We hebben er weer een aanwinst bij zie ikquote:Op zaterdag 18 juni 2005 16:50 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Zal Fransje leuk vinden, dat hij vergeleken wordt met een Ajakkesiet, dat is eerder een belediging.
ík was niet serieusquote:Op zaterdag 18 juni 2005 16:56 schreef tong80 het volgende:
[..]
Kijk nou uit Eilanden is politiek correct en zulke grapjes zijn not done.
rechtvaardigheid zegt Blatterquote:Op zaterdag 18 juni 2005 16:57 schreef tong80 het volgende:
Hij schiet in het fluitsignaal en krijgt geel. Waanzin.
Blatter vindt frauderen ook ok, rare manquote:Op zaterdag 18 juni 2005 16:59 schreef okee6 het volgende:
[..]
ík was niet serieus![]()
[..]
rechtvaardigheid zegt Blatter
Want? Ik zie zo 1-2-3 niet echt slecht spelende spelers op 't veld eigenlijk. Zuiverloon als een van de beteren, voor de rest voetbalt iedereen aardig mee. Behalve Quincy, maar volgens mij komt die dit toernooi amper meer aan normaal spelen toe.quote:Op zaterdag 18 juni 2005 16:59 schreef Erasmusch het volgende:
Ik vind de backs maar kut. Mag hopen dat die Tiendalli niet naar Feyenoord komt.
Eensquote:Op zaterdag 18 juni 2005 17:03 schreef JeroenV het volgende:
Van mij mag Zuiverloon wel elke wedstrijd spelen ipv vd Struijk. Veel meer rust.
Kan je nagaan hoe slecht de Nederlandse scheidsrechters zijn. Die zijn niet vertegenwoordigd.quote:Op zaterdag 18 juni 2005 17:10 schreef speknek het volgende:
Wat een schijts.
Wah. 't Is toch zo.quote:
Mee eens.quote:Op zaterdag 18 juni 2005 17:10 schreef speknek het volgende:
Wat een schijts.
Nu zappenquote:Op zaterdag 18 juni 2005 17:13 schreef JeroenV het volgende:
[..]
Moet je eens naar Canal Plus zappen. Slaap gegarandeerd.
3-0 inmiddelsquote:Op zaterdag 18 juni 2005 17:16 schreef The_BoezelaaR het volgende:
AAAAAAAAAAH, wil ik de ontvangst van mijn tv wat beter zetten, delete ik Nld 2![]()
quote:Op zaterdag 18 juni 2005 17:16 schreef The_BoezelaaR het volgende:
AAAAAAAAAAH, wil ik de ontvangst van mijn tv wat beter zetten, delete ik Nld 2![]()
LA TROMBAAAAquote:Op zaterdag 18 juni 2005 17:20 schreef Maquiladora het volgende:
Kan de Beninse jostiband ff ophouden met trommelen, alvast bedankt
Maar we zijn van de hatelijke brilstand verlost zou Trudie Annemarie van Galendonk zeggen.quote:Op zaterdag 18 juni 2005 17:22 schreef Vom het volgende:
Wedstrijd bloedt een beetje dood om er maar eens een cliche in te gooien
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |