Bek houden, geile 75 jarige hoerquote:Op donderdag 16 juni 2005 21:55 schreef Dark_Killah het volgende:
ijsmeis, zeg het dan. Ouwe fotoboek slet.
Je zei borsten!quote:Op donderdag 16 juni 2005 21:58 schreef Slarioux het volgende:
[Plaats hier een gevatte opmerking over ijsmeis' borsten]
Shit je was me net voor!quote:Op donderdag 16 juni 2005 21:58 schreef Slarioux het volgende:
[Plaats hier een gevatte opmerking over ijsmeis' borsten]
Ze zijn zo klein, je ziet ze nietquote:Op donderdag 16 juni 2005 22:01 schreef ArmaniMania het volgende:
Kijk als er nog foto`s bij waren oke, maar dit is laf.
quote:Op donderdag 16 juni 2005 22:01 schreef ArmaniMania het volgende:
Kijk als er nog foto`s bij waren oke, maar dit is laf.
Nou en!quote:
Ik ben dan ook een miniatuur versie hè.quote:Op donderdag 16 juni 2005 22:01 schreef Sport_Life het volgende:
[..]
Ze zijn zo klein, je ziet ze niet
Jij betaald?quote:Op donderdag 16 juni 2005 22:02 schreef Slarioux het volgende:
[..]
Nou en!
Tieten liggen in Zandvoort huidkanker te krijgen, borsten komen uit mooie BH'svan een duur merk die ook nog eens lekker zit
en hebben zo'n schattig dingetje erop
![]()
K hoef dr geen ijs bij hoorquote:Op donderdag 16 juni 2005 22:03 schreef I.R.Baboon het volgende:
Voor de seths onder ons:
Nu ik dit zo lees heb ik wel zin in een grote cup met ijs, meid.
Sorry Bierdje. Ik bedoelde natuurlijk met een T . De T van Tiet.quote:Op donderdag 16 juni 2005 22:05 schreef Het_Biertje het volgende:
[..]
voor jouw cursus nederlandsche gramaticka? ?![]()
nee.
Gek hè, dat je vrijgezel bent.quote:Op donderdag 16 juni 2005 22:05 schreef Het_Biertje het volgende:
[..]
voor jouw cursus nederlandsche gramaticka? ?![]()
nee.
Dat hoeft toch niemand te wetenquote:Op donderdag 16 juni 2005 22:04 schreef Sport_Life het volgende:
[..]
Is dat niet een hele verftaaiing van de werkelijkheid?![]()
BierTjequote:Op donderdag 16 juni 2005 22:06 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Sorry Bierdje. Ik bedoelde natuurlijk met een T . De T van Tiet.
ik prefereer mensen die de nederlandse taal beheersen. Dat jij op woonwagen spul valt kun jij ook niet helpen.quote:
Goede BH's zijn niet gratis.quote:Op donderdag 16 juni 2005 22:07 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Tieten.
Maar gratis spul is natuurlijk nooit verkeerd![]()
quote:Op donderdag 16 juni 2005 22:07 schreef da_micha_man het volgende:
kleine c ofzo? gezien het fotoboek...
quote:Op donderdag 16 juni 2005 22:07 schreef Het_Biertje het volgende:
[..]
ik prefeer mensen die de nederlandse taal beheersen. Dat jij op woonwagen spul valt kun jij ook niet helpen.
Je ziet toch dat niemand luisterd!quote:Op donderdag 16 juni 2005 22:09 schreef Sport_Life het volgende:
Maareh dit was toch een SPECULEER topic??. Dit zijn van die topics die altijd weer vies tegen vallen als de waarheid naar boven komt, vandaar dat ik eis dat IJsmeis haar post verwijderd wordt, en wel NU.
quote:Ik zat in bad, gewoon in bad, een beetje met het sop te klieren
je weet wel met die vlokken schuim m'n buik en schouders te versieren
voel ik ineens twee kleine bobbels waar volgens mij eerst nog niks zat
niet veel, maar toch, het zijn echt twee hobbels en dat hoort niet, ik hoor plat
dus sinds een uur ben ik nu niet meer te genieten
HELP, HELP, HELP, HELLUP!!! ik krijg tieten...
Tieten, zij krijgt tieten, tieten, echte tieten
Nee man. Je zit er ver naast!quote:Op donderdag 16 juni 2005 22:10 schreef Sport_Life het volgende:
En zit ik in de buurt??
Doet ze het weer!quote:
quote:Op donderdag 16 juni 2005 22:12 schreef I.R.Baboon het volgende:
[..]
Doet ze het weer!
Je moet nu echt wel heel lekkere tieten hebben om dát te compenseren.
Pas maar op voordat ik je neerschiet met mijn tepel.quote:Op donderdag 16 juni 2005 22:13 schreef Dark_Killah het volgende:
ijsmeis je lijkt wel een belachelijk oud wijf van 75 zo
En laat ze niet vallen.quote:Op donderdag 16 juni 2005 22:14 schreef Dark_Killah het volgende:
Slaapze straks.
Ik hou mijn adem in.quote:Op donderdag 16 juni 2005 22:13 schreef Sport_Life het volgende:
[..]
Ver nog wel??? Zitten ze ingedrukt ofzo?? Zeker een frontale botsing met die Opel van je.
Dat is de verkeerde reactie, lieverd. Je moet zeggen 'HIER, KIJK, IS HET NOU GOED'.quote:
quote:Op donderdag 16 juni 2005 22:15 schreef I.R.Baboon het volgende:
[..]
Dat is de verkeerde reactie, lieverd. Je moet zeggen 'HIER, KIJK, IS HET NOU GOED'.
En dan zeg ik 'vooruit, ik zie het door de vingers'.
Ik moet ze elke dag net als een Super Soaker oppompenquote:Op donderdag 16 juni 2005 22:16 schreef Sport_Life het volgende:
[..]
Damn wat heb jij voor supersonische tieten![]()
Dat waren ze vroeg in de ochtend. Toen ik net klaar was met pompen.quote:
Ze zijn inderdaad ongeveer 7 jaar oud ja.quote:Op donderdag 16 juni 2005 22:21 schreef stoepjong het volgende:
Ik schat 7.
Goh, die lachen vast om de tieten.quote:Op donderdag 16 juni 2005 22:22 schreef Het_Biertje het volgende:
tjek deze foto in de tieten dir dan;
[img]http://www.djlexus.nl/log/IMG_0817.JPG/img]
Hoezo makenquote:Op donderdag 16 juni 2005 22:28 schreef Chriz2k het volgende:
En maak eens een grotere foto, damn.
Je weet waar ik te bereiken ben.quote:Op donderdag 16 juni 2005 22:33 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Hoezo maken.
Ik heb de foto gewoon verkleind.
Heb jij ook van die mooie veertjes dan?quote:Op donderdag 16 juni 2005 22:39 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
Viespeuk, je kunt ook gewoon vragen of ik naar je toe wil komen!
Mijn piemel is best zachtquote:Op donderdag 16 juni 2005 22:41 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Heb jij ook van die mooie veertjes dan?
Daar mag je me dan wel mee over mijn tieten kriebelen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |