Buitengewoon geil:quote:
En Friesland.quote:Op zaterdag 18 juni 2005 23:03 schreef mordradead het volgende:
volendam... daar moeten ze een groot hek omheen zetten
ja, friesland helemaalquote:
Er zitten allochtonen in Friesland?quote:Op zaterdag 18 juni 2005 23:07 schreef mordradead het volgende:
[..]
ja, friesland helemaal
Die allochtone jeugd in de randstad heeft een kleinere taalachterstand dan dat tuig hier in die friesche dorpen
een stuk of 4.. maar ik bedoel dat friesche tuig, die kunnen alleen maar fries pratenquote:Op zaterdag 18 juni 2005 23:08 schreef Sharkdoggie het volgende:
[..]
Er zitten allochtonen in Friesland?![]()
De verloedering![]()
Het is idd. problematisch gesteld. Tijd dat die Friezen gaan intregeren in de Nederlandse samenleving.quote:Op zaterdag 18 juni 2005 23:09 schreef mordradead het volgende:
[..]
een stuk of 4.. maar ik bedoel dat friesche tuig, die kunnen alleen maar fries pratenen dan komen ze in een "stad" (voor friese begrippen) en dan kunnen ze geen normaal nederlands
precies, en een reisje naar friesland is een stuk goedkoper dan naar marroko en dat scheelt centenquote:Op zaterdag 18 juni 2005 23:10 schreef Sharkdoggie het volgende:
[..]
Het is idd. problematisch gesteld. Tijd dat die Friezen gaan intregeren in de Nederlandse samenleving.![]()
Het zou geen gek idee zijn.quote:Op zaterdag 18 juni 2005 23:11 schreef mordradead het volgende:
[..]
precies, en een reisje naar friesland is een stuk goedkoper dan naar marroko en dat scheelt centen
Verf je haar wit! Een Indo met opvallend haar doet het altijd goed.quote:
ik heb me al aangemeld bij lijst wildersquote:Op zaterdag 18 juni 2005 23:20 schreef Sharkdoggie het volgende:
[..]
Verf je haar wit! Een Indo met opvallend haar doet het altijd goed.
Die reclame is zooo cool!!quote:
excusesneger! Pim had er ook een.quote:Op zaterdag 18 juni 2005 23:20 schreef mordradead het volgende:
[..]
ik heb me al aangemeld bij lijst wilders
Excusesallochtoon klinkt zo fout.quote:
Dat zegt iedereen tegenwoordig met een NL paspoort.quote:
kalou is ook een nederlander manquote:Op zaterdag 18 juni 2005 23:29 schreef Sharkdoggie het volgende:
[..]
Dat zegt iedereen tegenwoordig met een NL paspoort.
Okay... Maar ik ben wel voorstander van een Rechtse Allochtonen Partij.quote:
Zolang het maar geen SP of GL is.quote:Op zaterdag 18 juni 2005 23:33 schreef mordradead het volgende:
links is uiteraard beter
quote:Op zaterdag 18 juni 2005 23:34 schreef mordradead het volgende:
ik bedoel... die juist wel dus.... sp roeleert
quote:Op zaterdag 18 juni 2005 23:55 schreef Tain het volgende:
Jemig gaan we het hier nu ook al over politiek hebben
Natuurlijk lust ik bierquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |