Verf je haar wit! Een Indo met opvallend haar doet het altijd goed.quote:
ik heb me al aangemeld bij lijst wildersquote:Op zaterdag 18 juni 2005 23:20 schreef Sharkdoggie het volgende:
[..]
Verf je haar wit! Een Indo met opvallend haar doet het altijd goed.
Die reclame is zooo cool!!quote:
excusesneger! Pim had er ook een.quote:Op zaterdag 18 juni 2005 23:20 schreef mordradead het volgende:
[..]
ik heb me al aangemeld bij lijst wilders
Excusesallochtoon klinkt zo fout.quote:
Dat zegt iedereen tegenwoordig met een NL paspoort.quote:
kalou is ook een nederlander manquote:Op zaterdag 18 juni 2005 23:29 schreef Sharkdoggie het volgende:
[..]
Dat zegt iedereen tegenwoordig met een NL paspoort.
Okay... Maar ik ben wel voorstander van een Rechtse Allochtonen Partij.quote:
Zolang het maar geen SP of GL is.quote:Op zaterdag 18 juni 2005 23:33 schreef mordradead het volgende:
links is uiteraard beter
quote:Op zaterdag 18 juni 2005 23:34 schreef mordradead het volgende:
ik bedoel... die juist wel dus.... sp roeleert
quote:Op zaterdag 18 juni 2005 23:55 schreef Tain het volgende:
Jemig gaan we het hier nu ook al over politiek hebben
Natuurlijk lust ik bierquote:
Er is ook nog ander bier in krat te verkrijgen dan Heinekenquote:Op zondag 19 juni 2005 00:31 schreef speknek het volgende:
Ik drink thuis juist altijd dure biertjes. Slappe Heineken Pils drink ik wel in de kroeg.
Wat is duur? Flesje is idd. goedkoper. Maar uit bijv. fust van 9 euro wordt 18 -20 glazen gehaald. Pilsje op een terras kost tegenwoordig iets van 2 euro. Met vrienden drink ik op een avond gemiddeld 15 glazen in de kroeg. Dan is thuis goedkoper en leuk met een eigen tap.quote:Op zondag 19 juni 2005 00:29 schreef Lexie het volgende:
[..]
Natuurlijk lust ik bier. Maar je gaat toch niet thuis een duur biertje drinken? Daar heb je net flesjes voor, lekker goedkoop
. Een getapt pilsje drink ik wel op het terras.
ook leuke nacht gehadtttttttttquote:Op zondag 19 juni 2005 01:57 schreef MMaRsu het volgende:
raaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaah
hihi
ow shit, verneuk ik nou de layout![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
zeker van het biertjes kijken in dit topicquote:Op zondag 19 juni 2005 10:35 schreef capibar het volgende:
zo he, ik ben tamelijck braque
neen, van die hitte icm het late naarbedgaanquote:Op zondag 19 juni 2005 10:35 schreef mordradead het volgende:
[..]
zeker van het biertjes kijken in dit topic
zo warm is het nog niet... 20 graden in de schaduwquote:Op zondag 19 juni 2005 11:17 schreef capibar het volgende:
[..]
neen, van die hitte icm het late naarbedgaan
nee duh, maar snachts wel, en mijn monitor fungeert als een kachel, dus op mijn kamer is het 50 gradenquote:Op zondag 19 juni 2005 11:31 schreef mordradead het volgende:
[..]
zo warm is het nog niet... 20 graden in de schaduw
quote:
Dreamcast, dat klinkt als droomkast!quote:Op zondag 19 juni 2005 13:11 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
.
Anyway, iemand wil mijn dreamcast setje kopen voor ong 100 euro!
Kunnen ze hun vriendjes gaan 0wnen met hun gamescollectiequote:Op zondag 19 juni 2005 13:58 schreef mordradead het volgende:
ik wel maar ik geef niets voor kopietjes... marktplaats sukkels waarschijnlijk wel
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |