quote:Op vrijdag 17 juni 2005 12:30 schreef qu63 het volgende:
ziek zijn zuigt
en ik verveel me en voel me nu echt k*t
quote:
gewoon erg brak, koppijn, niet lekker enzo.. blaquote:Op vrijdag 17 juni 2005 12:39 schreef miss_sly het volgende:
Ziek zijn is niet leuk![]()
Ik verveel me ook altijd al erg snel.
Wat heb je qu?
Nou ja kan ook. Of je weet het gemiddelde cijfer en als die kerel eronder zit stijgen jouw kansen. Of je weet het aantal mensen dat geslaagd/gezakt is en dan stijgen je kansen ook.quote:Op vrijdag 17 juni 2005 11:46 schreef Alicey het volgende:
Volgens mij is dat niet geheel juist. De kans om te zakken daalt niet naarmate er meer gezakten zijn volgens mij..
* Doffy draait Herbie Hancock - Cantaloop Islandquote:Op vrijdag 17 juni 2005 12:34 schreef qu63 het volgende:
* qu63 draait nu: Veldhuis en Kemper - mis de kleine dingen van een vrouw![]()
![]()
Gefeliquote:
Het ging meer om de tekst van dat nummer, dat het nogal persoonlijk is nuquote:Op vrijdag 17 juni 2005 12:41 schreef Doffy het volgende:
[..]
* Doffy draait Herbie Hancock - Cantaloop Island![]()
Nee, je kansen veranderen niet. Hooguit de verwachting dat je zal slagen, stijgt.quote:Op vrijdag 17 juni 2005 12:41 schreef livEliveD het volgende:
Nou ja kan ook. Of je weet het gemiddelde cijfer en als die kerel eronder zit stijgen jouw kansen. Of je weet het aantal mensen dat geslaagd/gezakt is en dan stijgen je kansen ook.
Awww...quote:Op vrijdag 17 juni 2005 12:43 schreef qu63 het volgende:
Het ging meer om de tekst van dat nummer, dat het nogal persoonlijk is nu
kijk mee op http://status.websspace.com en dan bij dorado.. de een na onderste..quote:Op vrijdag 17 juni 2005 12:46 schreef qu63 het volgende:
De httpserver van mijn site ligt er uit
kan ik daar ook weer niks aan doen
Klinkt erg goed!quote:Op vrijdag 17 juni 2005 13:31 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Zo, alles uitgezocht.Tegels in mediterranee-stijl. De vloertegels zijn 'vlekkerig' met o.a. grijs- en rozetinten (beetje natuursteenachtig), de muur wordt crèmekleurig. Tegels met een beetje bobbelige structuur. Sanitair ook uitgezocht, redelijk standaard, maar met ouderwetse kranen. Er komt geen douchecabine in, maar een wandje gemaakt van van die glazen bouwblokken, in dit geval exemplaren met een druppelreliëf in het glas. Denk dat het heel mooi wordt! En we blijven binnen het budget!
Welke week is het nu dan?quote:Op vrijdag 17 juni 2005 13:35 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
JaIn week 34 gaat het gebeuren, dus nog in de vakantie.
bij mij zijn ze nu begonnen met tegelen. ik wilde eerst ook zo'n glazen bouwblokken wandje, maar toch voor een douchebak gegaan omdat het risico voor lekkage zonder douchebak wat groot is en ik heb geen zin in lekkage bij m'n onderburen...quote:Op vrijdag 17 juni 2005 13:31 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Zo, alles uitgezocht.Tegels in mediterranee-stijl. De vloertegels zijn 'vlekkerig' met o.a. grijs- en rozetinten (beetje natuursteenachtig), de muur wordt crèmekleurig. Tegels met een beetje bobbelige structuur. Sanitair ook uitgezocht, redelijk standaard, maar met ouderwetse kranen. Er komt geen douchecabine in, maar een wandje gemaakt van van die glazen bouwblokken, in dit geval exemplaren met een druppelreliëf in het glas. Denk dat het heel mooi wordt! En we blijven binnen het budget!
Hoe bedoel je dat...? Ik zit hier al 4 jaar zonder douchebak, en de nieuwe tegels komen bovenop de oude geloof ik.quote:Op vrijdag 17 juni 2005 13:48 schreef het_fokschaap het volgende:
bij mij zijn ze nu begonnen met tegelen. ik wilde eerst ook zo'n glazen bouwblokken wandje, maar toch voor een douchebak gegaan omdat het risico voor lekkage zonder douchebak wat groot is en ik heb geen zin in lekkage bij m'n onderburen...
idd.quote:Op vrijdag 17 juni 2005 14:03 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Je bedoelt in dat verkrachtingstopic? Ik had het nog niet gezien.
De kans dat je geslaagd bent neemt sowieso toe als je weet welk percentage er geslaagd is (en je dus van iemand hoort dat ie bij de groep zakkers zit). Is het echter ook niet zo dat je, als het gemiddelde een 5,5 is en iemand hoort dat ie een 2 heeft dat de kans groter is dat je bij de groep tegenhangers (dus boven de 5.5) zit? Als je namelijk van steeds meer mensen zou horen dat ze onvoldoende hebben kom je op een punt uit dat je zelf wel een voldoende moet hebben om het gemiddelde kloppend te krijgen en dus "hoe meer onder de 5.5 uitslagen" hoe meer je naar een voldoende toewerkt.quote:Op vrijdag 17 juni 2005 12:43 schreef Doffy het volgende:
Nee, je kansen veranderen niet. Hooguit de verwachting dat je zal slagen, stijgt.
Interessant topic wel.quote:
volgens de klusjesman heb je zonder douchebak altijd meer risico op lekkage. ik loop dat risico niet graag met onderburen. als je op de begane grond woont of alleen een eigen verdieping eronder dan is het misschien nog te overwegen.quote:Op vrijdag 17 juni 2005 14:04 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Hoe bedoel je dat...? Ik zit hier al 4 jaar zonder douchebak, en de nieuwe tegels komen bovenop de oude geloof ik.
Ja, absoluut.quote:
Ik heb dat zelf ook wel min of meer. Het komt volgens mij juist door wat in de topic ook aangegeven wordt, dat een vrouw het lekker kan vinden, en zich vervolgens voor die gevoelens gaat schamen, omdat het nou eenmaal hoort om een verkrachting als een van de ergste dingen die je kan overkomen te beschouwen..quote:Weet je wat ik wel altijd heb, maar ga dat niet in dat topic zetten omdat ik geen rel wil... Ik kan me totáál niet voorstellen dat ik door een (echte) verkrachting geestelijk helemaal kapot zou zijn. Het feminisme heeft altijd geroepen dat verkrachting 'het ergste is dat een vrouw kan overkomen', maar ik kan veel ergere dingen bedenken. Het hangt er natuurlijk wel van af welke mate van geweld er gebruikt wordt, maar ik kan me niet voorstellen dat ik daar zo van ondersteboven zou zijn als sommige vrouwen dat zijn. Een vriendin van me is ook verkracht, heel vaak zelfs, en behoorlijk geweldadig, door haar toenmalige 'vriend', en hoewel dat natuurlijk wel problemen heeft opgeleverd, heeft ze er zeker geen trauma aan overgehouden.
Ik heb wel onderburen. Ik houd het op zonder douchebak. Denk dat het zo'n vaart niet zal lopen.quote:Op vrijdag 17 juni 2005 14:16 schreef het_fokschaap het volgende:
volgens de klusjesman heb je zonder douchebak altijd meer risico op lekkage. ik loop dat risico niet graag met onderburen. als je op de begane grond woont of alleen een eigen verdieping eronder dan is het misschien nog te overwegen.
quote:Op vrijdag 17 juni 2005 14:17 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Misschien heeft het ook te maken met je houding t.o.v. van seks. Ik ben nogal 'makkelijk' (okee, dat ga ik terughoren) en zie seks niet als een soort heilig iets.
Dat soort verhalen ken ik ook van incestslachtoffers. Dat ze het lichamelijk lekker vonden en zich daar enorm voor schaamden. Met dank aan het feminisme, nog een extra trauma erbij.quote:Op vrijdag 17 juni 2005 14:18 schreef Alicey het volgende:
Ik heb dat zelf ook wel min of meer. Het komt volgens mij juist door wat in de topic ook aangegeven wordt, dat een vrouw het lekker kan vinden, en zich vervolgens voor die gevoelens gaat schamen, omdat het nou eenmaal hoort om een verkrachting als een van de ergste dingen die je kan overkomen te beschouwen..
Ik denk ook niet dat ik er gelukkiger van word en ik wens het niemand toe, aangezien het wel een inbreuk is op je lichamelijke integriteit.quote:Ik denk niet dat ik gelukkiger zou worden door een verkrachting, en de kans is aanwezig dat het mij angstig maakt. Er kapot aan gaan verwacht ik echter niet, en als ik er van geniet dan neem ik het er van.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |