, kom je daar vanzelf op uit, lijkt me zo. Maar laten we die discussie maar ergens anders voortzetten, daar is dit topic niet voor bedoeld.quote:Op maandag 20 juni 2005 16:10 schreef Frollo het volgende:
Hallo dan, we hebben hier te maken met een superfan, of niet soms?![]()
OK, dan gaan we wel weer verder in het PSB-topic als Potemkin uitkomtquote:Op maandag 20 juni 2005 16:35 schreef dVTB het volgende:
Maar laten we die discussie maar ergens anders voortzetten, daar is dit topic niet voor bedoeld.
quote:Op maandag 20 juni 2005 17:38 schreef schatje het volgende:
Mylène Farmer (3 keer)
quote:Op zondag 26 juni 2005 14:01 schreef mithrandirrr het volgende:
Within Temptation: 27 x
Nightwish: 14x
verder nog enorm veel andere bands, maar die ga ik allemaal niet optypen... overigens bezoek ik nu niet veel concerten meer, dus weet niet hoeveel er nog bij gaan komen. van nightwish verwacht ik er nog wel een paar
`quote:
Tussenstand bij mijquote:Op donderdag 16 juni 2005 22:18 schreef Toffe_Ellende het volgende:
Nou?!
Ik begin wel:
Within Temptation 7x
After Forever 6x
Anathema 6x
De Heideroosjes 5x
Dream Theater 4x
Therapy? 5x
Apocalyptica 3x
Deftones 3x
Kane 3x![]()
Novastar 3x
Opeth 3x
Porcupine Tree 3x
Rowwen Hèze 3x
The Gathering 3x
Pearl Jam 3x
Kaiser Chiefs 3x
Van een paar ben ik niet eens fan...
Die heb ik ook 1x gezienquote:Op donderdag 16 juni 2005 22:18 schreef Toffe_Ellende het volgende:
Therapy? 4x
Astrosoniq 8xquote:Op donderdag 16 juni 2005 23:19 schreef nipeng het volgende:
35007 4x
Astrosoniq 6x
Biohazard 4x
Deep Purple 5x
Five Horse Johnson 6x
Fun Lovin' Criminals 5x
Monster Magnet 4x
Motorpsycho 5x
Rammstein 4x
Sepultura 4x
Supernatural 4x
The Undeclinable Ambuscade 4x
Bands die ik 3x heb gezien heb ik maar achterwege gelaten.
Tivoli was het dit jaar. Maar Melkweg en 013 was het de laatste jaren... maar Pinkpop 96 was ook ergquote:Op zaterdag 30 september 2006 21:28 schreef guitarist.nl het volgende:
[..]
Die heb ik ook 1x gezien
Heb je ze ook @ Oosterpoort gezien dit jaar?
Ik zet toch geen 'quote:
The wounded zit nu zo onderhand op 6 ofzoquote:Op maandag 20 juni 2005 11:23 schreef Bosbeetle het volgende:
Mike Patton in een of andere setting nu 4 keer binnen 2 jaar
Dillinger escape plan 2 keer binnen een half jaar
the wounded heb ik ook het afgelopen jaar 3 keer gezien
voor mijn doen best vaak
Die tattooquote:Op maandag 2 oktober 2006 21:34 schreef Elmo76 het volgende:
Pearl Jam 5 keer, maar dat worden hopelijk nog vele keren meer!
![]()
Rammstein 6 keer, waarvan 3 keer in de laatste tour.
En nog allerlei bands 2 of 3 keer of 4, maar dat weet ik allemaal niet zo uit mijn hoofd.
Thanks!quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |