Kan maar 1 passagier inquote:Op vrijdag 17 juni 2005 17:05 schreef Aurelium het volgende:
[..]
Volgens mij staat er op san fierro airport zo'n heli uit vice city met een achterbank erin
Waar zie jij de topsnelheid????quote:Op vrijdag 17 juni 2005 17:48 schreef ThA_DeViL het volgende:
trouwens even iets aparts de turismo is even snel als de infernus, allebei een top van 240 km/h
Man, you need to slap that biatch upside her head nigga, she's going crazy, and she's a total bustaquote:Op vrijdag 17 juni 2005 16:07 schreef SicSicSics het volgende:
Me dinnetje heeft alleen al wel aangegeven dat ze bij me weggaat als ik vanavond al ga spelen, I guess I'll take my loss!
Als ik GTA heb uitgespeeld zoek ik wel een nieuwe!
Duurt te lang bij mijquote:Op vrijdag 17 juni 2005 17:41 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
Eerst tanks doodmaken, bruggen leggen, en dan al die tonnen pas uit de weg ruimen
Ohja, slimquote:Op vrijdag 17 juni 2005 18:15 schreef MMaRsu het volgende:
je moet niet alle bruggen leggen, gewoon die vorige pakken die je bij de rivier daarvoor hebt gebruikt !
Je moet een "ander wapen" wegdoen. Je hebt dus al iets anders, wat onder dezelfe categorie valt, in je bezit. (waarschijnlijk, fototoestel / brandblusser).quote:Op vrijdag 17 juni 2005 18:39 schreef basalphenaar het volgende:
Waarom kan ik die spraycan niet meer oppakken in mijn slaapkamer in mijn huis in Los Santos? Moet je een ander wapen weggooien ofzo? Dat heb ik al geprobeerd maar lukt niet. Ik ben ook al in San Fierro dus misschien ligt het daar aan ofzo.
(speel de PS2 versie)
quote:Op vrijdag 17 juni 2005 16:26 schreef Bananenman het volgende:
http://sartak.katron.org/misc/gtastunt.wmv![]()
![]()
![]()
Volgens mij je parachutquote:Op vrijdag 17 juni 2005 19:33 schreef UnleashMitch het volgende:
Wat is die tampon rechts boven in je wapen-HUD ?
Hoe kan ik een ander wapen wegdoen met de PS2 versie? Want dat lukt me maar niet....quote:Op vrijdag 17 juni 2005 18:51 schreef Sproggel het volgende:
[..]
Je moet een "ander wapen" wegdoen. Je hebt dus al iets anders, wat onder dezelfe categorie valt, in je bezit. (waarschijnlijk, fototoestel / brandblusser).
Ja. Had ik ook. Maar heb je snel genoeg, doe 4 missies en je hebt 20k (genoeg voor een huissie daar).quote:Op vrijdag 17 juni 2005 19:43 schreef basalphenaar het volgende:
[..]
Hoe kan ik een ander wapen wegdoen met de PS2 versie? Want dat lukt me maar niet....
Nog een vraag: ik zit nu in San Fierro bij dat tankstation, is het dan normaal dat je nog niet genoeg geld hebt voor property? Want ik kan nog echt helemaal niks kopen.
quote:Op vrijdag 17 juni 2005 19:09 schreef SuperFruitig het volgende:
misschien om een topic te maken met alleen fotos ofzo? ( want nu sloof ik me uit, en andere ook, en er wordt niks van gezegd)
quote:Op vrijdag 17 juni 2005 20:12 schreef SuperFruitig het volgende:
[afbeelding]
Smack him with a dick, Smack him with a dick
WTF boeit dat nu weer hé? 90c zit er bij hoor.quote:Op vrijdag 17 juni 2005 17:36 schreef CybPraetorian het volgende:
Direct X 9.0B is blijkbaar ook voldoende anders werd dat wel aangegeven tijdens de installatie
nu ff uitproberen...
woei, als ik AA aan zet is alles een stuk mooier ja, terng, wat zal mijn meisje knap zijn straks.quote:Op vrijdag 17 juni 2005 19:38 schreef CybPraetorian het volgende:
WOHOO, word up nigga.. vet spel, net ff 45 minuten gespeeld. ziet er echt vet uit. AA moet wel aan staan anders is het wat minder, en de resolutie ook wat hoger, daar kwam ik later pas achter...
heb nu een aantal missies voltooid. Gaat best wel lekker, echt gigantisch grote map. daar ben ik al wel achter. Maar ik heb nog een vraag: is er ook een directkey naar de map, want nu moet ik steeds esc en maps doen, ik kan niet een andere knop of functie vinden.
verder, vette gameplay, de auto's zijn wel anders qua gedrag, ze voelen zwaarder aan, en ABS hebben ze duidelijk nog niet van gehoord in 1992, maar wat wil je...
Misschien domme vraag. Maar wat is AA en hoe zet je dat aan??quote:Op vrijdag 17 juni 2005 20:22 schreef speedfreakssj het volgende:
[..]
woei, als ik AA aan zet is alles een stuk mooier ja
Ahh ok die optie had ik gezien. Als je hem dus op 1 zet dan vraagt ie natuurlijk veel meer van je videokaart?quote:Op vrijdag 17 juni 2005 20:29 schreef speedfreakssj het volgende:
options > ghraphics> advanced > anti Aliasing 1 2 3 off
dan heb je zeg maar MOOIE rechte of ronde lijnen en geen pixels.
vergelijk het met paint. als je een lijn trekt en je vergroot dat beeld zie je allemaal pixels. _| en zo bij de hoeken. met AA is het gewoon /
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Welcome to DerOllie's Car Channel!
http://www.youtube.com/DerOllie
quote:Op vrijdag 17 juni 2005 20:38 schreef CybPraetorian het volgende:
ik denk dat dit niet iedereen aan gaat en leuk vind maar tochNee, gewoon in het spelding invoeren, dan staat er cheat activated.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Is dat die missie op het 2e eiland?quote:Op vrijdag 17 juni 2005 20:36 schreef Cheiron het volgende:
Damn, moet nu iets uit area 61 (jaja) halen, maar wat is dat kut zeg. Ik snap het ook niet, ik ben een grote brede neger met een mohawk, en ik ga voor lul een missie doen voor een ouwe stoner..
Iemand tips voor die missie?
Missies San Fierro betalen redelijk goed en anders kan je ook wat odd-jobs doen. (taxi, politie, brandweer, ect) Daar kan je ook redelijk snel geld mee verdienen.quote:Op vrijdag 17 juni 2005 19:43 schreef basalphenaar het volgende:
[..]
Hoe kan ik een ander wapen wegdoen met de PS2 versie? Want dat lukt me maar niet....
Nog een vraag: ik zit nu in San Fierro bij dat tankstation, is het dan normaal dat je nog niet genoeg geld hebt voor property? Want ik kan nog echt helemaal niks kopen. Heel irritant ook als je aldoor terug moet naar Los Santos om je kleren te ruilen ofzo
quote:Op vrijdag 17 juni 2005 20:36 schreef Cheiron het volgende:
Damn, moet nu iets uit area 61 (jaja) halen, maar wat is dat kut zeg. Ik snap het ook niet, ik ben een grote brede neger met een mohawk, en ik ga voor lul een missie doen voor een ouwe stoner..
Iemand tips voor die missie?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Je moet gekken altijd gelijk geven!
En ik ben het helemaal met mezelf eens.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |