Je lust geen bier?quote:
dat ding lijkt me wel chill.quote:Op zaterdag 18 juni 2005 17:47 schreef Sharkdoggie het volgende:
Ik probeer mijn nieuwe beertender uit![]()
Twee keer raden waar ik deze mijne heb opgezet.quote:Op zaterdag 18 juni 2005 20:02 schreef capibar het volgende:
[..]
dat ding lijkt me wel chill.
ik ga er een op mijn bureau zetten, met een slangetje naar mijn mond, zodat ik een oraal bier infuus aan kan leggen![]()
oh?quote:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 | <?php error_reporting(E_ALL); $temp == '32'; if ($temp =< 32) { echo "Nu kan het nog!"; } else { echo "Nu is het te warm ja -O-"; } ?> |
250 bij introductie maar nu een stuk goedkoper.quote:Op zaterdag 18 juni 2005 20:33 schreef mordradead het volgende:
de duurste versie was toch 179 euro?
Een echte vent drinkt gewoon bier, zonder kieskeurig te zijn.quote:Op zaterdag 18 juni 2005 21:23 schreef Frankeinstein het volgende:
Beertenders zijn niksZe zijn niet van Grolsch..
Generaliseren blijft een kunst voor sommigen.quote:Op zaterdag 18 juni 2005 21:38 schreef speknek het volgende:
Een echte man slaapt op bankjes en heeft geen lever meer, bedoel je?
als ik van school terug naar huis fiets moet ik langs zo'n riviertje... dat hebben ze in de afgelopen tijd helemaal netjes gemaakt met leuke stijgertjes enzo, daar zitten altijd daklozen met plastic tassen en blikjes lauw bierquote:Op zaterdag 18 juni 2005 21:38 schreef speknek het volgende:
Een echte man slaapt op bankjes en heeft geen lever meer, bedoel je?
uit vertrouwelijke bronnen heb ik vernomen dat dat bier alleen maar door personen wordt gedronken met een rechts-extremistische achtergrond.quote:Op zaterdag 18 juni 2005 21:35 schreef Sharkdoggie het volgende:
[..]
Een echte vent drinkt gewoon bier, zonder kieskeurig te zijn.![]()
[afbeelding]
hollandia? dat is indonesie manquote:Op zaterdag 18 juni 2005 22:21 schreef capibar het volgende:
[..]
uit vertrouwelijke bronnen heb ik vernomen dat dat bier alleen maar door personen wordt gedronken met een rechts-extremistische achtergrond.
Dat verklaart vast de link tussen Louis Armstrong's It's A Wonderful World en Heineken.quote:Op zaterdag 18 juni 2005 22:21 schreef capibar het volgende:
[..]
uit vertrouwelijke bronnen heb ik vernomen dat dat bier alleen maar door personen wordt gedronken met een rechts-extremistische achtergrond.
Wat heb jij met Indonesiequote:Op zaterdag 18 juni 2005 22:26 schreef mordradead het volgende:
[..]
hollandia? dat is indonesie man
indonesie
Indo's zijn cool.quote:
quote:
Moeder uit suriname.quote:
Koelie? Das toch een hindoestaan?quote:
Suriname bestaat voornamelijk uit Javanen, Hindoestanen, Creolen en wat Chinezen.quote:Op zaterdag 18 juni 2005 22:39 schreef mordradead het volgende:
grootste gedeelte van surinamers is dat toch
och, boeiend... als er maar lekker eten is dat niet word geprakt
en surinamers?quote:Op zaterdag 18 juni 2005 22:41 schreef Sharkdoggie het volgende:
[..]
Suriname bestaat voornamelijk uit Javanen, Hindoestanen, Creolen en wat Chinezen.
stamppot is oke... maar mijn pa prakt al zijn eten, dus sla en boontjes en wortels ookquote:
Oorspronkelijk bevolking bestaan uit Indianen.quote:
quote:Op zaterdag 18 juni 2005 22:39 schreef mordradead het volgende:
als er maar lekker eten is dat niet word geprakt
Erger zijn mensen die in andermans eten zitten te roeren.quote:Op zaterdag 18 juni 2005 22:43 schreef mordradead het volgende:
[..]
stamppot is oke... maar mijn pa prakt al zijn eten, dus sla en boontjes en wortels ook
Maar lust je ook haring? Ik wel.quote:Op zaterdag 18 juni 2005 22:46 schreef mordradead het volgende:
prakken is te nederlands.... dat zit vast ook in die integratietest
haringquote:Op zaterdag 18 juni 2005 22:49 schreef Sharkdoggie het volgende:
[..]
Maar lust je ook haring? Ik wel.
En de vraag wat doe je als je op visite ben en er liggen koekjes recht voor je neus op een schaal.quote:Op zaterdag 18 juni 2005 22:46 schreef mordradead het volgende:
prakken is te nederlands.... dat zit vast ook in die integratietest
vragen als:
wie is de hoer van amsterdam?
en
elluk voordeel heb zu.... (afmaken)
horen er natuurlijk ook in
Buitengewoon geil:quote:
En Friesland.quote:Op zaterdag 18 juni 2005 23:03 schreef mordradead het volgende:
volendam... daar moeten ze een groot hek omheen zetten
ja, friesland helemaalquote:
Er zitten allochtonen in Friesland?quote:Op zaterdag 18 juni 2005 23:07 schreef mordradead het volgende:
[..]
ja, friesland helemaal
Die allochtone jeugd in de randstad heeft een kleinere taalachterstand dan dat tuig hier in die friesche dorpen
een stuk of 4.. maar ik bedoel dat friesche tuig, die kunnen alleen maar fries pratenquote:Op zaterdag 18 juni 2005 23:08 schreef Sharkdoggie het volgende:
[..]
Er zitten allochtonen in Friesland?![]()
De verloedering![]()
Het is idd. problematisch gesteld. Tijd dat die Friezen gaan intregeren in de Nederlandse samenleving.quote:Op zaterdag 18 juni 2005 23:09 schreef mordradead het volgende:
[..]
een stuk of 4.. maar ik bedoel dat friesche tuig, die kunnen alleen maar fries pratenen dan komen ze in een "stad" (voor friese begrippen) en dan kunnen ze geen normaal nederlands
precies, en een reisje naar friesland is een stuk goedkoper dan naar marroko en dat scheelt centenquote:Op zaterdag 18 juni 2005 23:10 schreef Sharkdoggie het volgende:
[..]
Het is idd. problematisch gesteld. Tijd dat die Friezen gaan intregeren in de Nederlandse samenleving.![]()
Het zou geen gek idee zijn.quote:Op zaterdag 18 juni 2005 23:11 schreef mordradead het volgende:
[..]
precies, en een reisje naar friesland is een stuk goedkoper dan naar marroko en dat scheelt centen
Verf je haar wit! Een Indo met opvallend haar doet het altijd goed.quote:
ik heb me al aangemeld bij lijst wildersquote:Op zaterdag 18 juni 2005 23:20 schreef Sharkdoggie het volgende:
[..]
Verf je haar wit! Een Indo met opvallend haar doet het altijd goed.
Die reclame is zooo cool!!quote:
excusesneger! Pim had er ook een.quote:Op zaterdag 18 juni 2005 23:20 schreef mordradead het volgende:
[..]
ik heb me al aangemeld bij lijst wilders
Excusesallochtoon klinkt zo fout.quote:
Dat zegt iedereen tegenwoordig met een NL paspoort.quote:
kalou is ook een nederlander manquote:Op zaterdag 18 juni 2005 23:29 schreef Sharkdoggie het volgende:
[..]
Dat zegt iedereen tegenwoordig met een NL paspoort.
Okay... Maar ik ben wel voorstander van een Rechtse Allochtonen Partij.quote:
Zolang het maar geen SP of GL is.quote:Op zaterdag 18 juni 2005 23:33 schreef mordradead het volgende:
links is uiteraard beter
quote:Op zaterdag 18 juni 2005 23:34 schreef mordradead het volgende:
ik bedoel... die juist wel dus.... sp roeleert
quote:Op zaterdag 18 juni 2005 23:55 schreef Tain het volgende:
Jemig gaan we het hier nu ook al over politiek hebben
Natuurlijk lust ik bierquote:
Er is ook nog ander bier in krat te verkrijgen dan Heinekenquote:Op zondag 19 juni 2005 00:31 schreef speknek het volgende:
Ik drink thuis juist altijd dure biertjes. Slappe Heineken Pils drink ik wel in de kroeg.
Wat is duur? Flesje is idd. goedkoper. Maar uit bijv. fust van 9 euro wordt 18 -20 glazen gehaald. Pilsje op een terras kost tegenwoordig iets van 2 euro. Met vrienden drink ik op een avond gemiddeld 15 glazen in de kroeg. Dan is thuis goedkoper en leuk met een eigen tap.quote:Op zondag 19 juni 2005 00:29 schreef Lexie het volgende:
[..]
Natuurlijk lust ik bier. Maar je gaat toch niet thuis een duur biertje drinken? Daar heb je net flesjes voor, lekker goedkoop
. Een getapt pilsje drink ik wel op het terras.
ook leuke nacht gehadtttttttttquote:Op zondag 19 juni 2005 01:57 schreef MMaRsu het volgende:
raaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaah
hihi
ow shit, verneuk ik nou de layout![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
zeker van het biertjes kijken in dit topicquote:Op zondag 19 juni 2005 10:35 schreef capibar het volgende:
zo he, ik ben tamelijck braque
neen, van die hitte icm het late naarbedgaanquote:Op zondag 19 juni 2005 10:35 schreef mordradead het volgende:
[..]
zeker van het biertjes kijken in dit topic
zo warm is het nog niet... 20 graden in de schaduwquote:Op zondag 19 juni 2005 11:17 schreef capibar het volgende:
[..]
neen, van die hitte icm het late naarbedgaan
nee duh, maar snachts wel, en mijn monitor fungeert als een kachel, dus op mijn kamer is het 50 gradenquote:Op zondag 19 juni 2005 11:31 schreef mordradead het volgende:
[..]
zo warm is het nog niet... 20 graden in de schaduw
quote:
Dreamcast, dat klinkt als droomkast!quote:Op zondag 19 juni 2005 13:11 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
.
Anyway, iemand wil mijn dreamcast setje kopen voor ong 100 euro!
Kunnen ze hun vriendjes gaan 0wnen met hun gamescollectiequote:Op zondag 19 juni 2005 13:58 schreef mordradead het volgende:
ik wel maar ik geef niets voor kopietjes... marktplaats sukkels waarschijnlijk wel
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |