Bek houden, geile 75 jarige hoerquote:Op donderdag 16 juni 2005 21:55 schreef Dark_Killah het volgende:
ijsmeis, zeg het dan. Ouwe fotoboek slet.
Je zei borsten!quote:Op donderdag 16 juni 2005 21:58 schreef Slarioux het volgende:
[Plaats hier een gevatte opmerking over ijsmeis' borsten]
Shit je was me net voor!quote:Op donderdag 16 juni 2005 21:58 schreef Slarioux het volgende:
[Plaats hier een gevatte opmerking over ijsmeis' borsten]
Ze zijn zo klein, je ziet ze nietquote:Op donderdag 16 juni 2005 22:01 schreef ArmaniMania het volgende:
Kijk als er nog foto`s bij waren oke, maar dit is laf.
quote:Op donderdag 16 juni 2005 22:01 schreef ArmaniMania het volgende:
Kijk als er nog foto`s bij waren oke, maar dit is laf.
Nou en!quote:
Ik ben dan ook een miniatuur versie hè.quote:Op donderdag 16 juni 2005 22:01 schreef Sport_Life het volgende:
[..]
Ze zijn zo klein, je ziet ze niet
Jij betaald?quote:Op donderdag 16 juni 2005 22:02 schreef Slarioux het volgende:
[..]
Nou en!
Tieten liggen in Zandvoort huidkanker te krijgen, borsten komen uit mooie BH'svan een duur merk die ook nog eens lekker zit
en hebben zo'n schattig dingetje erop
![]()
K hoef dr geen ijs bij hoorquote:Op donderdag 16 juni 2005 22:03 schreef I.R.Baboon het volgende:
Voor de seths onder ons:
Nu ik dit zo lees heb ik wel zin in een grote cup met ijs, meid.
Sorry Bierdje. Ik bedoelde natuurlijk met een T . De T van Tiet.quote:Op donderdag 16 juni 2005 22:05 schreef Het_Biertje het volgende:
[..]
voor jouw cursus nederlandsche gramaticka? ?![]()
nee.
Gek hè, dat je vrijgezel bent.quote:Op donderdag 16 juni 2005 22:05 schreef Het_Biertje het volgende:
[..]
voor jouw cursus nederlandsche gramaticka? ?![]()
nee.
Dat hoeft toch niemand te wetenquote:Op donderdag 16 juni 2005 22:04 schreef Sport_Life het volgende:
[..]
Is dat niet een hele verftaaiing van de werkelijkheid?![]()
BierTjequote:Op donderdag 16 juni 2005 22:06 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Sorry Bierdje. Ik bedoelde natuurlijk met een T . De T van Tiet.
ik prefereer mensen die de nederlandse taal beheersen. Dat jij op woonwagen spul valt kun jij ook niet helpen.quote:
Goede BH's zijn niet gratis.quote:Op donderdag 16 juni 2005 22:07 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Tieten.
Maar gratis spul is natuurlijk nooit verkeerd![]()
quote:Op donderdag 16 juni 2005 22:07 schreef da_micha_man het volgende:
kleine c ofzo? gezien het fotoboek...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |