ow ahaquote:Op donderdag 16 juni 2005 21:48 schreef ElmarO het volgende:
[..]
Staat in de OP uitgelegd hoe het moet.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I'm sick of all this pooping stuff i'm getting my buttcheeks pierced together .
busquote:Op donderdag 16 juni 2005 23:02 schreef CosmoNut het volgende:
In welke auto kan je eigenlijk 8 mensen in stouwen ( gang van 7)
quote:Op donderdag 16 juni 2005 23:02 schreef Steve-O het volgende:dat je een pakketje moet afleveren en je niet gespot mag worden? zojaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hier uw reclame?
voor nog geen 10€ per week
kan het ook in die limo (moet natuurlijk wel pimp-style 8) )quote:
Je moet tussen 22.00 en 7.00 uur terug zijnquote:Op donderdag 16 juni 2005 23:09 schreef speedfreakssj het volgende:
ik heb catalyst gedaan (treintje overvallen fzo) alles van die knakker schuin naast je met dat vedje, en van BS is geloof ik ook alles klaar, dat was iig wrong side of teh tracks.
van die debiel kan niet want dan moet ik met 2200-700 ofzo terug zijn.
ik heb nu pas 1400 kan dat?
In een bus/van?quote:Op donderdag 16 juni 2005 23:02 schreef CosmoNut het volgende:
In welke auto kan je eigenlijk 8 mensen in stouwen ( gang van 7)
Je tijd dudequote:Op donderdag 16 juni 2005 23:09 schreef speedfreakssj het volgende:
ik heb catalyst gedaan (treintje overvallen fzo) alles van die knakker schuin naast je met dat vedje, en van BS is geloof ik ook alles klaar, dat was iig wrong side of teh tracks.
van die debiel kan niet want dan moet ik met 2200-700 ofzo terug zijn.
ik heb nu pas 1400 kan dat?
quote:Op donderdag 16 juni 2005 22:37 schreef SuperFruitig het volgende:
Hoe geef ik haar die bloemen op een manier dat ze het kan waardeeren ( nu stomp ik dr oog blauw met de ruikertjes)
dat wijf "sage" ofzo is gewoon gek..quote:Op donderdag 16 juni 2005 23:31 schreef SuperFruitig het volgende:
dat commentaar van Radio-X is echt geniaal
Over de radio gesproken: waar kan ik m'n oude maatje OG-Loc afmaken, want dat stoere gebral van dat knulletje over de radio begint me toch enigzins te irriterenquote:
Dat noemen wij roekeloos rijgedrag.quote:Op donderdag 16 juni 2005 23:46 schreef Knoekie het volgende:
Ja, dit is leuk. Kom ik terug van een missie, wil ik hem saven rij ik over een treinbaan heen, ramt er een trein op me zeikant word ik op de weg geduwd, lig ik natuurlijk ondersteboven, en tussen 2 vrachtwagens. wil uitstappen lig ik onder die vrachtwagen. En dooddag wapens.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |